Dzisiaj jest 06 lut 2025, 15:10



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 mar 2014, 14:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 mar 2014, 13:45
Posty: 44
Lokalizacja: Okolice Gdańska
Pojazd: TGB orion 101S
Siema zebrałem trochę kasy na części i postanowiłem kupić cylek 70ccm ale z tego co mi wiadomo muszę kupić gaźniik do niego 19-21mm i mam pytanko czy Króciec ssący trzeba zmieniać ?? czy moze zostać oryginalny ? czy przy większym cylindrze i gaźniku 21 lub 19 konieczna jest wymiana króćca ?




_________________

ObrazekHominem non odi, sed eius vitia
-
Nie człowieka nienawidzę, lecz jego błędów
Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 09 mar 2014, 20:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2013, 18:54
Posty: 586
Lokalizacja: trzebicz
Pojazd: TGB 303RS
króciec seryjny ma przelot 18mm a gaźnik pod 70 potrzeba z 19mm więc trzeba go trochę rozszlifować bo tak to nie wykorzystasz gaxnika w 100%:) jak co to mam rozszlifowany króciec do 19mm i mam tez cylek malossi sport 70 na sell i wydech leovince zx w chrome:)
a tak jeszcze odemnie to gaźnik 17,5 wystarcza pod 70 i mi na gaźniku 17,5 najlepiej latał :D




_________________

:D TGB swap by Lisek wbijać!!! :D
http://forum.mieloch.pl/post2404982.html#p2404982




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy