Dzisiaj jest 30 lis 2024, 22:08



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Filtr Stożkowy
Post: 17 lut 2014, 19:08 
***

Rejestracja: 22 paź 2013, 20:40
Posty: 513
Lokalizacja: Dobre Miasto
Pojazd: Gilera Stalker DD 50
Witam, z racji tego, że dzisiaj zamawiam gaźnik 17.5mm, zastanawiam się nad kupnem jakiegoś filtru stożkowego. Co o tym myślicie warto? Prosiłbym, o podesłanie linków, do jakichś dobrych filtrów, które jednocześnie nie zrujnowały by mi budżetu. Cylinder w Gilerce to Tec Eco 50.




_________________

Zapraszam do Gilery !!!
http://forum.mieloch.pl/post2652196.html#p2652196


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 17 lut 2014, 20:41 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Filtr jako sam w sobie nie podniesie nam mocy naszego pojazdu. Jeśli zdecydujemy jednak na wymianę z celów optycznych, zmiany cylindra ,czy złego stanu filtra obecnego możemy zasięgnąć po filtr gąbkowy. Staramy się wybrać filtr z osłoną ,która ochroni sam wkład przed pyłem ,oraz przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi. Nie ma nic gorszego jak stanąć w ulewę na środku drogi tylko z tego powodu ,że koło zachlapało wodę na filtr a ten jednocześnie wciągnął ją dalej. Wybór filtrów mamy dość zróżnicowany. Ze swojej strony mogę polecić Polini Air Box Klik ! , Malossi E5 Klik ! ,lub tańsza opcja i również polecana przed duże grono użytkowników ,czyli Revo S Type Klik ! . Wszystkie filtry dostępne w kilku wersjach kolorystycznych ,tak więc każdy powinien znaleźć coś dla siebie. Oczywiście należy pamiętać ,aby przed zakupem sprawdzić jaki rozmiar mocowania potrzebujemy.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lut 2014, 0:35 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Nie kupuj stożka do 50. Nic Ci on nie da poza zmiana dźwięku silnika, oraz uzyskasz utrudniona regulacje gaźnika i większe spalanie.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lut 2014, 15:35 
***

Rejestracja: 22 paź 2013, 20:40
Posty: 513
Lokalizacja: Dobre Miasto
Pojazd: Gilera Stalker DD 50
Aha dzięki za odpowiedź, a jeśli zmieniałbym cylinder na 70cc, to czy filtr stożkowy byłby niezbędny?




_________________

Zapraszam do Gilery !!!
http://forum.mieloch.pl/post2652196.html#p2652196




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lut 2014, 17:19 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Tak wtedy warto założyć stożek no i wiadomo gaznik większy.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 21 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy