Dzisiaj jest 25 lis 2024, 23:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 lut 2012, 21:43 
*

Rejestracja: 15 wrz 2011, 21:16
Posty: 33
Lokalizacja: Lubin
Pojazd:
Witam , mam dylemat czy da radęto nagwintować ( twardy metal ,wiem , raczej nei da radę ) a klej spawalniczy na zimno ? Czy obejdzie się bez wymiany wału ?
Obrazek

Obrazek




_________________

ROMET 777 Full Tuning
Suzuki Rg 80


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2012, 21:56 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Jak nagwintujesz to osłabisz gwint, zresztą możesz mieć później problemy z mocniejszym dokręceniem, szybko przekręcisz, a jak wiadomo magneto należy mocno dokręcać.
A co ty chcesz tym klejem zrobić?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2012, 22:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 gru 2010, 20:34
Posty: 719
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Bez wymiany się nie obejdzie ;) kumpel w RY-8 tak miał u próbował wszystkiego ale i tak po czasie puszczało musiał wymienić wał ;)




_________________

Stunt sucz ^^

"Nigdy nie kładz kasku na ziemi... bo bliżej do piachu!"
http://www.facebook.com/WarkotStuntTeam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2012, 22:56 
*

Rejestracja: 15 wrz 2011, 21:16
Posty: 33
Lokalizacja: Lubin
Pojazd:
a spróbować nagwintować takim samym ,ew o ciu mniejszym np 10 i dodatkowo dać klej spawalniczy na to ?




_________________

ROMET 777 Full Tuning
Suzuki Rg 80




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2012, 23:00 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
buziaqq, podczas dokręcania już zerwiesz na nowo gwint.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2012, 11:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 12:52
Posty: 248
Lokalizacja: Jaworzno
Pojazd:
Nagwintuj na mniejszy jak masz M10 to na M8 itp. I dokręć to odpowiednią siłą a nie na pałe jeśli to 2t to 37,5 Nm.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2012, 17:20 
*

Rejestracja: 15 wrz 2011, 21:16
Posty: 33
Lokalizacja: Lubin
Pojazd:
Wiec tak nie szlifowałem ,bo nie było po co ,odrazu narzynka m10 i jazda i udało się tylko mam jeden problem bo nei wiem do którego momentu nagwintować ,muszę poszukać wał stary i spojrzeć ile mm trzeba . Chce na to dodatkowo posmarować klej spawaliniczy na zimno , jak myślicie wytrzyma ?




_________________

ROMET 777 Full Tuning
Suzuki Rg 80




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lut 2012, 18:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lut 2011, 9:32
Posty: 213
Lokalizacja: FSL
Pojazd:
Magneto ma lewy gwint, po to żeby się nie odkręcało. Musisz kupić narzynkę lub jak to się tam nazywa żeby nagwintować na lewo.




_________________

CO ZA CZUBY SĄ NA FORUM :D
kombinator pisze:
siema mam pytanie ile ta oto Yamaha jest warta. na chodzie,zarejestrowana 2003r lc. C:/Users/ACER/Desktop/43473191_3_644x461_yamaha-aerox-motocykle-i-skutery




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lut 2012, 22:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 gru 2009, 14:27
Posty: 512
Lokalizacja: Olkusz
Pojazd: CIVIC
gwintowanie takim samym nic ci nie da, obklejenie tego tym "ciekłym metalem" a potem nagwintowanie też raczej nie. Wiem bo sam kleiłem tak kartery z nadzieją, że będę mógł na nowo nagwintować ale nic z tego nie wyszło.


Ostatnio zmieniony 14 lut 2012, 22:49 przez wiq_27, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2012, 15:31 
*

Rejestracja: 06 sie 2011, 14:40
Posty: 5
Lokalizacja: Katowice Dąb
Pojazd:
Ja miałem podobnie w keewayu focusie tylko od strony wariatora mi sie zerwał gwint poprostu rozebrałem silnik i dałem wał do nagwintowania i wszytko chodzi idealnie gwintowanie kosztowało mnie 4 piwa :)




_________________

:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lut 2014, 20:34 
*

Rejestracja: 21 lut 2014, 20:19
Posty: 1
Pojazd: skuter
Witam.Miałem też zerwany gwint na wale.Mialem kupic nowy wał ale orginał to orginał.Wał nie stety jest twardy.Wiec jedynie demontarz wału tokarz zrobił mi ten sam gwint.Napawanie i toczenie gwinowanie w tokarni chartwanie.Lub inne wyjscie ale ciezko dostać nakretke m9.1 pasuje od roweru i wyda gwint bez toczenie.Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy