Dzisiaj jest 28 lis 2024, 22:11



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1913 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 96  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 lut 2014, 19:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
No to gitara jak 1 kwietnia, bo akurat wypada mi wolne w STP :wink: :mrgreen:

Spoko, jestes z okolic to na pewno ogarniemy elektrykę :wink:




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 10 lut 2014, 19:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sty 2014, 20:30
Posty: 547
Lokalizacja: 3city
Pojazd: Rmt 767 70 Tec
szkoda że nie jesteście z mojej"okolicy" :D




_________________

nie ważne jaki,ważne że dbasz,

wpadnij do mnie rmt-767-2t-by-krystians31-fotki-t381948.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 lut 2014, 20:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
krystians31 pisze:
szkoda że nie jesteście z mojej"okolicy" :D


Ja jestem, raz w roku na urlopie :mrgreen:

Jak tak dalej bedzie za oknem sezon na 2 kółka sie chyba wcześniej zacznie :cool:




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 lut 2014, 20:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sty 2014, 20:30
Posty: 547
Lokalizacja: 3city
Pojazd: Rmt 767 70 Tec
ty w moje strony na urlop a ja jeżdżę w twoje strony :mrgreen:
w tym roku trochę dalej jadę :P




_________________

nie ważne jaki,ważne że dbasz,

wpadnij do mnie rmt-767-2t-by-krystians31-fotki-t381948.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 lut 2014, 20:17 
***

Rejestracja: 07 sie 2013, 22:35
Posty: 526
Pojazd: gilera runner
no ladnie sie robi .ja juz troche polatalem ;)




_________________

Zajrzyj do mojej runnerki
gilera-runner-zmiana-planow-big-bore-t378945.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 lut 2014, 21:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Koniecznie muszę sprawdzić jak to lata po drodze. Najbardziej jestem ciekawy przyspieszenia 0-100km/h i czy nowy układ chłodzenia wydoli w trasie i miescie ! Resztą sie nie przejmuje :wink:




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 lut 2014, 21:22 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lis 2012, 21:24
Posty: 2038
Lokalizacja: Orzesze
Pojazd: Barton Falcon <3
eldo, Na przyspieszeniu sie raczej nie zawiedziesz :P




_________________

PROJEKT 2k14 / 2k15 ROZPOCZĘTY !

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2203877#2203877

Jawa 356 175

http://forum.mieloch.pl/post2651344.html#p2651344




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 lut 2014, 21:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sty 2014, 20:30
Posty: 547
Lokalizacja: 3city
Pojazd: Rmt 767 70 Tec
beret ci spadnie :D




_________________

nie ważne jaki,ważne że dbasz,

wpadnij do mnie rmt-767-2t-by-krystians31-fotki-t381948.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 lut 2014, 21:31 
*

Rejestracja: 07 sty 2014, 20:56
Posty: 34
Pojazd: Znen Flash 4T
Eldo bywasz czasem w Świetokrzyskim? ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 lut 2014, 21:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
MATI95 pisze:
Eldo bywasz czasem w Świetokrzyskim? ;D


Obecnie nie, bywałem często w poprzedniej pracy :wink:

krystians31 pisze:
beret ci spadnie :D


Dla tego kupiłem beret Shoei-a :wink:

Szpiku97 pisze:
eldo, Na przyspieszeniu sie raczej nie zawiedziesz :P


Taką mam nadzieje :wink:




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lut 2014, 21:26 
***

Rejestracja: 07 sie 2013, 22:35
Posty: 526
Pojazd: gilera runner
na przyspieszniu napewno sie nie zawiedziesz kiedy na nim jezdziles ostatnio tak na 100%?




_________________

Zajrzyj do mojej runnerki
gilera-runner-zmiana-planow-big-bore-t378945.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lut 2014, 22:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 wrz 2013, 23:53
Posty: 235
Pojazd:
Ja pierdole jak to się wkręca, miazga! eldo, jesteś prawdziwym artystą w dziedzinie regulacji. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lut 2014, 13:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
hakaman12345 pisze:
na przyspieszniu napewno sie nie zawiedziesz kiedy na nim jezdziles ostatnio tak na 100%?


Hmm, na jesien jakos ale na przelozeniu 13/1 i seryjnym zaplonie to nie to samo co teraz. Uklad chlodzenia tez wydaje mi sie lepiej sie spisuje. No i gaznik 23 Polini :-)

JDMstyle pisze:
Ja pierdole jak to się wkręca, miazga! eldo, jesteś prawdziwym artystą w dziedzinie regulacji. :)


Dzieki, staram sie jaj moge :-)




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lut 2014, 14:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sty 2014, 20:30
Posty: 547
Lokalizacja: 3city
Pojazd: Rmt 767 70 Tec
ale to będzie zamiatać :shock:




_________________

nie ważne jaki,ważne że dbasz,

wpadnij do mnie rmt-767-2t-by-krystians31-fotki-t381948.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lut 2014, 4:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Z racji że mam sporo pytań na pw i gg dot. poprzedniego projektu 4T a czasu na szybką odpowiedz z relacją foto brakuje więc może wkleje kilka zdjęć które odkopałem i mogą być pomocne wraz z krótkim komentarzem.
Tak więc najciekawsze momenty z projektu 4T o które pytacie :wink:

Przeróbka oryginalnej maskownicy pod licznik Koso

Naturalnie można zapodac dowolny licznik w miejsce oryginalnego PRC :wink:

Maskownice zrobiłem z tabliczki elektrycznej (elastyczny, łatwy w obróbce plastik)

oryginał :

Obrazek

wklejona już wycięta maskownica:

Obrazek

Szpachlowanko....

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Licznik KOSO RX1N zamontowany, podłączony i uruchomiony :

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Renowacja lag :

W moim przypadku były to 2 kpl z których złożyłem jedną parę. Dodatkowo wymieniłem na nowe uszczelniacze oraz olej Castrola 10W. Nowy lakier i okleina karbon.


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Pierwszy, sportowy wydech w 4T :

Zdecydowałem się na Naraku Crosover. Wygląda ciekawie, brzmi ciekawie i to by było na tyle :mrgreen: Na zwiekszenie osiągów w przypadku 139QMA nie ma co liczyć po wymianie wydechu to raz, dwa jakość wykonania akurat tego modelu moze wydawać się Ok ale po przejechaniu kilkunastu KM wydech się dosłownie rozpada w oczach ! Pęka mocowanie, topi się łączenie końcówki tłumiącej, lakier spływa jak woda...itp idt. Za kwotę przekraczającą 400pln to jednym słowem nieporozumienie.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Drugi, sportowy wydech :mrgreen:

Z racji że poprzednik sie rozsypał należało go czymś zastąpić :wink: Padło na najnowszy w tedy produkt Tecnigas-a GP4

W skrócie, POEMAT ! To jest to o co mi chodziło w 100% dla tego polecam z czystym sumieniem do 139QMA. Piekny dzwięk, piekny wygląd (wg. mnie) i piekielna jakość wykonania !

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Obrazek

Obrazek

Przeciwtalerz wariatora (zwany też tarczą wariatora):

Obrazek

Producent zapewnia przyrost osiągów w wersji V.2 czyli tej z foto. Faktycznie w dolnym zakresie obrotów (start) jest dosc odczówanla różnica. Przy pojemności 90ccm smiem stwierdzić ze jest to roznica spora !

Obrazek

Jak widać na foto jest spora róznica w budowie porównując do standardowej tarczy. Na gołe oko widać różnice w grubości, nie jest to jednak jedyna zmiana. Znacznie lżejsza jest tarcza Naraku bo jest wykonana w technologi CNC z aluminium !

Obrazek

Montaż jest na zasadzie plug&play czyli prosta zamiana części. W moim przypadku musiałem zastosować podkładke tulei wariatora (akurat miałem 2szt Polini). Cena oscyluje w okolicy 120pln (zależy od sklepu). Nie miałem do czynienia z wersją V.1 ale ta którą mam obecnie jest warta zakupu.

Obrazek

Wałek rozrządu Agresywny:

W przypadku cylindra 90ccm i głowicy z powiekszonymi zaworami ten wynalazek poprawi osiągi. Ze względu na zmienną krzywek zawory są otwierane szybciej niż w przypadku oryginalnego wałka.

Z lewej agresywny, z prawej oryginał.

Obrazek

A tutaj droższa o 200pln wersja Naraku :mrgreen:

Obrazek

Przełożenie 9/1 :

Top Racing, wersja do sprasowania z zębatką pośrednią. Myślałem że to będzie masakra a tu minuta roboty na odpowiednim sprzęcie. Prasa o nacisku 40 ton poradziła sobie bez większego problemu.

Obrazek

Obrazek

Różnica pomiędzy przełożeniem 11/1 a Top Racing +18% (mała zębatka wałka)

Obrazek


Obrazek

Obrazek


Osłona wentylatora + chwytak

Osłona oryginał plus chwytak Revo. Do tego wentylator Naraku Karbon i na tym chłodzeniu zbijamy ok 10st na silniku :wink:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Moduł ProgCDI a WM Racing :

Moduł WM Racing ma bardzo zblizona mapę do tej co ustaiłem wyjściowo. Skuter idzie od 0 do MAX identycznie (wg. czeronej lini wykresu). Rozruch powiedział bym taki sam. Pozwoliłem sobie zmienic kilka ustawień "online" zmniejszajac kąt w pkt. 1 i 3 ponizej 10 silnik na wolnych obrotach stabilniej pracuje i ma lepszy rozruch. Gdy przesadziłem z katem w pkt. 6 i 9 silnik chciał rozerwac tłumik i dostał mega muła przy 8tyś :D
Uważam ProgCDI za cześć pożyteczną dla osób lubiących dłubać przy skuterze (czyli np. mnie) ;) Niemniej jednak przy ustawieniach najlepszych dla silnika mapa CDI WM Racing jest w zupełności wystarczająca.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

To tyle na chwilę obecną. W razie jakiś pytań jak zawszę chętnię pomogę czy to na Pw, GG czy w tym temacie.

W kwestii cześci z projektu 4T :

- Cylinder 52mm/90ccm (chyba był to Kit NCY)
- Głowica z wiekszymi zaworami
- Gaźnik 24mm
- Cewka Naraku
- Moduł ProgCDI
- Wałek agresywny
- Wydech Tecnigas GP4
- Napęd Stage6 (cały)
- Opony pirelli evo
- Przełozenie Top Racing 9/1
- Wał oryginał

Części z poprzedniego projektu zostały sprzedane :wink:




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lut 2014, 10:22 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2012, 13:08
Posty: 1200
Pojazd: Szkutr
I taki "poradnik" to ja rozumiem :) Jak dobrze pamiętam osiągi wg koso sięgały 95km/h, prawda? :)




_________________

Moja Malaga! malaguti-f12-midrace-racing-zapraszam-t406973.html
Malaga na FB - https://www.facebook.com/RadeckiGarage




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lut 2014, 10:48 
***

Rejestracja: 07 sie 2013, 22:35
Posty: 526
Pojazd: gilera runner
w 4t tez to robilo robote




_________________

Zajrzyj do mojej runnerki
gilera-runner-zmiana-planow-big-bore-t378945.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lut 2014, 11:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sty 2014, 20:30
Posty: 547
Lokalizacja: 3city
Pojazd: Rmt 767 70 Tec
to był mój"wzór" który starałem się wdrożyć w mojego 4T,poniekąd mi się udało :P




_________________

nie ważne jaki,ważne że dbasz,

wpadnij do mnie rmt-767-2t-by-krystians31-fotki-t381948.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lut 2014, 21:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Fajnie to latalo jak na 4t to fakt. Spalanie bardzo male przy tym no i trwała menda byla ! Oryginalny wal wytrzymal do samego konca (ok. 16tyś km) i przezyl 3 cylindry w tym najmocniejszy 52mm :-)
Predkosc max faktycznie cos ok. 100km/h przy 8,5tys obr/min z dosyc dobrym przyspieszeniem jak na czterotakt :-)

Niemniej jednak przy obecnym silniku to byl "rozrusznik" :-)




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lut 2014, 22:02 
**

Rejestracja: 06 maja 2012, 18:30
Posty: 245
Pojazd:
Takich poradników jak twój eldo brakuje tu na forum. Czysto przejrzyście, dobry opis i fotki.
Czekam na sesyjkę szerszenia :wink:
Pozdrawiam :wink:




_________________

KONTO AWARYJNE




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1913 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 96  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy