Dzisiaj jest 25 lut 2025, 4:32



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 mar 2014, 22:37 
*

Rejestracja: 19 paź 2013, 21:04
Posty: 48
Pojazd: Aprilia rs 50
Jestem posiadaczem Power force a 70 , przydało by się troszkę więcej mocy. Opłacało by się sprzedać 70 i kupić 85 ccm ?
A może jakieś 70 sport.
Ciekawi mnie czy różnica by była odczuwalna

-- 03 mar 2014, 23:37 --

Przed poprzednim sezonem zrobiłem kapitalny remont , zalowalem kasy na cylek , chciałem jak najtaniej , pomyślałem ze 70 to 70 i nie ma różnicy , a jednak jest i to spora jak niektórzy piszą. Duża różnica by była na airsalu 70 sport ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 04 mar 2014, 11:45 
****

Rejestracja: 20 lis 2011, 19:43
Posty: 1321
Lokalizacja: Gryfino
Pojazd:
Te china 85ccm to fejk jest :P Lepiej jakąś 70 firmówke. Na twoim miejscu porta bym walnął szlif i po kłopocie:D




_________________

TGB r50x - http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1911845#1911845

Ogień na tłoka!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 mar 2014, 18:16 
*

Rejestracja: 19 paź 2013, 21:04
Posty: 48
Pojazd: Aprilia rs 50
Ile by to dało koni ? I ile zabieg by kosztował. A jak ze spalaniem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 mar 2014, 22:28 
****

Rejestracja: 20 lis 2011, 19:43
Posty: 1321
Lokalizacja: Gryfino
Pojazd:
Szlif max 40zł i tłok z 120-140zł, mocy tyle będzie co bylo na tym cylindrze seryjnie , może troszke wiecej bo niby lekko wieksza komora spalania bedzie. A co do Markowych cylindrów to zawsze kilka koni wiecej , wybierając sporta i lepsze. Spalanie nie przekroczy 5-6L




_________________

TGB r50x - http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1911845#1911845

Ogień na tłoka!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 mar 2014, 13:58 
*

Rejestracja: 19 paź 2013, 21:04
Posty: 48
Pojazd: Aprilia rs 50
A sam porting ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 mar 2014, 15:45 
****

Rejestracja: 20 lis 2011, 19:43
Posty: 1321
Lokalizacja: Gryfino
Pojazd:
No to u kogoś za 80-120zł . W przypadku nie dzielonego kanału wydechowego, jest to opłacalne lecz mniej niż w przypadku dzielonego , gdzie przy takim idzie wykrzesać o wiele wiecej mocy .




_________________

TGB r50x - http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1911845#1911845

Ogień na tłoka!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 mar 2014, 18:08 
*

Rejestracja: 19 paź 2013, 21:04
Posty: 48
Pojazd: Aprilia rs 50
A jak spore mogą byc różnice ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 mar 2014, 8:23 
****

Rejestracja: 20 lis 2011, 19:43
Posty: 1321
Lokalizacja: Gryfino
Pojazd:
Nawet kilkanaście koni :)




_________________

TGB r50x - http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1911845#1911845

Ogień na tłoka!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 mar 2014, 21:48 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Wydaje mi sie to nieopłacalne, gdyż koszt tłoka 150zł szlif 50 i porting niech będzie te 100zł to wychodzi ci już 300zł i pamietaj, ze china z wyższej półki to nie to co markowy cylinder




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 mar 2014, 15:53 
****

Rejestracja: 20 lis 2011, 19:43
Posty: 1321
Lokalizacja: Gryfino
Pojazd:
Ale tak czy siak będzie poddany portingowi wiec na jeden ciul wyjdzie...




_________________

TGB r50x - http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1911845#1911845

Ogień na tłoka!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy