Dzisiaj jest 25 lut 2025, 4:32



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 lut 2014, 10:57 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
No to jak zgubiłeś to masz problem, bo już ci nie będzie z rozrusznika odpalał




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 12 lut 2014, 10:59 
***

Rejestracja: 28 kwie 2013, 12:56
Posty: 685
Lokalizacja: Puławy/Polesie
Pojazd: Aprilia SR Stealth
to źle wyczytałeś... to odpowiada za odpalanie z rozrusznika, teraz do póki nie znajdziesz i nie złożysz dobrze tych sprężynek to będziesz mógł odpalać tylko z kopki. Co do zdemontowania dozownika to banalna sprawa, wyjmujesz dozownik, zaślepiasz wejście w gaźniku od dozownika, zdejmujesz pokrywę koła magnesowego, zdejmujesz koło magnesowe, ściągasz pierwszy pierścień seger'a, plastikowe koło napędu pompki oleju, drugi seger, potem wykręcasz pompkę oleju (2 śruby na imbus 4 o ile się nie mylę), wyciągasz przewody z tego plastiku czarnego, zaślepiasz te dziurki po tym i możesz jeszcze zrobić zaślepkę tego otworu po pompce oleju :D i zakładasz potem koło magnesowe i pokrywę i robisz już sam mieszankę :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lut 2014, 11:23 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
elektryk pisze:
to źle wyczytałeś... to odpowiada za odpalanie z rozrusznika, teraz do póki nie znajdziesz i nie złożysz dobrze tych sprężynek to będziesz mógł odpalać tylko z kopki. Co do zdemontowania dozownika to banalna sprawa, wyjmujesz dozownik, zaślepiasz wejście w gaźniku od dozownika, zdejmujesz pokrywę koła magnesowego, zdejmujesz koło magnesowe, ściągasz pierwszy pierścień seger'a, plastikowe koło napędu pompki oleju, drugi seger, potem wykręcasz pompkę oleju (2 śruby na imbus 4 o ile się nie mylę), wyciągasz przewody z tego plastiku czarnego, zaślepiasz te dziurki po tym i możesz jeszcze zrobić zaślepkę tego otworu po pompce oleju i zakładasz potem koło magnesowe i pokrywę i robisz już sam mieszankę




Ale przecież nie trzeba od razu papy oleju demontować :/




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lut 2014, 11:29 
***

Rejestracja: 28 kwie 2013, 12:56
Posty: 685
Lokalizacja: Puławy/Polesie
Pojazd: Aprilia SR Stealth
no nie, można też zdjąć tylko tryb pompki oleju i też będzie git. Ja wolałem wszystko wyjąć i potem można jeszcze sprzedać :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lut 2014, 12:30 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
elektryk pisze:
no nie, można też zdjąć tylko tryb pompki oleju i też będzie git. Ja wolałem wszystko wyjąć i potem można jeszcze sprzedać

Ale jak nawet trybu nie zdejmiesz to co, i tak oleju nie będzie podawać, bo dozownika nie bedzie




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lut 2014, 12:39 
***

Rejestracja: 28 kwie 2013, 12:56
Posty: 685
Lokalizacja: Puławy/Polesie
Pojazd: Aprilia SR Stealth
No tak ale jak w pompce nie będzie oleju to się zużyje i będzie nadawała się tylko do wyżucenia bo olej ją również smaruje, trzeba by było zamknąć obieg aby ciągle olej w niej krążył




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lut 2014, 10:50 
*

Rejestracja: 30 sty 2014, 10:47
Posty: 57
Pojazd: aprilia sr sport 01'
a podeślesz link gdzie mogę to kupić bo raczej tego nie znajde




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lut 2014, 10:52 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
komarex_katy pisze:
a podeślesz link gdzie mogę to kupić bo raczej tego nie znajde

wpisz sobie w mieloch pl shop wolne koło rozrusznika, oczywiście wybierz najpierw kategorię do jakiego pojazdu to ma być




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lut 2014, 18:37 
*

Rejestracja: 30 sty 2014, 10:47
Posty: 57
Pojazd: aprilia sr sport 01'
rozebrałem dzisiaj sr-ke by wymienic cylek ale dziwi mnie dlaczego do filtra dostaje się paliwo, co jest tego przyczyną?

-- 17 lut 2014, 19:37 --

mam poważny problem z apką wymieniłem wszystkie części jakie kupiłem(malossi sport 70,stage6 pro replica,malossi fly,dzwon hebo manston, gażnik 17,5 oraz wariator tec r-type rolki 8g) skuter po wymianie czesci jedzie z bólem 20 km/h, gażnik wyregulowany ale nie zaglądałem do napędu bo mam najpierw pytanie jak wyregulować sprzęgło i jaką przerwe powinno mieć między okładzinami a dzwonem. Pomóżcie!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lut 2014, 19:38 
***

Rejestracja: 28 kwie 2013, 12:56
Posty: 685
Lokalizacja: Puławy/Polesie
Pojazd: Aprilia SR Stealth
rolki 8g do pro replicy xD bosze xD zakładaj rolki 3 rolki po 8g na próbę w znaczek mercedesa wyjdzie ci wtedy że masz 6 rolek po 4g i powinno jeździć jak będzie gites to kupujesz roleczki 4g komplet i latasz :) najlepsza metoda jak nie chcesz wydawać hajsu na rolki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lut 2014, 20:29 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
elektryk pisze:
rolki 8g do pro replicy xD bosze xD zakładaj rolki 3 rolki po 8g na próbę w znaczek mercedesa wyjdzie ci wtedy że masz 6 rolek po 4g i powinno jeździć jak będzie gites to kupujesz roleczki 4g komplet i latasz najlepsza metoda jak nie chcesz wydawać hajsu na rolki


Replica lubi wysokie obroty więc rób jak proponuje kolega.




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lut 2014, 20:38 
*

Rejestracja: 30 sty 2014, 10:47
Posty: 57
Pojazd: aprilia sr sport 01'
zrobiłem jak kazaliście jest dalej to samo,co teraz?????

-- 17 lut 2014, 21:38 --

a może wina za bogatej mieszanki???bo narazie robi przez dozownik




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lut 2014, 22:05 
***

Rejestracja: 28 kwie 2013, 12:56
Posty: 685
Lokalizacja: Puławy/Polesie
Pojazd: Aprilia SR Stealth
napisz jak zachowuje się skuter, czy muli czy ma wysokie obroty, czy może przerywa, dusi się itp.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lut 2014, 19:59 
*

Rejestracja: 30 sty 2014, 10:47
Posty: 57
Pojazd: aprilia sr sport 01'
oto chodzi że gaźnik jest ładnie wyregulowany, wkręca sie na obroty nie dusi sie ale nie chce jechać, kupiłem gażnik tec 17.5 http://allegro.pl/gaznik-tec-racing-phb ... 61412.html ale powiedzcie mi do czego są te dwa wejścia http://www.aukcjoner.pl/gallery/015927298-.html#I1
i jeszcze jedno jak mam założyć iglice bo nie pamiętam jak założyłem ale jak to ma wygłądać czy najpierw idzie iglica,biały pierścień,sprężyna czy pierścień,iglica,sprężyna może żle założyłem i nie dostaje odpowiedniej dawki paliwa???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lut 2014, 15:02 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Te wejścia to sa chyba od nadmiaru paliwa




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lut 2014, 20:21 
*

Rejestracja: 30 sty 2014, 10:47
Posty: 57
Pojazd: aprilia sr sport 01'
to mam zostawić tak jak jest czy zrobić zamknięty obieg wężykiem bo w poprzednim dellorto nie miałem tego wcale były tylko otwory, i jak ma być złożona ta iglica????

-- 19 lut 2014, 21:21 --

już wiem, wejścia są odpowiedzialne za chłodzenie gaźnika w przypadku LC czyli nie u mnie zaślepie oba wejścia i zobaczę co wtedy ale musze wiedzieć jak założyć iglice, ktoś może pomóc??????




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy