Dzisiaj jest 25 lut 2025, 5:00



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 mar 2014, 18:40 
*

Rejestracja: 01 lut 2014, 22:35
Posty: 63
Pojazd:
Witam!
Sprowadziłem z Niemiec Aeroxa z 2008, jest to mofa czyli zblokowany na 25km/h.
Krótko i na temat gdzie jest ta blokada mofy?
Czytałem że jest na cylindrze(tylko dwa kratery czy to prawda?)
Ktoś miał z was mofe?
Liczę na wszelką pomoc.

btw. jak tak to będę wymieniał cyl. ale nie chce bez potrzeby.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 06 mar 2014, 19:38 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Ja bym prędzej stawiał na elektrykę i moduł, ale na 100% nie jestem pewny.




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 mar 2014, 1:07 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Tak cyl z tłokiem musisz zmienić, a reszta blokad jak w normalnej serii.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 mar 2014, 22:52 
*

Rejestracja: 08 sie 2013, 21:53
Posty: 97
Pojazd:
Też mam z tym problem, jak wygląda cylinder mofy a jak zwykły?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 mar 2014, 9:42 
***

Rejestracja: 28 kwie 2013, 12:56
Posty: 685
Lokalizacja: Puławy/Polesie
Pojazd: Aprilia SR Stealth
jak się nie mylę to ma jeszcze mniejsze okno wydechowe niż zwykłe 50cc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 mar 2014, 9:52 
*

Rejestracja: 08 sie 2013, 21:53
Posty: 97
Pojazd:
czyli zmiana cylindra i tłoku załatwi sprawę?
bo nie chce zrobić takiej gafy że kupie cyl a to się okaże moduł chodź podobno na module nie blokowali .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 mar 2014, 10:00 
***

Rejestracja: 28 kwie 2013, 12:56
Posty: 685
Lokalizacja: Puławy/Polesie
Pojazd: Aprilia SR Stealth
jak masz 25km/h v-maxu to nie tylko cyl, ale jeszcze wydech, blaszko w gaźniku może być, zwężka w filtrze powietrza, blokada na wariatorze, a cylek możesz dać do portingu i by też było git myślę :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 mar 2014, 10:05 
*

Rejestracja: 08 sie 2013, 21:53
Posty: 97
Pojazd:
tzn. jeśli chodzi o to to za chwile sprawdź mój kolejny temat odnośnie setupu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy