Dzisiaj jest 25 lut 2025, 4:49



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: jaki cylinder?
Post: 14 mar 2014, 23:02 
**

Rejestracja: 06 paź 2013, 11:28
Posty: 235
Pojazd: Yamaha BWS Spirit 1992
Witam. mam yamaha bws spirit z silniczkiem minarelli vertical i muszę kupic cylinder. narazie planuje kupić jakiś chiński aby naprawić skuter i wszystko w nim wyregulować i troszke pojezdzić a pózniej jakiś racing. i pytanie brzmi czy taki cylinder nada się na naprawę i regulację skutera ?? i czy on jest dużo gorszy od serii ??

http://allegro.pl/cylinder-yamaha-2ja-b ... 21713.html




_________________

Zajrzyj i pozostaw po sobie znak, a zrobie to samo ;) https://www.facebook.com/pages/Renovati ... 75?fref=ts


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 15 mar 2014, 10:32 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Jeżeli planujesz racing, to jaki sens jest kupować chinę? Regulacja gaźnika, jak i napędu musi ulec zmianie, jeżeli władujesz racing, do racinga to gaźnik 21mm, wydech, napęd, zupełnie inna regulacja.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 mar 2014, 0:58 
**

Rejestracja: 06 paź 2013, 11:28
Posty: 235
Pojazd: Yamaha BWS Spirit 1992
wiem ,wiem ale chodzi o to żeby narazie kupić chinę i naprawić skuter. bo teraz ogarniam ogólnie skuter tzn elektrykę, zawieszenie itp. a na razie nie mam kasy na jakiś mocny cylinder.

-- 16 mar 2014, 1:58 --

a jak juz robić racinga to wszystko za jednym razem :P




_________________

Zajrzyj i pozostaw po sobie znak, a zrobie to samo ;) https://www.facebook.com/pages/Renovati ... 75?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 mar 2014, 10:13 
**

Rejestracja: 25 lis 2013, 17:06
Posty: 247
Lokalizacja: KTA
Pojazd: Aprilia Rally AC
kumpel w boosterze ma chine 70ccm włożył tłoka meteora zrobił porting (wydechowe 195*) i śmiga bardzo dobrze a i zrobione jest po pieniądzach;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 mar 2014, 15:54 
**

Rejestracja: 06 paź 2013, 11:28
Posty: 235
Pojazd: Yamaha BWS Spirit 1992
no to jednak będę zamawiał niedługo ten chiński ale tylko na ten sezon. a pózniej coś lepszego w planach. :)




_________________

Zajrzyj i pozostaw po sobie znak, a zrobie to samo ;) https://www.facebook.com/pages/Renovati ... 75?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 mar 2014, 16:20 
**

Rejestracja: 25 lis 2013, 17:06
Posty: 247
Lokalizacja: KTA
Pojazd: Aprilia Rally AC
nie pojeździsz na nim sezonu ostrzegam xD hah chyba, że od razu włożysz tam jakiś chociaż przeciętny tłok:P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 mar 2014, 21:17 
**

Rejestracja: 06 paź 2013, 11:28
Posty: 235
Pojazd: Yamaha BWS Spirit 1992
Na prawdę jest on taki beznajdziejny ?
Do zimy nie wytrzyma ???




_________________

Zajrzyj i pozostaw po sobie znak, a zrobie to samo ;) https://www.facebook.com/pages/Renovati ... 75?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 mar 2014, 21:38 
**

Rejestracja: 19 kwie 2013, 14:46
Posty: 324
Lokalizacja: WG
Pojazd: Piaggio tph 70
dobrze dotrze i lata fhuj km ;)




_________________

JamesBond pisze:
polecam. teraz z twist kontrolem katuje moją katane jeszcze bardziej a ona taka skatowana i poszpachlowana ogólnie to suzuki stworzyło ten model aby przewozić katany te miecze pod plastikami i potem zabić nimi inne skutery

to skutery dla samurajów




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 mar 2014, 21:49 
**

Rejestracja: 25 lis 2013, 17:06
Posty: 247
Lokalizacja: KTA
Pojazd: Aprilia Rally AC
ta wmawiajcie sobie, że jest zajebisty dalej xD a ja wiem, że odkręcisz przez 1km i Ci tłoka chwyci... z gówna bata nie ukręcisz xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 mar 2014, 22:13 
**

Rejestracja: 06 paź 2013, 11:28
Posty: 235
Pojazd: Yamaha BWS Spirit 1992
a gdybym dał tłok z seryjnego cylindra yamahy ? a cylinder ten china ? co wy na to ?

-- 17 mar 2014, 23:13 --

ej młody135 a ten setup co ty masz to dobrze ci się zbiera ? jaki vmax?




_________________

Zajrzyj i pozostaw po sobie znak, a zrobie to samo ;) https://www.facebook.com/pages/Renovati ... 75?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 mar 2014, 22:25 
**

Rejestracja: 03 sty 2014, 22:22
Posty: 284
Pojazd: Malaguti f12 Ac ;D
Cylinder sam w sobie jest okej, tylko te tłoki ,pomysl sobie jesli średniej jakości tłok kosztuje 100zł to co dostajesz w zestawie za 60 z wysyłką?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 mar 2014, 22:31 
**

Rejestracja: 06 paź 2013, 11:28
Posty: 235
Pojazd: Yamaha BWS Spirit 1992
heh własnie mam dylemat czy to kupić czy nie ? a po czym poznać czy tłok jest db czy nie ? bo mam seryjny cylek na którym teraz jezdziłem ale zaczołem wszystko rozbierać w zimę bo na ten sezon go szykowałem . a cylinder ma pęknięty tam jeden uchwyt w tym miejscu gdzie dokręca się tłumik. i myślę żeby kupić cylek ten za 60 zł z przesyłką a tłok od seri. co wy na to ?




_________________

Zajrzyj i pozostaw po sobie znak, a zrobie to samo ;) https://www.facebook.com/pages/Renovati ... 75?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 mar 2014, 15:52 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Chociażby po tym jak od środka jest odlany, czy jest to dobry gładki odlew, czy ma pełno ubytków




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 mar 2014, 15:58 
**

Rejestracja: 06 paź 2013, 11:28
Posty: 235
Pojazd: Yamaha BWS Spirit 1992
ale chodziło mi o to jak poznac czy jest nie zniszczony? po czym poznać ze jest już zuzyty tłok ?




_________________

Zajrzyj i pozostaw po sobie znak, a zrobie to samo ;) https://www.facebook.com/pages/Renovati ... 75?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 mar 2014, 17:26 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
pucolino15 pisze:
ale chodziło mi o to jak poznac czy jest nie zniszczony? po czym poznać ze jest już zuzyty tłok ?

A no po tym, czy są jeszcze wyczuwalne rowki na jego powierzchni, jest dobre sprężanie nie ma rys i innych ubytków




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 mar 2014, 21:45 
**

Rejestracja: 06 paź 2013, 11:28
Posty: 235
Pojazd: Yamaha BWS Spirit 1992
czyli na górze na tej gładkiej powierzchni ma być gładko. ma tam nie być rys tak ?




_________________

Zajrzyj i pozostaw po sobie znak, a zrobie to samo ;) https://www.facebook.com/pages/Renovati ... 75?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 mar 2014, 22:32 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
pucolino15 pisze:
czyli na górze na tej gładkiej powierzchni ma być gładko. ma tam nie być rys tak ?

Nie na denku, ale boki, ścianki nie mają mieć żadnych większych rys




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 mar 2014, 15:27 
**

Rejestracja: 06 paź 2013, 11:28
Posty: 235
Pojazd: Yamaha BWS Spirit 1992
a no ok rozumiem. za kilka dni rozbiorę cylinder i dowiem się w jakim stanie jest tłok. aa jeszcze z jaką siłą dokręcic głowicę bo to trzeba chyba kluczem dynamometrycznym czy jakoś tak ?? mozna ją normalnie dokręcic?




_________________

Zajrzyj i pozostaw po sobie znak, a zrobie to samo ;) https://www.facebook.com/pages/Renovati ... 75?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 mar 2014, 16:01 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
pucolino15 pisze:
mozna ją normalnie dokręcic?

Można normalnym nasadowym. Dokręcaj na krzyż z umiarem i regularnie i nie przekrec po prostu i to tyle




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 mar 2014, 20:25 
**

Rejestracja: 06 paź 2013, 11:28
Posty: 235
Pojazd: Yamaha BWS Spirit 1992
Ok dzięki za info ;)

-- 19 mar 2014, 21:25 --

wiesz może czy felga od roxa podejdzie na przód do bez przeróbek ? i czy sztyca z półką od aeroxa podejdzie do spirita bez przeróbek?




_________________

Zajrzyj i pozostaw po sobie znak, a zrobie to samo ;) https://www.facebook.com/pages/Renovati ... 75?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy