Dzisiaj jest 24 lut 2025, 18:31



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Keeway Matrix
Post: 03 mar 2014, 20:10 
*

Rejestracja: 03 mar 2014, 19:26
Posty: 185
Pojazd: Zipp Zico Simpli
Witam
Posiadam seryjnego Matrixa i jeszcze posiada on blokady lecz zostaną one niedługo zdjęte i przy okazji chciałbym polepszyć jego osiągi. Co byście mi zaproponowali oczywiście w rozsądnych pieniądzach bez zmiany cylindra i wydechu? Myślałem nad zmianą wariatora na Malossi Multivar ale jakie mam do niego dokupić rolki aby prędkość i przyśpieszenie było optymalne i jakie sprężynki sprzęgła i sprężynę centralną do tego zestawu dokupić?


Prosiłbym o konkretne wypowiedzi i najlepiej już sprawdzone.

Pozdrawiam


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 03 mar 2014, 20:27 
*

Rejestracja: 01 lut 2014, 22:35
Posty: 63
Pojazd:
Jakiś budżet?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 mar 2014, 21:37 
*

Rejestracja: 03 mar 2014, 19:26
Posty: 185
Pojazd: Zipp Zico Simpli
BrutalPer4mance pisze:
Jakiś budżet?

do 500 zł




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 mar 2014, 17:34 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:04
Posty: 2270
Lokalizacja: Sochocin
Pojazd: Aprilia Rally70LC
Wariator Top Racing NG i do tego gaznik 17.5.




_________________

Apka Rally :)
Stage6 Streetrace 70cc LC
Dellorto Black Editon 19MM/Filtr oryginał
Wariator Stage6 Sport Pro/Przeciwtalerz Stage6
Pasek Dayco
Sprzęgło Polini 3G/Dzwon Polini Speed Bell
Wał Top Racing Evo NG
Wydech Giannelli Shot V2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 mar 2014, 11:15 
*

Rejestracja: 03 mar 2014, 19:26
Posty: 185
Pojazd: Zipp Zico Simpli
Rafalak pisze:
Wariator Top Racing NG i do tego gaznik 17.5.

opłaca sie wymieniać gaznik? nie lepiej zainwestować w lepszy napęd ?

-- 06 mar 2014, 12:15 --

Hmm jest tu ktoś ?? :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 mar 2014, 22:37 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:04
Posty: 2270
Lokalizacja: Sochocin
Pojazd: Aprilia Rally70LC
Gaznik lepiej wymienić , polepszy się elastyczność silnika , prędkość i chłodzenie. Sprzęgło da ci jedynie lepszy start. No chyba że nie chcesz gaznika to kup jakiś wydech sportowy np leovince zx , giannelli extra , tecnigas q-tre etc. :)




_________________

Apka Rally :)
Stage6 Streetrace 70cc LC
Dellorto Black Editon 19MM/Filtr oryginał
Wariator Stage6 Sport Pro/Przeciwtalerz Stage6
Pasek Dayco
Sprzęgło Polini 3G/Dzwon Polini Speed Bell
Wał Top Racing Evo NG
Wydech Giannelli Shot V2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 mar 2014, 1:51 
*

Rejestracja: 03 mar 2014, 19:26
Posty: 185
Pojazd: Zipp Zico Simpli
Właśnie zakupiłem tłumnik do mojego Keeway (Tecnigas) i troszkę sie polepszyło. Mam zamiar jeszcze kupić do tego wariator Malossi Multivar tylko mam problem bo nie wiem jakie do niego kupić rolki aby prędkość i przyśpieszenie było optymalne??

-- 15 mar 2014, 2:51 --

Pomoże ktoś?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 mar 2014, 9:35 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Jeżeli masz już wydech ( podaj dokładnie jaki model ) to dokup jeszcze Top Racing NG i sprzęgło Tec Evo Racing, pasek wzmacniany ( nie kevlar ) wariator 160+sprzęgło 140 to masz 300zł, do tego kup używkę dellorto 17.5mm albo tec'a i będzie dobrze, co do rolek, rzędu 4-5g + centralka miękka/medium, wydech zapewne niskoobrotowy, więc zmulać nie powinien, co do sprężynek to średnie wystarczą, chyba, że chcesz ruszać z wyższych obrotów to twarde. Powiedz jaki model tego wydechu, to będe Ci mógł dokładniej pomóc w regulacji, ew. pisz na pw.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 mar 2014, 18:59 
*

Rejestracja: 03 mar 2014, 19:26
Posty: 185
Pojazd: Zipp Zico Simpli
Tłumnik Next R

Aktualnie w drodze jest:
-Wariator Malossi Multivar - czy zakładać tą ich sprężynę centralną z zestawu (biała) czy lepiej serie zostawić i czy zakładać podkładki (2) z zestawu?
- Przeciwtalerz tej samej firmy
- A także gaznik delloro 17,5 - dysza ma być 75-80?


Dodam także że sprzęgło raczej pozostawie w serii gdyż jest w dobrym stanie (2200km)


Pomoże ktoś ?? Bo chciałbym już powoli zacząć składać :D up




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 mar 2014, 0:05 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Załóż docisk Malossi i zobacz co będzie. Co do dyszki to 75 powinna być odpowiednia.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 kwie 2014, 22:00 
*

Rejestracja: 03 mar 2014, 19:26
Posty: 185
Pojazd: Zipp Zico Simpli
Aktualnie w skuterze mam założone : Tecnigas next-r
Wariator Malossi Multivar + przeciwtalerz (rolki 6 g z zestawu)
Centralka biała z zestawu
(gaznik będzie ale pózniej-brak funduszy)
Skuter z miejsca jest wolny ale jak złapie trochę obrotów to nawet jakoś jedzie. Zauważyłem iż jego max obr. wynoszą 8,5 choć przed zmainą wariatora (zdjęciem blokady) centralki i rolek miał 9....


Teraz moje pytanie co zrobić żeby ładnie ruszał i wyciągał obroty max ?? Ma za ciężkie rolki?? NA jakie ewentualnie zmienić ( mam w planach malossi 4,7 lub 5,1 )


odświeżam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 kwie 2014, 14:34 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Spróbuj tak jak piszesz, na rolkach 5.1g, docisk zbyt miękki moim zdaniem, zastosuj Stage6 Medium, a jeżeli słabo rusza i od pewnych obrotów dopiero przyspiesza tak jak powinien, to sprężynki sprzęgła zmień na twardsze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 kwie 2014, 10:00 
*

Rejestracja: 03 mar 2014, 19:26
Posty: 185
Pojazd: Zipp Zico Simpli
Witam
Byłem wczoraj z moim skuterem u mechanika na wymianę łożyska w przekładni i na zmianę rolek na mniejsze, chciałem także żeby zmienił mi gaznik z seryjnego na dellorto 17,5 a on mi na to że nie opłaca sie wymieniać tego gaznika do 50 i że gaznik nic sie do chłodzenia nie ma.

Teraz moje pytanie,,, jak to jest z tym gaznikiem? Polepszy sie chłodzenie itd czy nie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 kwie 2014, 10:13 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:04
Posty: 2270
Lokalizacja: Sochocin
Pojazd: Aprilia Rally70LC
Zmień "Mechanika".
Tak polepszy się chłodzenie , silnik będzie miał lżej i polepszy się jego elastyczność a przy okazji trochę osiągi.




_________________

Apka Rally :)
Stage6 Streetrace 70cc LC
Dellorto Black Editon 19MM/Filtr oryginał
Wariator Stage6 Sport Pro/Przeciwtalerz Stage6
Pasek Dayco
Sprzęgło Polini 3G/Dzwon Polini Speed Bell
Wał Top Racing Evo NG
Wydech Giannelli Shot V2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 kwie 2014, 10:49 
*

Rejestracja: 03 mar 2014, 19:26
Posty: 185
Pojazd: Zipp Zico Simpli
Rafalak pisze:
Zmień "Mechanika".
Tak polepszy się chłodzenie , silnik będzie miał lżej i polepszy się jego elastyczność a przy okazji trochę osiągi.



Hehe chyba tak zrobię :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 kwie 2014, 13:22 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Polepszy wewnętrzne chłodzenie silnika, poprawi dynamikę i skuter będzie lepiej jeździł, to jest pewne, a co do mechanika, to podziękuj mu i powiedz, żeby się poduczył trochę, bo mu to nie wychodzi i wprowadza ludzi w błąd.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 kwie 2014, 13:29 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2013, 19:14
Posty: 2609
Lokalizacja: Lubelskie.
Pojazd:
NA wiekszym gazniku skuter ma lzej, nie trzeba go tak cisnac, poprawiaja sie osiagi i jest lepsze chlodzenie wew. cylindra.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 maja 2014, 9:01 
*

Rejestracja: 03 mar 2014, 19:26
Posty: 185
Pojazd: Zipp Zico Simpli
Ok chłopaki dzięki za poradę.... Zobaczę jak skuter bd przyśpieszał na mniejszych rolkach a jak nie to zmienię sprężynki i centralkę

-- 05 maja 2014, 21:01 --

A więc założyłem rolki 5 g i odziwo v-max się powiększył ale jak ruszał z miejsca tak rusza więc postanowiłem zakupić sprzęgło TEC evo racing + Dzwon Tec CNC+ centralkę stage6 medium+ sprężynki stage6 hard mam nadzieję że to wypali ( paczka w drodze ).

W niedługim czasie także zamierzam założyć dellorto 17.5 który się kurzy w szafce.


Czy to sprzęgło bd współgrało ze sobą?? I czemu mój v-max wynosi góra 75-80 km/h przy takim setupie?? Może założyć jeszcze lżejsze rolki panowie jak myślicie ??

-- 07 maja 2014, 21:33 --

A wiec założyłem sprzęgło plus wszystko co wymieniłem u góry i owszem skuter rusza z wyższych obrotów ale nie ma bardzo odejscia z miejsca tzn powinien ruszać ze zrywem a rusza jak muł i dopiero jak sie wkręci na obroty to jakoś jedzie. Próbowałem z rolkami 4.0 ale efekt jest podobny.


Hmm co zrobić?? i czemu v-max jest tak niski??
odświeżam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 maja 2014, 11:29 
**

Rejestracja: 11 sie 2013, 14:13
Posty: 409
Pojazd: Keeway F-act NKD
Chlopie.! 80km/h to malo.?! Na seryjnym cylindrze wiecej nie wycisniesz. Chcesz wiekszych predkosci...zainwestuj w cylinder 70ccm klasy sport. Pozdro




_________________

Zapraszam do F-act'a :)

f-act-naked-by-mazibox99-t375439.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy