Dzisiaj jest 21 lip 2025, 14:08



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 mar 2014, 18:42 
*

Rejestracja: 22 maja 2013, 20:30
Posty: 67
Pojazd:
Witam. Od pewnego czasu zauważyłem, że mam luz w tym miejscu http://imgur.com/a/wUexn. Mam wrażenie, że ten luz zaczyna sie powiększać teraz jest to około 5mm. Czy jest to jakaś gumowa tuleja i należy ją wymienić czy może wystarczy coś dokręcić ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 19 mar 2014, 19:22 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Należy wymienić. Z czasem chińskie produkty "parcieją", mimo iż skuter stoi w garażu, odpalany raz na rok. Zwróć uwagę na ten przewód paliwowy, lubi pękać przy króćcach i zaczniesz gubić paliwo w trakcie jazdy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 mar 2014, 19:45 
*

Rejestracja: 22 maja 2013, 20:30
Posty: 67
Pojazd:
to jest przewód od oleju, wiec idzie od pompki do gaźnika :mrgreen: a po za tym nigdy nie słyszałem aby przewód paliwowy szedł od razu do króćca.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 mar 2014, 19:52 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
w minarelkach były stosowane tuleje gumowo -metalowe, w chinarelli są łożyska ,wymień je i po problemie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 mar 2014, 19:59 
*

Rejestracja: 22 maja 2013, 20:30
Posty: 67
Pojazd:
ok a niech mi ktoś jeszcze powie jak to wyciągnąć. czy to możliwe żeby w dwuletnim skuterze nadawało się to do wymiany ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 mar 2014, 20:05 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Całkiem możliwe że już te łożyska będą do wymiany [china], najlepiej wyjechać z całym silnikiem z ramy, łożyska te są zabezpieczone na tej tuleii pierścieniami sigera, które musisz zdjąć aby uwolnić tuleję i wybić te łożyska z karterów, daj tam sobie jakeś lepsze łożyska [byle nie china]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 mar 2014, 20:15 
*

Rejestracja: 22 maja 2013, 20:30
Posty: 67
Pojazd:
nie wiem czy to najlepszerozwiązanie, ponieważ musiał bym odczepiać linki i przewody od dozownika co wiąże sie chyba również z późniejsza regulacją pompki. Czyli mam wyciągnąć te pierścienie i po tym ta oś na której trzyma sie silnik mogę wykręcić i powinna wyjść na bok ? Jaki może być koszt takich łożysk ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 mar 2014, 20:26 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Łożysko bodajże 6003 2RS ,koszt w zależności ,ale lepsze to za 2 sztuki do 30zł na allegro,szukaj gdzieś koło ciebie hurtowni,bez wyjęcia silnika z ramy możesz mieć problemy z tą tuleją chyba że zdemontujesz plastyki, wtedy będziesz miał dostęp.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 mar 2014, 9:04 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
dk tak, idzie bezpośrednio do króćca. Końcówki w gaźnikach, kranikach, filtrach paliwa nazywane są króćcami. To, że od oleju, mój błąd. Nie ma na zdjęciu całego "układu paliwowego", zasugerowałem się tym co u siebie wymieniałem. Od oleju mam bez tego oplotu metalowego.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy