Dzisiaj jest 30 lis 2024, 21:48

Strefa czasowa UTC+1godz.

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
*

Pojazd:
Witam,a więc tak skuter odpaliłem po zimię,wszystko było luz spoko zajebiśćie się śmigało jedynie musiałem go gazować jak stałem w miejscu bo nie trzymał obrotów tylko gasł.Ignorowałem to mówiłem potem podjadę to wyregulują obroty.Potem zaczął się problem z odpalaniem akumulator w tej chwili mam wyładowany więc próboję kopniakiem.Od mojego kopania kopniak już nie odskakuje,a dzisiaj już jakoś lekko chodzi.Wcześniej po godzinnych próbach kopaniach odpalał po tym problemie a teraz wgl mi nie chce zaskoczyć.Wyjąłem świecę wyczyściłem iskra jest ale nie pali.Jestem zielony w temacie więc za bardzo się nie znam.Potrzebuję pomocy,żeby go chociaż odpalić i podjechać do mechanika,bo nie mam jak zawieść skuterka do mechanika,a serwis motocyklowy jest 15km odemnie więc tyle km pchać to trochę lipa.Po wyczyszczeniu świecy skuter odpalił i szybko zgasł.Nie wiem czego ale stało się tak po zimię.W 2013r w wakacje został zrobiony szlif,czyszczenie gażnika,nowa pompa paliwowa,filtr paliwowy,pozdejmowane blokady,nowy wydech.Skuter został dobrze dotarty(9000% pewne).Wszystko zajebiście jeżdziło a po zimię taka niespodzianka.Błagam o pomoc o jakąś poradę bo bardzo chcę już jeżdzić z kumplami.Czego to może być wina.

-- 13 mar 2014, 19:01 --

aha skuter to piaggio nrg mc2 (2001r) kolor niebieski.

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+

Awatar użytkownika

Pojazd: Junak 305
Wstrzyknij mu do cylindra trochę benzyny (tak z 3ml), i spróbuj zapalić.

Longjia Exactly 2008r. next Generic Trigger 2007r. now Junak 305 2016r.

ObrazekJunak 305 by Nikodem
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Where I am?

Facebook

Youtube

*

Pojazd:
No okej to jutro spróbóję ten sposób jak coś dam znać,dzięki,że wgl tak szybko odpisałeś.

-- 23 mar 2014, 21:05 --