Dzisiaj jest 25 lis 2024, 12:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1913 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 96  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 mar 2014, 17:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sty 2014, 20:30
Posty: 547
Lokalizacja: 3city
Pojazd: Rmt 767 70 Tec
its illegal :mrgreen: :mrgreen:
wydeszek miodzio




_________________

nie ważne jaki,ważne że dbasz,

wpadnij do mnie rmt-767-2t-by-krystians31-fotki-t381948.html


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 14 mar 2014, 17:44 
*

Rejestracja: 21 lut 2014, 19:40
Posty: 30
Pojazd: romet 747 4t
Fajny ten nowy Jasiek ;) Eldo czy nie lepiej, zostawić gaźnik z polini i już na nowym wydechu pobawić się w regulacje na perfekt na nadchodzący sezon ;D ? Mógłbyś podać gg? Mam pewne pytanie :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 mar 2014, 17:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Jest moje gg w podpisie 6295850

Jak by byla roznica w pracy odczowalna to bym zostawil, ale jest na tyle znikoma ze wole te 300 zainwestowac w cos innego :wink:

C20 spokojnie ogarnie 21 dynka :wink:




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 mar 2014, 21:01 
**

Rejestracja: 19 lip 2011, 20:19
Posty: 475
Lokalizacja: Turek
Pojazd: Moto Zeta Rally 70 Polini EVO
eldo,
To pewnie z wydechem będzie podobnie
Za nisko strojona jest Replica do C20 :wink:




_________________

MotoZeta Rally SWAP P/G LC 70cc Polini Evolution III !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 mar 2014, 21:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sty 2012, 16:25
Posty: 162
Lokalizacja: Borzychy
Pojazd:
Mam kolegów którzy mają c20 przy w MHR Replicy ale na silniku Peugeota vertical.
Nikt nie narzeka. Idealny wręcz do niej. Chociaż pewnie strojenie tych cylków w p/g jest inne niż w peugeotach/

Chociaż ja do swojego speeda planuję spawaczek :)

Jaram się tym twoim piździkiem :D




_________________

KTM SX 125 <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 mar 2014, 21:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
dawid54 pisze:
eldo,
To pewnie z wydechem będzie podobnie
Za nisko strojona jest Replica do C20 :wink:


Sie zobaczy, wizualnie spora roznica w budowie to juz o czyms swiadczy. C16 nie jest wcale maksymalnie mocnym wydechem pod Replike. Chce coś sprawdzić / porównać dla tego oba wydechy będą u mnie cały czas. Nie ma sie do czego przyczepić (całego zakresu obrotów) na C16, niesadzę żeby C20 stka była za mocna pod ten set, tak jak mówie to nie jest wymiana wydechu na zasadzie pozbywam sie C16 i wsadzam C20 :wink: Jestem dobrej myśli, zobaczymy co z tego wyjdzie...bo znam osobiście kilka przypadków właśnie takiego połączenia z pozytywnym efektem :wink:

p.s. obecny set kręci 13tyś i to są idealne/optymalne obroty co widać po osiagach :wink: Nie twierdze ze od razu bedzie gitara, wszystko na spokojnie :wink:

radzi18 pisze:
Mam kolegów którzy mają c20 przy w MHR Replicy ale na silniku Peugeota vertical.
Nikt nie narzeka. Idealny wręcz do niej.


Głównie takie opinie chodzą po sieci, chwala sobie C20 posiadacze MHR Repliki :wink:




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 mar 2014, 23:02 
**

Rejestracja: 19 lip 2011, 20:19
Posty: 475
Lokalizacja: Turek
Pojazd: Moto Zeta Rally 70 Polini EVO
Tak, moc może się poprawić delikatnie ale stracisz moment obrotowy i elastyle silnika.
Wiem co mówię bo dziś jeździłem na swoim skuterze i nie da się jechać na pół gwizdka. Wiem że mój silnik to całkiem inny poziom (High end) ale tu chodzi o wąski przedział użytecznych obrotów. Dając wydech który spowoduje że silnik będzie kręcił wyżej zmniejszysz zakres użytecznych obrotów. Zresztą gdzieś w temacie pisałem jak wysoko jest strojona replica.
Powiedz jak sprawuje się chłodzenie ?? bo u mnie dwie chłodnice nie pozwalają złapać 50*C :twisted:




_________________

MotoZeta Rally SWAP P/G LC 70cc Polini Evolution III !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 mar 2014, 0:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Bede mial wiarygodne porownanie tych wydechow na tym samym secie u siebie to powiem cos wiecej :wink: To ze na pol gwizdka sie nie da jechac to wiem bardzo dobrze, bo to nie seyjny cyl ani sport tylko klasa racing :wink:

Teraz klimat zimowo wiosenny to temperatura oscyluje w przedziale 60-70st. Mysle ze w lecie dociagne do 80 na stale przy wlaczonym wentylatorze.

Ok wracam do wydechow bo czekaja na mnie :mrgreen:




Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek

Obrazek


Zgrabniejsza C20 :wink: przeloze koncowke i obejme z C16 bo bedzie lepiej stroic wizualnie z reszta. Zmatowilem calosc pappierem 600, umylem benzyna ex i polozylem warstwe bezbarwnego zaroodpornego Motipa (dokladnie tak jak na C16). Wyschnie, zakladam i wypalam naturalnie. Pozniej druga warstwa bezbarwnego i finisz :wink:




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 mar 2014, 8:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2013, 18:45
Posty: 409
Pojazd: Składam verticala
eldo, Na C20 to bedzie musiało latać jak na C16 jest rakietą . I jeszcze jedno ustaw sb awatar z szerszeniem bo sie myle w postach :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 mar 2014, 10:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
A to mi pojechales z tym avatrem :| :mrgreen:

Moze uda mi sie jeszcze przed praca zmontowac i zalozyc C20, kto wie moze jesio odpale :-)




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 mar 2014, 10:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2013, 18:45
Posty: 409
Pojazd: Składam verticala
Hyhyhy czekam na filmik z firstruna na C20 !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 mar 2014, 15:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
sebano pisze:
Hyhyhy czekam na filmik z firstruna na C20 !


Film "sie robi" grunt że materiał jest :mrgreen:

A tymczasem krótka relacja zdjęciowa w sumie na żywo z garażu:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Zostawiłem jak widać końcówkę kevlarową, za to zmieniłem obejme na tą z C16. Jakoś tak inaczej sie zrobiło :wink: Widać sporą rożnicę wizualnie, C20 jest mniejsza i to dosyć sporo, ale zgrabniej mi się wydaje wygląda. Schowała się bardziej pod skuter o może tak :wink:
W temacie pracy. Jest roznica w dzwięku... spora, czuć że lubi kręcić bardziej od C16 mimo że słabsza wersja również lubi wysokie obroty :wink: Jest film z pierwszego przepalenia więc ocenicie sami czy jest różnica :wink:


http://www.youtube.com/watch?v=xxB4PGQ4 ... e=youtu.be

Prosze bardzo :wink:




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 mar 2014, 16:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2011, 16:48
Posty: 655
Lokalizacja: Kętrzyn
Pojazd: Vapor MKII P/G Kawasaki GPZ500
Super się wkręca i dźwięk w porównaniu do C16 jest dużo lepszy.Nic tylko czekac na film z jazdy :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 mar 2014, 16:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sty 2014, 20:30
Posty: 547
Lokalizacja: 3city
Pojazd: Rmt 767 70 Tec
No,jest ogień, super, ciekawe jak osiągi które i tak są ogromne :lol: :lol: :lol:




_________________

nie ważne jaki,ważne że dbasz,

wpadnij do mnie rmt-767-2t-by-krystians31-fotki-t381948.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 mar 2014, 16:34 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2012, 13:08
Posty: 1200
Pojazd: Szkutr
Dzida dzida DZIDA! :D Dawaj czym prędzej film z jazdy! :)




_________________

Moja Malaga! malaguti-f12-midrace-racing-zapraszam-t406973.html
Malaga na FB - https://www.facebook.com/RadeckiGarage




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 mar 2014, 16:38 
*

Rejestracja: 16 lis 2013, 8:25
Posty: 71
Pojazd: Coliber
Piękny głosik popieram Radeck14 filmik z jazdy jak najszybciej :)




_________________

wbijaj do colibra coliber-swap-by-tupta234-nowe-fotyy-t385298.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 mar 2014, 17:02 
*

Rejestracja: 04 cze 2013, 17:12
Posty: 76
Lokalizacja: Polska
Pojazd: Speedfight 2 LC
Jak zwykle musi być na kozaku :shock: Przyjemny dźwięk :D

Ciekawe co jeszcze czeka tego szerszenia ... :twisted:




_________________

Wybacz- nie toleruję Chiny- chyba, że ze SWAPem :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 mar 2014, 17:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2013, 18:45
Posty: 409
Pojazd: Składam verticala
OOOO Panie Eldo słyszę po dźwięku że zapłon ładnie cyka . Skuter sam rwie się do wyjazdu z garażu ! Powodzenia i czekam na więcej odjechanych pomysłów z twojej strony :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 mar 2014, 17:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Bedzie film z jazdy, warunki sie poprawią to coś skręce na pewno :wink:

Myslałem ze C16 to zgrabny komin ale po załozeniu C20 widze ze moze być "przyjemniej" :wink: Moze w skrocie o samym montażu.

Uchwyt w C20 jest masywniejszy, wydech ani drgnie. C16 był podatny na drgania poprzez uchwyt który jest wykonany z cieńszego kawałka blachy. Flansza ma wieksza srednicę (nie pasuje od C16) łatwiej było założyc spreżyny które są dłuższe od tych z C16. Końcówka przysłania zapłon troche (niestety) ale to tylko efekt wizualny :wink: Wydech jest krótszy od poprzednika, nie wystaje kolano poza opone wiec jest bezpieczniej dla samego wydechu. Całość bardziej się schowała, więc również bezpieczniej pod katem otarć bocznych itp. W temacie osiągów wypowiem się jak polatam po drodze i nabierze pierwszych kolorów :mrgreen:




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 mar 2014, 18:07 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lut 2012, 14:21
Posty: 1468
Pojazd: Simpli / Rs50
oo duzo ladniej jest :D teraz to bedzie rwalo asfalt :P




_________________

Zipp Simpli LC & Longja Custom SR :D Garage By Wojtek369
KLIK : http://forum.mieloch.pl/post2383958.html#p2383958




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1913 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 96  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy