Dzisiaj jest 05 mar 2025, 0:32



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 paź 2009, 16:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2009, 16:46
Posty: 620
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Pojazd:
Witam. Jak w temacie. Mam Peugeota Trekkera. Cały jest seryjny. Cyl, wydech, wario, sprzęgło, gaźnik, nawet dysza, itd. Narazie nie planuje raczej robić tuningu mechanicznego. Skupiłem się bardziej na jakimś optycznym. Planuję założyć wygładzane nadkole, przedłużkę amora i takie tam inne. Miałem jeszcze pomysł wywalić seryjny filtr i założyć stożek, może Polini AirBox ale głównie żeby ładnie wyglądał, bo seria zawala sporo miejsca. I mam takie pytanie: Czy się opłaca?? Nie mam żadnego tunu. Nie mam też doświadczenia ze stożkami. Czy trzeba będzie regulować gaźnik?? Co o tym sądzicie?? I co ogólnie myślicie o stożkach?? Bo wiele różnych opini już słyszałem.




_________________

Polska Jazda - http://polskajazda.pl/Profil/65541

Był:
- TKR 1998r.
- RUNNER 2000r.
- SR 2001r.
- SPEEDFIGHT 2 2004r.
- RIEJU RR SM 2007r.

Obecnie:
- Szukam...


Jazda !! xD


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 paź 2009, 19:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2009, 7:12
Posty: 137
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Nie opłaca się za bardzo przy seri bo zwiększy się spalanie.
Trzeba regulować gaźnik bo jak zakładasz stożek dostaje się więcej powietrza.
Do tego dysza o ok 10 rozmiarów większa.
Stożek fajna rzecz - na pewno wygląda lepiej od seryjnego filtra :mrgreen:




_________________

Peugeot Vivacity
Tecnigas Next R Chrom
Moja vivka --> http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=35026


http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Peu ... city/78244




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 paź 2009, 18:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2009, 16:46
Posty: 620
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Pojazd:
A jak bardzo zwiększy się spalanie przy takiej dyszy+stożek. Teraz przy minimalnej dawce na iglicy, mój Tkr seria zżera 4,5l.

Jeszcze takie drobne pytanie na marginesie. Wiem że to pewnie nie tutaj z tym ale czy macie coś takiego że jak się wejdzie na sklep Mielocha i kliknie na cokolwiek, przypuśćmy taki stożek to jak się otwiera stronka o nim to od razu się cała wyświetla, za 2 sek. zawiesza mi całego Firefoxa na 5 sek. i potem wraca do normy. Tak jest za każdym razem i z każdym przedmiotem. Macie też coś takiego?




_________________

Polska Jazda - http://polskajazda.pl/Profil/65541

Był:
- TKR 1998r.
- RUNNER 2000r.
- SR 2001r.
- SPEEDFIGHT 2 2004r.
- RIEJU RR SM 2007r.

Obecnie:
- Szukam...


Jazda !! xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 paź 2009, 19:21 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2009, 6:44
Posty: 1007
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Wkładanie stożka do serii gaźnika i cylka to najgłupsza rzecz. Teraz nie przylewa Ci go minimalnie? Jeśli nie, to sprawdź membranki. 4.5 to te pół litra za dużo :P Przy stożku licz się ze spalaniem jakieś +/- pół litra więcej - zależy od regulacji

edit: co do tej strony, to ja mam normalnie - wchodze i mam całą stronę : P


Ostatnio zmieniony 28 paź 2009, 19:22 przez klikszen, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 paź 2009, 20:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2009, 16:46
Posty: 620
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Pojazd:
klikszen pisze:
Teraz nie przylewa Ci go minimalnie? Jeśli nie, to sprawdź membranki. 4.5 to te pół litra za dużo :P


Chodzi ci o to czy go zalewa??
Nie wiem :mrgreen:
Jak dam mu całą manetę z miejsca to nie rusza od razu tylko z niewielkim opóźnieniem. To chyba że to byłoby właśnie to że go zalewa. Kumpel powiedział że to już zużyte trochę sprzęgło. Nie wiem czy ma rację bo kilka razy słyszałem jego bezsensowne mądrości.

A co do tych membramek. Co może być z nimi nie tak?? Raz tam zaglądałem to wszystkie ładnie przylegały i nie były poodwalane czy coś w tym stylu. Więc chyba jest dobrze.

Jest możliwość żeby nie brał tyle fuela i żeby od razu ruszał z całej manetki?? Iglicę mam na minimalną dawkę. Przyznam się szczerze że jeszcze nie regulowałem gaźnika i nie wiem jak się za to za brać. Tak po prostu. Gaźnik jak wspomniałem mam serie (Gurtnera). Nie był jeszcze chyba nigdy regulowany bo nie ma wcięcia na śrubce. Mogę liczyć na jakieś porady krok po kroku jak najlepiej go wyregulować jeśli jest taka potrzeba?

edit: Znalazłem to: http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=199349
Macie może jeszcze jakieś dodatki od siebie. Ale zastanawiam się czy jest sens ruszać ten gaźnik skoro nie robie setupu. I czy gaźnik może się sam rozregulować. Nigdy nie był jeszcze przestawiany ( skuter jest z 98r.)




_________________

Polska Jazda - http://polskajazda.pl/Profil/65541

Był:
- TKR 1998r.
- RUNNER 2000r.
- SR 2001r.
- SPEEDFIGHT 2 2004r.
- RIEJU RR SM 2007r.

Obecnie:
- Szukam...


Jazda !! xD


Ostatnio zmieniony 28 paź 2009, 21:01 przez David95Tkr, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2009, 20:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2009, 16:46
Posty: 620
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Pojazd:
Wietrze




_________________

Polska Jazda - http://polskajazda.pl/Profil/65541

Był:
- TKR 1998r.
- RUNNER 2000r.
- SR 2001r.
- SPEEDFIGHT 2 2004r.
- RIEJU RR SM 2007r.

Obecnie:
- Szukam...


Jazda !! xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2009, 21:23 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2009, 6:44
Posty: 1007
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Oczywiście, że może się sam rozregulować. To po jakim czasie rusza to może być wiele przyczyn min. lekkie zalewanie się, zjechane sprzęgło, duży próg/krzywy dzwon. Myślę, że warto zobaczyć membranki, odkręć króciec od karterów i będziesz mogł wyciągnąć zawór membranowy. Poznać, że jest do wymiany można po tym, że płytki tego zaworu odstają, najlepiej spójrz pod światło czy są prześwity, jeśli są - do wymiany.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2009, 21:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2009, 16:46
Posty: 620
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Pojazd:
klikszen pisze:
lekkie zalewanie się,

To pewnie w takim razie będzie to. To co mam dokładnie zrobić żeby to zniwelować? Tylko pls nie piszcie "wyreguluj gaźnik" tylko co konkretnie kręcić?

klikszen pisze:
zjechane sprzęgło,

Może też w pewnym stopniu ale nie będę inwestował w nowe.

klikszen pisze:
duży próg/krzywy dzwon.

Dzwon krzywy raczej nie jest bo wszystko pracuje normalnie i nie kołysze się czy coś, oprócz tego że dzwon ma małe fioletowe zabarwienia. Też nie bardzo zamierzam topić floty na nowy sportowy.

klikszen pisze:
Myślę, że warto zobaczyć membranki, odkręć króciec od karterów i będziesz mogł wyciągnąć zawór membranowy. Poznać, że jest do wymiany można po tym, że płytki tego zaworu odstają, najlepiej spójrz pod światło czy są prześwity, jeśli są - do wymiany.

Na wakacjach już tam zaglądałem i wyglądało w porządku ale popatrzę jutro.




_________________

Polska Jazda - http://polskajazda.pl/Profil/65541

Był:
- TKR 1998r.
- RUNNER 2000r.
- SR 2001r.
- SPEEDFIGHT 2 2004r.
- RIEJU RR SM 2007r.

Obecnie:
- Szukam...


Jazda !! xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2009, 21:43 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2009, 6:44
Posty: 1007
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Hehe
Natnij tą śrubkę, tak żeby można było kręcić i odejmij mu trochę paliwa (powietrze jest wartością stałą, regulujemy tylko paliwo w mieszance). Zjechane sprzęgło/dzwon może mieć takie objawy, że skuter bardzo delikatnie rusza i nie ma siły na starcie, występuje tak zwane ślizganie się sprzęgła, to, że dzwon jest fioletowy, to nic nie znaczy, liczy się próg wewnątrz (mój sportowy zrobił się cały fioletowy po 2h jazdy). Najpierw te membranki zobacz, nawet malutki prześwit kwalifikuje je do wymiany. :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2009, 15:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2009, 16:46
Posty: 620
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Pojazd:
Więc sprzęgło będzie raczej w porządku bo skuter ma dobry start. Zdziera mi żwir z podjazdu jak ostro ruszę. We dwie osoby też jest w porządku. Start do mojego ma tylko kumpel w Neosie i drugi w DT ale ona jest 80ccm i po szlifie. Membramki sprawdzę dopiero na jutro bo za chwilę nie będzie mnie w domu a w nocy nie bd grzebał.




_________________

Polska Jazda - http://polskajazda.pl/Profil/65541

Był:
- TKR 1998r.
- RUNNER 2000r.
- SR 2001r.
- SPEEDFIGHT 2 2004r.
- RIEJU RR SM 2007r.

Obecnie:
- Szukam...


Jazda !! xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy