Dzisiaj jest 25 lut 2025, 6:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 lut 2014, 16:19 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Tak jak w temacie szukam opinii na temat wariatora stage6 R/T Oversize




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 01 mar 2014, 0:09 
****

Rejestracja: 20 lis 2011, 19:43
Posty: 1321
Lokalizacja: Gryfino
Pojazd:
Jeżeli chcesz się pozbyć rozrusznika jest to dobra decyzja, gdyż pasek ma większą bieżnie i może automatycznie wyżej się wkręcać , co jest spowodowane większa średnicą wariatora jak i przeciwtalerza. Polecane jest aby też pokusić się o większy kolektor momentu obrotowego .




_________________

TGB r50x - http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1911845#1911845

Ogień na tłoka!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 mar 2014, 9:08 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
owner1 pisze:
Jeżeli chcesz się pozbyć rozrusznika jest to dobra decyzja, gdyż pasek ma większą bieżnie i może automatycznie wyżej się wkręcać , co jest spowodowane większa średnicą wariatora jak i przeciwtalerza. Polecane jest aby też pokusić się o większy kolektor momentu obrotowego .



Wiesz co z tego co mi wiadomo to wyżej nie wejdzie jak na innym sportowym wariatorze, bo paska dłuższego niestety nie można bez korektora zastosować. Ale myślę, że z większymi rolkami powinien lepiej na obroty się wkręcać.




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 mar 2014, 10:55 
****

Rejestracja: 20 lis 2011, 19:43
Posty: 1321
Lokalizacja: Gryfino
Pojazd:
Ponoć mi wiadomo że wchodzi, zawsze możesz dłuższy pasek zastosować :]Na obroty będzie wchodzić tak jak sportowe wariatory , ale szybciej chyba nie bo jak... kąty bieżni nie moga nagle się rozchodzić bo pasek by nie miał styku w pewnym momencie z obiema powierzchniami . Ale ogólnie jest to lepsze rozwiązanie niz kupno sportowego wariatora, gdyż jest to koncepcja przyszłościowa .




_________________

TGB r50x - http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1911845#1911845

Ogień na tłoka!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 mar 2014, 14:02 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
owner1 pisze:
ale szybciej chyba nie bo jak...

No na pewno będzie szybciej się wkręcał, bo rolki sa wieksze więc szybciej wepchną pasek wyżej. A jeśli nie to jaki sens by był zwiększać wielkosć rolek w sportowych wariatorach, przecież mogłyby być takie same jak w seryjnych, a jednak nie są.
owner1 pisze:
kąty bieżni nie moga nagle się rozchodzić bo pasek by nie miał styku w pewnym momencie z obiema powierzchniami .

Nie rozumiem co masz na myśli :?:




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 mar 2014, 17:00 
****

Rejestracja: 20 lis 2011, 19:43
Posty: 1321
Lokalizacja: Gryfino
Pojazd:
Zrozum że jak zbliżysz do siebie Wariator i przeciw talerz, to na samej górze pomiedzy musi być pasek i na czymś się trzymać / trzeć /, jak będzie za duża szczelina to będzie ''zeslizgiwał'' sie niżej co nieumożliwi mu sie wkręcenie wyżej, to jest właśnie co ogranicza możliwości wariatora. Wkręcać będzie się tak jak inne sportowe wariatory , ale za to będzie miał większego v-maxa .

Obrazek
Może to coś bardziej zobrazuje

A rolki większe ze względu na obwód mniej się ścierają i są bardziej żywotne, i tak masa ich jest taka jak przy innych wiec siła od środkowa będzie taka sama ;]




_________________

TGB r50x - http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1911845#1911845

Ogień na tłoka!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 mar 2014, 18:06 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Będę kupował zestaw wraz z korektorem i paskiem, ale mam dylemat czy brać Stage6 R/T Oversize czy Malossi MHR Overrange. Proszę o sugestie, który z zestawów wybrać i dlaczego.




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 mar 2014, 19:05 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Nie miałem styczności z tym zestawem Stage6, ale Malossi Ci polecam w zupełności, świetnie wykonany, bdb osiągi, wytrzymałość przedewszystkim, jak to w wypadku Malossi, jakość gwarantowana. Co do korektora, to prawda, trzeba zastosować większy, aby wypchnął pasek na samą górę, bo przy seryjnym w 100% nie wykorzystasz potencjału tego zestawu. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 mar 2014, 20:08 
****

Rejestracja: 20 lis 2011, 19:43
Posty: 1321
Lokalizacja: Gryfino
Pojazd:
Opieram koleżkę u góry, lecz moim zdaniem Stage6 lepsze jest w wykonaniu, ale nie wiem czemu nie wymaga obróbki karteru gdzie MHR tego wymaga ... czyżby był większy ?:>




_________________

TGB r50x - http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1911845#1911845

Ogień na tłoka!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 mar 2014, 11:49 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
owner1 pisze:
Opieram koleżkę u góry, lecz moim zdaniem Stage6 lepsze jest w wykonaniu, ale nie wiem czemu nie wymaga obróbki karteru gdzie MHR tego wymaga ... czyżby był większy ?:>

Stage6 R/T też wymaga obróbki karteru, z tego co mi wiadomo :mrgreen:




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 mar 2014, 11:54 
****

Rejestracja: 20 lis 2011, 19:43
Posty: 1321
Lokalizacja: Gryfino
Pojazd:
A scootezkingz nie pisało tego:D Aby to wykonać wystarczy 15min i sprzęciwo, wiec to nie problem. Chcąc nie chcąc , ale postawilbym na S6.




_________________

TGB r50x - http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1911845#1911845

Ogień na tłoka!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 mar 2014, 20:35 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
sam mam MHR overrange i szczerze polecam, wytrzymały ( 0 znaków użytkowania a jestem jego 2 właścicielem) oraz zwieksza się v-max a co najwazniejsze przyspieszenie wgniata. Ale jest takie ale że ten zestaw budzi się dopiero tak przy 10 k rpm a twój cylek przy takich obrotach się kończy :D Oba te zestaawy potrzebują tych 10 k rpm żeby optymalnie wykorzystać ich potencjał. Wiem że zaraz się hejt posypie że to od regulacji zależy jakie obr będą pasować. Ale Wariator i kolektor mają tak zaprojektowane bierznie by dawały 100 % przy cylkach klasy racing/ evo gdzie te cylki uzyskują swoją max moc właśni powyżej tych 10 K rpm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 mar 2014, 21:08 
****

Rejestracja: 20 lis 2011, 19:43
Posty: 1321
Lokalizacja: Gryfino
Pojazd:
Nie tyle że tych obrotów potrzebuje, ale łapie rezo i dodatkowo dobrze dobrane przełożenie jest(silnikowi lekko jest) . W mniejszych partiach obrotów myśle że też by się to zdało lecz cylindry w niskich partiach pelnej mocy nie ogarniają :>




_________________

TGB r50x - http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1911845#1911845

Ogień na tłoka!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 mar 2014, 14:32 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
kamilsuder23 pisze:
sam mam MHR overrange i szczerze polecam, wytrzymały ( 0 znaków użytkowania a jestem jego 2 właścicielem) oraz zwieksza się v-max a co najwazniejsze przyspieszenie wgniata. Ale jest takie ale że ten zestaw budzi się dopiero tak przy 10 k rpm a twój cylek przy takich obrotach się kończy Oba te zestaawy potrzebują tych 10 k rpm żeby optymalnie wykorzystać ich potencjał. Wiem że zaraz się hejt posypie że to od regulacji zależy jakie obr będą pasować. Ale Wariator i kolektor mają tak zaprojektowane bierznie by dawały 100 % przy cylkach klasy racing/ evo gdzie te cylki uzyskują swoją max moc właśni powyżej tych 10 K rpm



No ja mam cylek po porcie wiec on takie dobre 10 tys na pewno wykreci, a i tak już na chacie malossi sport 70 leży :D A co do tej kwestii regulacji, to wiadomo, że wiekszosć od niej zależy, ale to by było tak jak do serii by się c16 ładowało. Bardzo lekkie rolki i jakoś tam będzie, ale wiadomo, że te obroty które dodatkowo wykreci to będą martwe




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 mar 2014, 16:12 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
[/quote]
No ja mam cylek po porcie wiec on takie dobre 10 tys na pewno wykreci, a i tak już na chacie malossi sport 70 leży :D A co do tej kwestii regulacji, to wiadomo, że wiekszosć od niej zależy, ale to by było tak jak do serii by się c16 ładowało. Bardzo lekkie rolki i jakoś tam będzie, ale wiadomo, że te obroty które dodatkowo wykreci to będą martwe[/quote]

Ten zestaw się budzi przy tych 10 k a jak cylek wykręci te 11k rpm ( martwych obrotów) to nie za bardzo to będzie :D a też żyłowanie cylka na super lekkich rolkach mija się z celem bo mocy i tak nie bedzie. Zrób porta w malossim ładuj c16, Triopsa, pfr 3 i MHR to nie pożałujesz ani złotówki :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy