Dzisiaj jest 30 lis 2024, 21:54



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 lut 2014, 16:12 
*

Rejestracja: 04 cze 2013, 16:09
Posty: 83
Pojazd:
Czy simering-i da sie wymienic bez rozdzielania karterow i wyciagania walu.. ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 22 lut 2014, 16:56 
*

Rejestracja: 02 mar 2011, 12:55
Posty: 59
Lokalizacja: łódzkie
Pojazd: Piaggio Sfera NSL1
Da się. Wydłubujesz stare i wciskasz nowe :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 lut 2014, 17:00 
*

Rejestracja: 04 cze 2013, 16:09
Posty: 83
Pojazd:
A robiles tak ze wiesz.. ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 lut 2014, 17:12 
*

Rejestracja: 02 mar 2011, 12:55
Posty: 59
Lokalizacja: łódzkie
Pojazd: Piaggio Sfera NSL1
Gdybym nie robił to bym nie pisał ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 lut 2014, 17:39 
*

Rejestracja: 04 cze 2013, 16:09
Posty: 83
Pojazd:
a czym je wydlubales?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 lut 2014, 17:47 
*

Rejestracja: 02 mar 2011, 12:55
Posty: 59
Lokalizacja: łódzkie
Pojazd: Piaggio Sfera NSL1
śrubokrętem .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 lut 2014, 21:56 
*

Rejestracja: 15 sie 2013, 23:09
Posty: 80
Pojazd: Gilera Runner SP
Weź srubokręt i je wyjmij, nie przejmuj się jak je rozwalisz bo i tak są już do wywalenia. Pamietaj że przy wkładaniu uszczelniacza warto go lekko przesmarować olejem, (lepiej uszczelni). ;)




_________________

. Zapraszam !
http://forum.mieloch.pl/gilera-runni-sp-robson-t369945.html

szybki motor...szybki gest...szybka chwila...szybka śmierć...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lut 2014, 10:08 
*

Rejestracja: 04 cze 2013, 16:09
Posty: 83
Pojazd:
dzieki wielkie za pomoc. w tyg zabieram sie do wymiany ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lut 2014, 10:16 
*

Rejestracja: 02 mar 2011, 12:55
Posty: 59
Lokalizacja: łódzkie
Pojazd: Piaggio Sfera NSL1
Ogólnie tak co do wymiany to od strony wariatora myśle że nie powinno być ciężko go odkręcić bo dosyć łatwo wariator zablokować albo jeśli masz pneumata to już wgl nie potrzebujesz blokować . Gorzej sprawa wygląda po drugiej stronie bo jest tam magneto nie tyle trudne jest odkręcenie co ściągniecie go bo trzeba mieć ściągacz który mozna kupić bądź zrobić sobie samemu to tyle chciałem dodać ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy