Dzisiaj jest 29 lip 2025, 16:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 paź 2009, 23:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 10:45
Posty: 276
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Mam keeway focus seria+ wydech stage 6 pro replica rolki 4G. Skuter przyspiesza nawet ok ale od 45 coraz wolniej . potem od 60 turbo i 70 v max.
Co zmienić aby nie było mula? prędkość mi wystarczy jakby było dobre przyspieszenie. Jeżeli ktoś z Was mieszka w krakowie i się na tym zna mogę zapłacić za regulacje osobiście:)
Pozdrawiam. ( żeby nie było nie jestem głupi żebym nie umiał coś odkręcić , ale jak ktoś sie zna to lepiej jak to zrobi:)


Ostatnio zmieniony 30 paź 2009, 21:27 przez robol2010, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 paź 2009, 8:00 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
ja bym zmienił wariator :P albo jakieś sprzężynki załozył :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 paź 2009, 16:52 
**

Rejestracja: 12 paź 2009, 15:07
Posty: 263
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Wydaje mi się że powinieneś zmienić wariator i jeśli jeszcze nie zmieniłeś to dysze, sprężynki i sprężynę dociskową ;] i powinno być dobrze ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 paź 2009, 20:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 10:45
Posty: 276
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Wariator był zakładany nowy w serwisie miesiąc temu( tylko że nie tuningowy) :( Nie chciałbym go teraz zmieniać. Którą dysze powinnem zmienić i na jaką? Sprężynki sprzęgła też i dociskową? Mam w domu Dociskową TOP RACING 30 tylko że samemu nie chcę tego zmieniać. A sprężynki sprzęgła co zmieniają? Jakie powinny być?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 paź 2009, 14:14 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
kloeś radze ci jechac do takiego serwisu tuningowego żeby ci to wyregulowali na chamowni bo takie pod domem to źle sie skończy...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 paź 2009, 17:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 10:45
Posty: 276
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Ale gdzie takie coś jest w krakowie? Gdzie w krakowie wyregulują mi skuter "rolki/spręzyna..."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 paź 2009, 17:51 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
w Krakowie nie wiem będę się dowiadywał bo sam tam pojadę ale pewnie to jest tez nie mały koszt pewnie 150 zł bo to na hamowni tylko :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2009, 21:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 10:45
Posty: 276
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Co zrobić żeby polepszyć przyspieszenie?
Samemu nie bardzo mam jak odkręcić wario. Może jest ktoś z KRAKOWA kto mógłby pomóc;)? (zapłacę:) )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2009, 21:55 
**

Rejestracja: 12 paź 2009, 15:07
Posty: 263
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Jak na przyśpieszenie to lekkie rolki, coś poniżej 4g. Ale bez odkręcania wariatora tego nie zrobisz :/ :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2009, 22:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 10:45
Posty: 276
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Teraz mam 4g. Przyspieszenie jest ok ale od 45 dostaje troche muła i od 60 kopa.
To jeszcze lżejsze rolki? Mam full seria+ wydech stage 6 pro replica.
Macie jakieś dobre sposoby na odkręcenie wariatora w domu? Czy jechać do wulkanizatora?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2009, 23:06 
**

Rejestracja: 12 paź 2009, 15:07
Posty: 263
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Zablokuj czymś wał.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2009, 0:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 10:45
Posty: 276
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Czym? Wariator był ostatnio zakręcany kluczem pneumatycznym.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2009, 8:05 
**

Rejestracja: 12 paź 2009, 15:07
Posty: 263
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Można kupić u P.Mielocha specjalną blokadę żeby odkręcić watiator. Albo tak jak mówisz, kluczem pneumatycznym :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2009, 18:07 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
pneumat a regulój w domu bo wjazd na hamownie 180 zł bez regulacji :|




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2009, 20:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 10:45
Posty: 276
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
A wiecie może ile kosztuje klucz pleumatyczny+ chyba kompresor? ( to co jest potrzebne) tak z ciekawości.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2009, 20:38 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
oj nie wiem ale ja takie posiadam bo wujek jest mechanikiem :P ale pewnie 200zł pneumatyk albo 150 takiej porządnej firmy !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2009, 21:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 paź 2009, 12:39
Posty: 148
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Kup sobie klucz do odkrecania filtrów oleju do samochodu ja tym odkrecam i zakrecam lux sprawa http://cenus.pl/produkt/2799257_Klucz_d ... y?cmpId=12




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2009, 22:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 10:45
Posty: 276
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
mka2004 pisze:
Kup sobie klucz do odkrecania filtrów oleju do samochodu ja tym odkrecam i zakrecam lux sprawa http://cenus.pl/produkt/2799257_Klucz_d ... y?cmpId=12


Nie bardzo rozumiem jak mam tym tym wał zablokować żeby odkręcić wario.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2009, 23:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 paź 2009, 12:39
Posty: 148
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Łapiąc za przeciwtależ owijasz kawałkiem detki rowerowej i zakładasz ten klucz w ten sposób zablokujesz wał




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2009, 0:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 10:45
Posty: 276
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Przeciwtależ jest idealnie równy nie bardzo jest jak z niego złapać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy