Dzisiaj jest 25 kwie 2025, 9:02



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 mar 2014, 7:27 
*

Rejestracja: 07 lis 2013, 10:49
Posty: 52
Pojazd: Yamaha DT
Siemanko !
Jak dowiedzieliście się z poprzedniego tematu założonego przeze mnie posiadam yamahę dt 80lc2 z cylkiem malossi sport 100cc. Zastanawiam się ile kucyków mógłbym uzyskać na tym setupie:
- http://shop.mieloch.pl/cylinder-kit-malossi-sport-100cc-bez-glowicy,pZ048218.bhtml
- http://shop.mieloch.pl/gaznik-kit-stage6-r-t-dellorto-vhst-26mm-z-kroccem-ssacym,pZ047526.bhtml
- I do tego jakiś wydech typu yasuni r3, giannelli enduro ewentualnie spawak przystosowany do 100cc (jeszcze się nie zdecydowałem :D)

Mogę liczyć na 20 - 25 koni ?

Jak zaczynałem tuning to liczyłem na to, że uzyskam takie przyspieszenie:
http://www.youtube.com/watch?v=dfvp9gi-oco XD

Zapraszam do dyskusji !


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 10 mar 2014, 10:01 
*

Rejestracja: 18 lis 2012, 20:35
Posty: 147
Lokalizacja: Katowice
Pojazd: Suzuki GS500E / Keeway RY8
20-25km nie ma szans.. możesz się zbliżyć jedynie i do 100cc skoro chcesz się bawić w tuning polecam..:
Porting tego cylindra
Gaźnik 24-26mm (Pwk 24 też byłby dobry i SPORO tańszy)
Spawak


Bez portingu nawet z bardzo dobrym wydechem nie przekroczysz 13-15km z bardzo dobrym wydechem ;)
Czyli tak czy iak.. bez otrego dłubania tak czy siak będą cię wyprzedzać kible na rasowanej 70cc :P




_________________

Punto Mk1 <3

KeeWay RY8 70cc <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 mar 2014, 10:48 
*

Rejestracja: 07 lis 2013, 10:49
Posty: 52
Pojazd: Yamaha DT
No bez jaj żeby kibel yamahę wyprzedził XD hmm ten porting nie taki głupi tylko bałbym się to komuś zlecić... jeszcze by mi cylek rozje*** :twisted: ile taka usługa może kosztować ?
Btw. cylinder już siedzi w mojej maszynie tylko.... vmax jest do dupy -_- 80 km/h jedzie wtf ? Kręci do 9k tylko... Jutro odbieram moto bo kumpel robi mi eletryke to nagram jakiś filmik i sami zobaczycie jak to idzie xd Przyspieszenie jest dobre, nawet bardzo dobre... aż mi tłumik wypluło gdzieś w lesie hahaha i teraz muszę szukać jakiś zastępczy bo dopiero za 2 - 3 tyg. kupię gaźnik + wydech




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 mar 2014, 11:52 
*

Rejestracja: 18 lis 2012, 20:35
Posty: 147
Lokalizacja: Katowice
Pojazd: Suzuki GS500E / Keeway RY8
No właśnie nie bez jaj, z tym wyprzedzaniem przez kible to poważnie mówię.. skoro teraz masz taki v-max to cię oświecę z góry, że nawet po portingu, zmianie wydechu i gaźnika nie przekroczysz 110km/h i to oczywiscie licznikowych.. a ile przeklamuje to się nie dowiesz póki nie sprawdzisz gps-em.. (a zapewniam cię że przekłamuje i twoje moto nie jest wyjątkiem na cały świat :))
hm.. 110km/h i to na prawde z wiatrem.. czyli nadal kible cię odstawią z racji lepszego przyśpieszenia na skrzyni automatycznej..po prostu silniki w DT nie są mocne.

Porting około 100zł
To był oryginalny silnik 80cc tak ?




_________________

Punto Mk1 <3

KeeWay RY8 70cc <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 mar 2014, 12:18 
*

Rejestracja: 07 lis 2013, 10:49
Posty: 52
Pojazd: Yamaha DT
Tak to był oryginalny silnik, no trochę dziwne bo seria 80 cc śmiga 100-110 km/h a ja mam przecież cylinder 100 cc klasy sport (tłok 58mm :shock:) ! Hmm wydaję mi się, że to przez to, że nie była zmieniona nawet dysza w tym gaźniku i po prostu dostaje za mało mieszanki, żeby więcej pojechać. Nawet na 5 biegu jedzie tyle samo co na 6 więc pewnie chodzi o gaźnik/dysze. Może wina przełożenia ? Tak jak napisałem, zmieniłem tylko cylinder... więc pewnie muszę jeszcze dużo powymieniać, żeby uzyskać zadowalający efekt ale przyspieszenie do 60 km/h ma strasznieeee mocneee i ciągnie już od samego dołu. W sumie to i nawet 100km/h(co nie zmienia faktu że powinien lecieć o wiele więcej !) mi wystarczy byle żeby miał te 7-8 sec do setki to bym był mega happy ^^ Na jutro będę miał moto gotowe z całą elektryką zrobioną i większą dyszą i innym przełożeniem to zdam dokładne relacje i postaram się nagrać filmik to sami ocenicie :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 mar 2014, 12:40 
*

Rejestracja: 18 lis 2012, 20:35
Posty: 147
Lokalizacja: Katowice
Pojazd: Suzuki GS500E / Keeway RY8
liczyłeś na 150km/h ? nie ma mowy o 20km.. po kupie modów jak osiągniesz 15 to możesz być dumny :D




_________________

Punto Mk1 <3

KeeWay RY8 70cc <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 mar 2014, 12:46 
*

Rejestracja: 07 lis 2013, 10:49
Posty: 52
Pojazd: Yamaha DT
Nie no bez przesady hehe ale tak 120 powinno jechać. Wiesz nie interesuje mnie v-max za bardzo - wystarczy mi te 100-110km/h. To jest enduro i chce żeby miało mega kopa i przyspieszało w granicach 7-8 sec do 100km/h :roll: Ale z tymi KM to trochę dziwne bo seria 80cc ma ich 14 a ja po modach mam ledwo musnąc 15 kucyków ? XD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 mar 2014, 13:02 
*

Rejestracja: 18 lis 2012, 20:35
Posty: 147
Lokalizacja: Katowice
Pojazd: Suzuki GS500E / Keeway RY8
a czytales recenzje tego cylindra ? :)
Moc około 11km :)




_________________

Punto Mk1 <3

KeeWay RY8 70cc <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 mar 2014, 13:17 
*

Rejestracja: 07 lis 2013, 10:49
Posty: 52
Pojazd: Yamaha DT
To zależy czy podali moc na kole czy na wale XD Zresztą to chyba sam cylinder daje te 11 koni, a ja wymieniam jeszcze wydech i gaźnik. Czyli wydałem tyle kasy na cylinder i w pizd* kasy na rozwiercenie karterów, żeby uzyskać mniej KM ? Weź mnie nie dołuj, bo popadnę w depresję :cry:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 mar 2014, 14:10 
*

Rejestracja: 18 lis 2012, 20:35
Posty: 147
Lokalizacja: Katowice
Pojazd: Suzuki GS500E / Keeway RY8
no to ci mówie z góry przecież :D Dobrej klasy wydech lub spawak z gaznikiem da ci jakies +-5km :D




_________________

Punto Mk1 <3

KeeWay RY8 70cc <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 mar 2014, 8:32 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Zrób porting tego cyla.
Ten Malossi Sport ma jedynie większą moc z pojemności niż ze strojenia.

Ja ostatnio rozwierciłem serię LC na Evo :mrgreen:




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 mar 2014, 13:36 
*

Rejestracja: 18 lis 2012, 20:35
Posty: 147
Lokalizacja: Katowice
Pojazd: Suzuki GS500E / Keeway RY8
sam cylinder to nie wszystko, kanały w karterach też trzeba rozwiercić jakoś elegancko lub CO NAJMNIEJ korekte przeprowadzić,a gdzie wydech, gdzie gaźnik, filtr powietrza, gdzie głowica którą też by wypadało przetoczyć pod cylinder i zmiana przełożeń też by się zdała.. :)

Nie zdajesz sobie sprawy ile hajsu pracy i czasu na regulacje trzeba żeby to gadało, tak jak podejrzewam że sobie to wyobrażasz. Po prostu nie opłacalne, trza było swapa na dt125 machać od razu bo to i tak nigdy nie będzie jeździć porównywalnie do 125cc




_________________

Punto Mk1 <3

KeeWay RY8 70cc <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 mar 2014, 16:26 
*

Rejestracja: 07 lis 2013, 10:49
Posty: 52
Pojazd: Yamaha DT
Kartery w silniku mi rozwiercili bo nie szlo tego włożyć, głowice przetoczyli mi też w tym serwisie, co do przełożenia - dziś zakładam zębatkę większą na przód o 1 ząb, większą dyszę w gaźniku chyba też. Gaźnik i wydech to w następnym miechu bo mnie teraz nie stać - mam inne wydatki :P Filtr powietrza ? Rozwiń to trochę jak możesz :mrgreen: chodzi Ci o to żeby założyć stożek ? mam teraz zwykły...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 mar 2014, 17:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 lip 2012, 23:59
Posty: 287
Lokalizacja: Piła
Pojazd:
Maciek1997, i jak? :D jaki power? :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 mar 2014, 17:21 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Hassan szukam tłoka z jednym pierścieniem ;)
Tak cylinder jest prawie gotowy ;)




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 mar 2014, 4:41 
*

Rejestracja: 18 lis 2012, 20:35
Posty: 147
Lokalizacja: Katowice
Pojazd: Suzuki GS500E / Keeway RY8
Chodziło mi o rozwiert kanałów w karterach a nie karterow pod cylinder, ja bez tego nie zaczynam remontu w 2t a miałem tego sporo, a co dopiero jakikolwiek zamysł podniesienia mocy bez tego, aktualnie mam ry8 na racingu i to dopiero targa.. Ale silnik dopracowany mam, tydzień siedziałem nad tym by maksymalnie wszystko rozwiercic i wyrównać na ideał, ale porównanie do zwykłych plug&Play 70cc jest spore, ten tydzień to oczywiście wraz z oczekiwaniem na cyl od redusa =)




_________________

Punto Mk1 <3

KeeWay RY8 70cc <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy