Dzisiaj jest 10 mar 2025, 15:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 paź 2009, 13:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sie 2009, 11:10
Posty: 255
Lokalizacja: Chrzanów
Pojazd:
Witam,

rozpaławiam silnik w moim skucie (minarelli) i zastanawiam się co mogę zrobić po rozpołowieniu, żeby zwiększyć jego osiągi?

Chodzi mi o takie zwiększenie osiągów, żebym mógł jeszcze zmienić kiedyś cylek na inny bez zmiany karterów.

Na razie mam w nim Power Force 70 żeliwo.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2009, 14:03 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 18:00
Posty: 522
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
Zrób szlif i kup tłok pod ten szlif, wymień pierścienie(a rozpołowiłeś silnik po to żeby naprawić coś czy po to żeby tylko zobaczyć co i jak??)




_________________

Ty!! *Sprawdź mojego sqta*Obrazek
Cytuj:
silniki piaggio/gilera są uznawane za najlepsze i najnowocześniejsze jednostki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2009, 14:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sie 2009, 11:10
Posty: 255
Lokalizacja: Chrzanów
Pojazd:
Cylek prawie nowy. Raczej mi chodzi o jakieś zabawy z papierem ściernym i pastą polerską...

Rozpaławiam, żeby zmienić łożyska.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2009, 14:52 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2008, 11:10
Posty: 906
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
Niektórzy polerują kanały dolotowe, skrzynię korbową itp. ale tak na prawdę to nic nie daje :roll:
Ale jak już bardzo się uwziąłeś, to polerujesz samymi drobnymi papierami. Żadnej pasty polerskiej!




_________________

http://www.bikepics.com/members/fornal/
"Słuchajcie no, trzeba uspokoić dziadostwo..."
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2009, 15:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sie 2009, 11:10
Posty: 255
Lokalizacja: Chrzanów
Pojazd:
Zwykłymi drobnymi, czy wodnymi?

W ogóle to kanały w cylindrze też, bo nawet nie wiem jak się do nich dostać.

Czytałem też na innym forum, żeby nie polerować na lustro bo się para zbiera;) Prawda?




_________________

Setup:
-ORYGINALNY MINARELLI HORIZONTAL OD YAMAHY!

-Stage6 Streetrace 70cc
-Laser x-pro
-Wał Tec Racing
-Łożyska Stage6 HQ Metal
-Filtr Stage6 DoubleLayer
-Dysza 85

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2009, 15:36 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2008, 11:10
Posty: 906
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
Jakie kanały w cylindrze?! Cylindra nie ruszasz.

mck159 pisze:
Czytałem też na innym forum, żeby nie polerować na lustro bo się para zbiera;) Prawda?

Podobna prawda, że się woda skrapla itp.

Ogólnie tak jak wyżej na pisałem- nie ma sensu tego robić.




_________________

http://www.bikepics.com/members/fornal/
"Słuchajcie no, trzeba uspokoić dziadostwo..."
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2009, 15:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sie 2009, 11:10
Posty: 255
Lokalizacja: Chrzanów
Pojazd:
Nic to nie da? Nawet spalania nie zmniejszy?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2009, 18:22 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 18:00
Posty: 522
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
nie ma co>>tłok i pierścień na nim i tak wyżłobi sobie swój własny "tor" czyli dopasuje się do ścianek cylindra<




_________________

Ty!! *Sprawdź mojego sqta*Obrazek
Cytuj:
silniki piaggio/gilera są uznawane za najlepsze i najnowocześniejsze jednostki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2009, 20:16 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2009, 20:54
Posty: 724
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Jemu chodzi o komorę korbową, napisane jest o tym w dziale tuning, pierwszy od góry...




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Piaggio Typhoon LC
Kubica, jesteśmy z tobą!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2009, 20:48 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
Polerować możesz kanały w karterach, papiery ok 250 do 400 wodne bo drobniejszego nie mozesz bo bena sie skropli , nie uzywaj pasty polerskiej!
Można dużo zrobić spolerować tam na zawór membranowy , jakieś flow sie robi czy jak to się tam nazywa . :roll:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2009, 20:52 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2008, 13:47
Posty: 1480
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Pojazd: Suzuki Bandit 400
Ludzie.... po co piszecie jak nie wiecie....
Jakieś flow.... czy jakoś tak ....
Co to są za porady :?: :?: :shock: :shock:
Jak się nie wie to się nie pisze proste chyba. Nie mówcie, źle bo to zbyt poważna sprawa jest. Jak się zjeb*e to będzie za późno. Nie macie pojęcia o tym, ale piszecie ...

Nie chodzi mi o to, że ja wiem wszystko, ale nie takie teksty "Flow czy jakoś tak" ... :roll:


Nie róbcie mi tu OT !!/Sadi




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 29 paź 2009, 23:05 przez faciu3, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2009, 10:32 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lip 2009, 0:22
Posty: 38
Lokalizacja: Elbląg
Pojazd:
Mówicie ze porting nic nie daje ?? to się bardzo grubo mylicie.... Polerowanie karterów; skrzynię korbową; miejsce membrany; myślicie ze to nic nie daje ??... głupek tego nie wymyślił... polerując te miejsca likwidujemy fabryczne nie doskonałości na tych miejscach.. paliwo nie ma nie potrzebnych zawirowań, przepływa szybciej i swobodniej... robiąc porting możesz wyciągnąć nawet dodatkowe 1,5 konia mechanicznego... A co do tzw. "FLOW" paliwo nie wlatuje do skrzyni korbowej tylko bezpośrednio pod tłok.... uzyskujemy większy moment obrotowy... tylko niestety jak z każdą przeróbką powiększamy spalanie....

Pierw wszyscy poczytajcie cokolwiek o portingu a potem się wypowiadajcie w takich tematach...




_________________

--**MiD-RaCiNg**-- Custom Project
PIAGGIO NRG MC2

Zapraszam
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 546#240546




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy