Dzisiaj jest 30 lis 2024, 21:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 lut 2014, 15:09 
*

Rejestracja: 03 sty 2014, 20:25
Posty: 21
Pojazd: nrg
Siema panowie otóż mam problem kiedyś pisałem temat że zalewa piaggio naprawiłem to ale stała się kolejna awaria odrazu mówię że robię sam mieszankę.
Otóż przejechałem się może z 700m i silnik był tak gorący że aż stopiło całą osłone cylindra ściągłem głowice cyl nie wyglądał najgorzej. Po chwili odpaliłem z trudem przejechałem z 300m i cylindra już był bardzo gorący głowica jeszcze bardziej postał trochę znów po chwili kręcenia odpalił z większym trudem i po jeździe znów bardzo gorący. Więc moje pytanie dlaczego on tak bardzo się grzeje? co się stało?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 03 lut 2014, 15:12 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Wydaje mi się ze przyciera Ci się cyl. Rozbiera i sprawdź jak to tam wygląda.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lut 2014, 19:56 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Jaki jest rodzaj chłodzenia ? AC ,czy LC ?




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lut 2014, 20:28 
*

Rejestracja: 03 sty 2014, 20:25
Posty: 21
Pojazd: nrg
Silnik jest AC




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 lut 2014, 20:11 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
a jaki cylek seriaa ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lut 2014, 21:30 
*

Rejestracja: 03 sty 2014, 20:25
Posty: 21
Pojazd: nrg
chińska 72ccm z nowym tłokiem który ma 50km ale nie docieralem go bo miał taką fajną moc i chciałem się nią nacieszyć jak myślicie wymiana cylka pomoże




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lut 2014, 2:28 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Tego co zrobiłeś to nie będę komentować bo szkoda słów na to... Tak wymiana cyla.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lut 2014, 8:06 
**

Rejestracja: 29 sie 2013, 12:54
Posty: 203
Lokalizacja: sandomierz
Pojazd: na dwóch kołach
tylko jak wymienisz cylinder to go docieraj bo znów będziesz zadawał pytanie dlaczego się grzeje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lut 2014, 12:11 
*

Rejestracja: 03 sty 2014, 20:25
Posty: 21
Pojazd: nrg
nieno docierałem z 10km ale wiecie zawsze byłem najwolniejszy jak jeździłem z kumplami co mają roxy i teraz chciałem być z przodu teraz będe docierał napewno właśnie zamówiłem cyl chiński bo chiński ale może pochodzi dzięki za odpowiedzi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lut 2014, 1:06 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Docieralem 10km bo byłem najwolniejszy... Zalosne to jest, jak Ty tak masz zamiar się skuterem zajmować to go lepiej sprzedaj.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lut 2014, 1:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
Komor, gdyby silnik był chłodzony cieczą na pewno nie doszłoby do zatarcia więc nie ciśnij tak.

marcin p/g, to nie LC że możesz mu dawać full więc docierać musisz go skrupulatnie bez wydziczania :) ogranicza Cię chłodzenie więc staraj się nie cisnąć 100 km/h przez kilka kilometrów. Wystarczy że go przegonisz przez krótki odcinek i dasz odsapnąć. :) tyle pozdro




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lut 2014, 21:06 
*

Rejestracja: 03 sty 2014, 20:25
Posty: 21
Pojazd: nrg
Komar a ty lepiej idz się lecz.
yakuza dzięki o takie odpowiedzi mi chodziło




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lut 2014, 23:38 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Leczyć to Ty się możesz iść jak masz takie podejście do sprzętu. Szkoda, że tacy ludzie woogle dostają skutery i inne pojazdy jak nie potrafią uszanować :)




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lut 2014, 23:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
Komor, to tylko silnik.. kwestia pieniędzy więc jeśli zatarł to jego sprawa, a to jest forum więc nie musisz uzasadniać swoich odczuć tylko radzić :) Jeśli nie masz pojęcia o docieraniu i eksploatowaniu pojazdu to zamilcz. Tym się jeździ, a nie patrzy jak na obrazek.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lut 2014, 20:49 
*

Rejestracja: 03 sty 2014, 20:25
Posty: 21
Pojazd: nrg
Panowie założyłem nowy cylek + nową swiece i skuter odpala ale ciężko a jak odpali to chodzi tylko na full gazie a nowy cylek więc niemożna go odrazu full oborty wydaje się jak by lewe powietrze tylko gdzie uszczelniacze nowe wszystko uszczelnione




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy