Dzisiaj jest 06 lut 2025, 15:06



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 mar 2014, 20:45 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2013, 15:27
Posty: 1389
Lokalizacja: Okolice Gdańska
Pojazd:
Cześć, otóż moje TGB dość mocno się grzeje na nowym cylindrze, zastanawiam się czy jest to normalne? Przejadę ok. 1-2 km głowica jest dość gorąca i po chwili trzymania palca można się przypalić. Świeca jest wypalana na prawidłowy kolor, skuter odpala również łatwo.
Dysza to 75 (na większych skuter przerywał na wysokich obrotach), filtr powietrza seryjny.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 05 mar 2014, 20:48 
***

Rejestracja: 22 wrz 2012, 10:42
Posty: 643
Lokalizacja: Bieśnik
Pojazd: Aprilia Amico GL
Norma . Każdy skuter na początku sie mocno grzeje , bo jest mocne tarcie jeszcze . Po około 50 km zobaczysz różnice




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 mar 2014, 9:25 
**

Rejestracja: 27 gru 2013, 21:10
Posty: 403
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Najlepiej na dotarciu przed jazda niech silnik popracuje przynajmniej te 5/10minut na wolnych obrotach




_________________

Barton falcon
SET :
-Dr Evo 70
- Wal motoforce
- yasuni c16
- Gaźnik dellorto 21
-Wariator stage6 oversize r/t
- Sprzęgło Hebo Racing 107
- Dzwon stage6 wingcooler 107




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 mar 2014, 15:00 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2013, 15:27
Posty: 1389
Lokalizacja: Okolice Gdańska
Pojazd:
Zawsze staram się, aby te 2-3 min popracował, potem jadę przez jakiś odcinek drogi na małym gazie, aby się dobrze rozgrzał.
Chyba jednak jest normą te grzanie, dziś w drodze ze szkoły wystarczyło, że zrobiłem postój 2 razy (przejechane 31 km), bo trochę mniej się grzał.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 mar 2014, 21:23 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Rzecz normalna. Osobiście docierałem jeden cylinder w temperaturze otoczenia przekraczającej 30*C ,w tedy dopiero było to bardzo zauważalne. Ważne ,aby kontrolować temperaturę pracy silnika i nie przekraczać dopuszczalnego maksimum.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy