Dzisiaj jest 25 lut 2025, 5:52



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 mar 2014, 18:15 
*

Rejestracja: 05 sty 2014, 12:52
Posty: 25
Lokalizacja: Małopolskie Nowy Sącz
Pojazd: Beta Ark LC
CYLEK: Seria 50
WARIATOR: Malossi Multivar (rolki 4,5g)
PASEK: Malossi X-Specjal
SPRZĘGŁO: Malossi Fly (białe spręzynki)
DZWON: Hebo Manston
CENTRALKA: 15% (nwm jaka)
GAZNIK: 12mm Dellorto
WYDECH: Tecnigas Next R

Mam właśnie teraz problemy. Silnik zapalił normalnie bez problemu , rozgrzałem go i wszystko ok , pojechalem sie troche przejechac i z poczatku było wszystko bardzo dobrze przyśpieszenie dobre V-Max nwm jaki bo nie podłączylem licznika ale mysle ze cos ponad 80 , gdy jechalem puściłem manetke i juz mial problem po przekręceniu manetki tak jakby mial problem z zasysaniem paliwa , pare razy przekręcilem manetka załapał na chwile przejechalem troche znowu puścilem i zgasł i juz nie zapalił. Popatrzyłem na filtr paliwa i susza. Na drugi dzien odpalił za trzecim kopnięciem , przejechalem sie z ciekawosci czy znowu sie tak bedzie dzialo i tez nie reagował ale nie zgasl dojechalem do domu stanołem i wtedy zgasl ale za jakies 30 min odpalil. Nwm jaka jest dokladnie przyczyna myślałem nad gaznikiem bo jeszcze nie jest wyregulowany zabardzo. Licze na waszą szybką pomoc pozdrawiam :D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 04 mar 2014, 21:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2013, 7:45
Posty: 120
Lokalizacja: Rumia
Pojazd: Aerox <3
Podciśnienie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 mar 2014, 22:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 wrz 2013, 23:53
Posty: 235
Pojazd:
Gaźnik daj 17,5 albo 19.

-- 04 mar 2014, 23:08 --

Gaźnik daj 17,5 albo 19.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 mar 2014, 11:41 
*

Rejestracja: 05 sty 2014, 12:52
Posty: 25
Lokalizacja: Małopolskie Nowy Sącz
Pojazd: Beta Ark LC
Właśnie nwm jak z podciśnieniem ale raczej jest okej skoro pali normalnie i jezdzi. tylko wlasnie problem jest w tym ze jak jade jest ok puszcze manetke i dodam gazu to juz nie reaguje i zgasnie i nie odpali postoi troche na starter pare razy przepale i zalapie z którymś razem. Gaznik bym wymienil na 17,5 ale jak narazie brak środków.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 mar 2014, 15:14 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Sprawdź kranik, ale skoro mówisz, że przy wyższych prędkościach brakuje mu paliwa, to problem z napełnianiem gaźnika, albo podciśnienie, albo kranik jest walnięty, a sam gaźnik 12mm nie nastarcza dostarczać paliwa. Jaką masz tam dyszę główną i filtr?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 mar 2014, 15:46 
*

Rejestracja: 05 sty 2014, 12:52
Posty: 25
Lokalizacja: Małopolskie Nowy Sącz
Pojazd: Beta Ark LC
Dzisiaj wyczyściłem kranik i gaznik i powiem że było troche syfu , iglice ustawilem na połowe nwm czy tak ma dokladnie byc ale bede kombinował. Pojezdzilem troche i jak narazie jest okej zobaczymy co bedzie dalej bo jak narazie to nie moge go tak dobrze przetestowac bo jestem w trakcie projektu i niemam plastików i świateł. Dysza nie byla zmieniana i nwm jaka jest duża. Filtr mam seryjny , Teraz staram sie wyregulowac. Jeszcze jest taka sprawa ze na poczatku ma lekkiego muła nie startuje z wysokich obrotów a za chwile ma kopa i targa i zwieksza obroty. Myśle ze moze byc wina centralki bo jest prawdopodobnie china. Planuje załozyc jakąś twardzszą i markową jaką polecacie ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 mar 2014, 16:32 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
JDMstyle pisze:
Gaźnik daj 17,5 albo 19.

Jak nie planuje 70 to nie ma sensu wydawać 200-300zł na gaxnik, który troche mu tylko osiagi podniesie. Ja bym wolał zrobić porting seryjnego cylindra :D




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 mar 2014, 16:47 
*

Rejestracja: 05 sty 2014, 12:52
Posty: 25
Lokalizacja: Małopolskie Nowy Sącz
Pojazd: Beta Ark LC
No ale przy portingu i tak bym musial kupic wiekszy gaznik wiec juz bym wolał kupic cylek Malossi sport 70 gazniki 19mm i śmigac no ale to koszt ok 850zl. Spalanie nie bylo by wieksze niz jest w tej chwili obecnie spala mi 5 na 100.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 mar 2014, 17:30 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
oppl3 pisze:
Spalanie nie bylo by wieksze niz jest w tej chwili obecnie spala mi 5 na 100.

Spalanie powinno byś minimum te 5,5l, a na mniej na pewno bym nie liczył. Do portingu nie musisz kupować większego gaxnika, bo obecny starczy, tylko trzeba dac większa dyszę.




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 mar 2014, 18:00 
*

Rejestracja: 05 sty 2014, 12:52
Posty: 25
Lokalizacja: Małopolskie Nowy Sącz
Pojazd: Beta Ark LC
Pomyśle nad tym portingiem :D a jaka tą dysze dać jak coś ? No właśnie przy sport 70 spalanie jest minumum 5,5l da sie latać na kole i V-Max to ok 105km/h zalezy z zestrojeniem. A teraz przy seri i tym napędzie mi spala 5l nie da sie latać na kole bo ma muła na starcie a puzniej juz rakieta nwm dlaczego tak sie dzieje i V-Max to ok 85. Nwm co zrobic zeby mial dobry start , jedynie co to moge wymienic centralke na twardszą.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 mar 2014, 18:25 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
oppl3 pisze:
A teraz przy seri i tym napędzie mi spala 5l nie da sie latać na kole bo ma muła na starcie a puzniej juz rakieta nwm dlaczego tak sie dzieje i V-Max to ok 85. Nwm co zrobic zeby mial dobry start , jedynie co to moge wymienic centralke na twardszą.

Regulacja gaźnika i napedu sie kłania. Ja przy moim secie mam spalanie 5l. Daj centralke s6 medium
i spreżynki sprzęgła polini żółte i powinno byc ok, a i jeszcze rolki 4,5-5,5g




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 mar 2014, 18:35 
*

Rejestracja: 05 sty 2014, 12:52
Posty: 25
Lokalizacja: Małopolskie Nowy Sącz
Pojazd: Beta Ark LC
No gaznik to napewno :D A w napedzie to ta centralka S6 Medium i te sprężynki żółte z Polini. Rolki mam 4,5g




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 mar 2014, 19:12 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2013, 19:14
Posty: 2609
Lokalizacja: Lubelskie.
Pojazd:
mati-98,
Przy porcie nie trzeba wymieniać gaźnika na większy? :shock: Człowieku jak seryjna 50cc muli na 12mm najlepszym rozwiązaniem jest 17.5 a po porcie 19mm.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 mar 2014, 19:55 
*

Rejestracja: 05 sty 2014, 12:52
Posty: 25
Lokalizacja: Małopolskie Nowy Sącz
Pojazd: Beta Ark LC
17,5mm powinien byc git. Będe czegoś szukał. A u mnie to nie startuje odrazu z wysokich obrotów (chociaz bym chcial zeby startował z wysokich) tylko start z niskich i zaraz wskakuja wyskoie obroty i sie zwiekszają. Iglica jest ustawiona na środku. Zmienić czy zostawić ?? (Co doradzicie jeszcze żeby na koło szedł przy 12mm) Roxy na full seri lataja na kole , ja mam zrobiony full tuning w napędzie i nawet go nie wyrwie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 mar 2014, 20:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 wrz 2013, 23:53
Posty: 235
Pojazd:
mati-98, Nieprawda.... Miałem gaźnik 12 na serii cylku i zmieniłem na 17,5. Różnica bardzo dużo, lepiej reaguje na obroty, lepiej przyspiesza, jest elastyczniejszy, mniej się grzeje. Gaźnik 12 to jest jakaś pomyłka i zażynanie piździka. Jak przełożyłem na chwilę z tego 17,5 na ten seryjny 12 to się chwyciłem za głowę jaka różnica. Poczytaj coś konkretnego (nie mieloch) o usprawnianiu silników 2t to będzie ci pisać, że do 50 to gaźnik 18 powinien być. Tym bardziej po porcie gaźnik 12 to już wgl nie spełnia swojego zadania. Po porcie do 50 to najlepiej 19, 21...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 mar 2014, 21:44 
*

Rejestracja: 05 sty 2014, 12:52
Posty: 25
Lokalizacja: Małopolskie Nowy Sącz
Pojazd: Beta Ark LC
Zgadzam się do seri powinien być zamontowany seryjnie gaznik 17,5mm lepsze chlodzenie osiągi dużo lepsze niz na 12mm , płynnie wchodzi na broty i pizdzik sie tak nie meczy jak na 12mm porażka z tym gaznikiem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 mar 2014, 21:46 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
oppl3 pisze:
Zgadzam się do seri powinien być zamontowany seryjnie gaznik 17,5mm lepsze chlodzenie osiągi dużo lepsze niz na 12mm , płynnie wchodzi na broty i pizdzik sie tak nie meczy jak na 12mm porażka z tym gaznikiem.


Też sie zgodzę, ale jak ktoś nie chce pieniedzy wydawać to 12mm można też jeździć. Znam ludzi, któży przy sporcie 70 latali z 12mm :/ Piaggio chociaż pomyślało i stosuje seryjnie gaxniki 16mm




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 mar 2014, 22:11 
*

Rejestracja: 05 sty 2014, 12:52
Posty: 25
Lokalizacja: Małopolskie Nowy Sącz
Pojazd: Beta Ark LC
No mozna tez latać na 12mm tyle ze sie silnik męczy a ci co do sporta 70 pakowali 12mm to przesadzili troche ten silnik musiał być katowany ładnie. No i bardzo dobrze że Piaggio stosuje wieksze gazniki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 mar 2014, 22:16 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
oppl3 pisze:
No mozna tez latać na 12mm tyle ze sie silnik męczy a ci co do sporta 70 pakowali 12mm to przesadzili troche ten silnik musiał być katowany ładnie. No i bardzo dobrze że Piaggio stosuje wieksze gazniki.


Najczęściej szybko się zacierały na takim gaźniku :/ Szkoda cylka, ale co zrobisz no nic nie zrobisz głupota sie szerzy wśród ludzi :mrgreen:




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 mar 2014, 22:28 
*

Rejestracja: 05 sty 2014, 12:52
Posty: 25
Lokalizacja: Małopolskie Nowy Sącz
Pojazd: Beta Ark LC
No wiadomo przegrzewały sie i po cylkach. zamiast wydać te 200 zl na wiekszy gaznik to trzeba wydac hajs na nowy cylek i gaznik. Czasami warto wiecej dołożyć i mieć pewniaka.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy