Dzisiaj jest 06 maja 2025, 0:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 mar 2014, 14:26 
**

Rejestracja: 06 sie 2012, 11:06
Posty: 460
Lokalizacja: brac kasę ??
Pojazd:
Chciałem się dowiedziec ile mniej więcej pojedzie mi moje piaggio nrg mc1 na : cylindrze stage6 streetrace, wał top racing evolution Ng, wydech stage6 pro replica , sprzegło stage6 sport pro, gaznik dellorto 17.5 a reszta seria ? może ktoś ma podobne części to niech się wypowie


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 16 mar 2014, 14:50 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Gaźnik 19mm albo 21 lepiej się sprawdzi, vmax przy napędzie stage i cylindrze oraz wydechu będzie oscylował w granicach 105/110km/h zależnie od regulacji i Twojej wagi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 mar 2014, 15:27 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Jakub03 pisze:
105/110km/h

x2
Masz już en set, czy dopiero planujesz skompletowanie. Zawsze mozna ułożyć inny, lepszy




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 mar 2014, 19:48 
**

Rejestracja: 06 sie 2012, 11:06
Posty: 460
Lokalizacja: brac kasę ??
Pojazd:
mati-98, Własnie jak na razie mam tylko stage6 streetrace i wydech kupię stage6 pro replica . A nad resztą własnie się zastanawiam jaki kupic wariator , może kiedyś sprzęgło , dzwon . I nie wiem własnie jakie te części kupic :) a i wału też nie mam tylko kupic muszę , a jak myślicie ten co podałem dobry jest ? i jakie łożyska do tego




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 mar 2014, 20:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2013, 7:45
Posty: 120
Lokalizacja: Rumia
Pojazd: Aerox <3
Najlepszy to on nie jest, ale jak już masz ten cylek to trudno :d Lepszy byłby malossi sport 70 lub dr evo. Gaźnik daj 19mm, wydech jak pod ten cylek będzie dobry, napęd tak samo chociaż możesz dać sprzęgło polini for race.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 mar 2014, 20:51 
**

Rejestracja: 06 sie 2012, 11:06
Posty: 460
Lokalizacja: brac kasę ??
Pojazd:
Crisse, znaczy się ja wybrałem streetrace zamiast malossi sport , bo po prostu kolega kupił Malossi , zrobił ok 1500km zatarł się kupił drugi nowy taki sam tez mniej więcej po takim przebiegu drugi się zatarł. Więc jakoś mnie bardziej wtedy przekonywał streetrace.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 mar 2014, 21:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2013, 7:45
Posty: 120
Lokalizacja: Rumia
Pojazd: Aerox <3
No jeśli nie potrafi się dobrze zamontować i eksploatować cylindra to każdy tak zatrzesz... Streety mają podobno słabe tłoki i to ich wada. Jeśli dobrze wyregulujesz gaźnik i będziesz lał dobry olej nie mixola z orlenu to i długo pojeździsz, wiem to po swoich doświadczeniach.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 mar 2014, 21:47 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Doniu pisze:
Crisse, znaczy się ja wybrałem streetrace zamiast malossi sport , bo po prostu kolega kupił Malossi , zrobił ok 1500km zatarł się kupił drugi nowy taki sam tez mniej więcej po takim przebiegu drugi się zatarł. Więc jakoś mnie bardziej wtedy przekonywał streetrace.

Wiesz, mógł go źle poskładać, lać zły olej, katować zbyt krótko i szybko dotrzeć itd.
Crisse pisze:
Streety mają podobno słabe tłoki i to ich wada.

Nie to nie jest ich wada, a tłoki aktualnie mają dobre, bo Vertexa.
Ich wadą jest złe spasowanie. Przestrzeń miedzy tłookiem a gładzią cylindra wynosi 0,03mm, a nie 0,06mm. W efekcie jak tłok złapie temperaturę i się rozszerzy, przy docieraniu moze bardzo szybko puchnąć, gdyż nie jest jeszcze tak odporny na wysokie temperatury cylinder się po prostu zaciera i tyle w temacie.
Doniu ile kilosów zrobiłeś na streecie?




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 mar 2014, 17:27 
**

Rejestracja: 06 sie 2012, 11:06
Posty: 460
Lokalizacja: brac kasę ??
Pojazd:
Crisse, No właśnie też możliwe , że za dobrze to on cylindra nie traktował , bo ogólnie to on dojazd do domu ma nie zaciekawy , bo straszne górki i w sumie on cały czas kogoś jeszczcze jezdził w 2 osoby. Ale w sumie teraz ma chiński cylinder i na nim najdłużej jezdzi hah

-- 17 mar 2014, o 17:27 --

Crisse, No właśnie też możliwe , że za dobrze to on cylindra nie traktował , bo ogólnie to on dojazd do domu ma nie zaciekawy , bo straszne górki i w sumie on cały czas kogoś jeszczcze jezdził w 2 osoby. Ale w sumie teraz ma chiński cylinder i na nim najdłużej jezdzi hah




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 mar 2014, 22:56 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
street'a jest dużo łatwiej skońćzyć niż malossiego bo wystarczy że mu na zimnym przywalisz za mocno i tłok na gładzi się zatrzyma bo nie zdąży się rozszerzyć cylek, bo jest za ciasno spasowany.


Setup dobry gaźnik 19 daj i będzie git




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 mar 2014, 16:09 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
kamilsuder23 pisze:
street'a jest dużo łatwiej skońćzyć niż malossiego bo wystarczy że mu na zimnym przywalisz za mocno i tłok na gładzi się zatrzyma bo nie zdąży się rozszerzyć cylek, bo jest za ciasno spasowany.

Hahahah cylek rozszerzyć, większej głupoty nie słyszałem. Tłok się rozszerza, czasami może spuchnąć jak sie przycisnie podczas docierania, a w streetach jak tłok spuchnie to sie zacieraja, bo między gładzia cylindra a tłokiem jest zbyt mała przestrzeń.




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 mar 2014, 16:31 
**

Rejestracja: 06 sie 2012, 11:06
Posty: 460
Lokalizacja: brac kasę ??
Pojazd:
mati-98 pisze:
kamilsuder23 pisze:
street'a jest dużo łatwiej skońćzyć niż malossiego bo wystarczy że mu na zimnym przywalisz za mocno i tłok na gładzi się zatrzyma bo nie zdąży się rozszerzyć cylek, bo jest za ciasno spasowany.

Hahahah cylek rozszerzyć, większej głupoty nie słyszałem. Tłok się rozszerza, czasami może spuchnąć jak sie przycisnie podczas docierania, a w streetach jak tłok spuchnie to sie zacieraja, bo między gładzia cylindra a tłokiem jest zbyt mała przestrzeń.


x2 :) haha




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 mar 2014, 17:47 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
Doniu pisze:
mati-98 pisze:
kamilsuder23 pisze:
street'a jest dużo łatwiej skońćzyć niż malossiego bo wystarczy że mu na zimnym przywalisz za mocno i tłok na gładzi się zatrzyma bo nie zdąży się rozszerzyć cylek, bo jest za ciasno spasowany.

Hahahah cylek rozszerzyć, większej głupoty nie słyszałem. Tłok się rozszerza, czasami może spuchnąć jak sie przycisnie podczas docierania, a w streetach jak tłok spuchnie to sie zacieraja, bo między gładzia cylindra a tłokiem jest zbyt mała przestrzeń.


x2 :) haha


Odsyłam was na fizykę i to że KAŻDY METAL się rozszerza gdy się go podgrzewa. Tłok i owszem się rozszerza razem z cylindrem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 mar 2014, 17:52 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
kamilsuder23 pisze:
Odsyłam was na fizykę i to że KAŻDY METAL się rozszerza gdy się go podgrzewa. Tłok i owszem się rozszerza razem z cylindrem.


HAhaha, widać, ze dużo wiesz :D Tuleja cylindra jest zbudowana z takich metali, które nie ulegają rozszerzeniu pod wpływem wysokich temperatur




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 mar 2014, 19:04 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
mati-98 pisze:
kamilsuder23 pisze:
Odsyłam was na fizykę i to że KAŻDY METAL się rozszerza gdy się go podgrzewa. Tłok i owszem się rozszerza razem z cylindrem.


HAhaha, widać, ze dużo wiesz :D Tuleja cylindra jest zbudowana z takich metali, które nie ulegają rozszerzeniu pod wpływem wysokich temperatur


z takich metali czytaj Żeliwo oczywiście nie czyste bo tam z dodatkami innych metali ale w większości :)

Nie będę się kłócił bo ty chyba poziom podstawowy i fizyki i rozszerzalności cieplnej nie ogarniasz. Jak Każdy to każdy metal i nie ma takich które wgl się nie rozsrzerzają są takiego które robią to w małym stopniu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 mar 2014, 22:13 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
kamilsuder23 pisze:
z takich metali czytaj Żeliwo oczywiście nie czyste bo tam z dodatkami innych metali ale w większości

Nie będę się kłócił bo ty chyba poziom podstawowy i fizyki i rozszerzalności cieplnej nie ogarniasz. Jak Każdy to każdy metal i nie ma takich które wgl się nie rozsrzerzają są takiego które robią to w małym stopniu


To ja nie mam zmiaru się kłócić z jakimś geniuszem, wiadomo, ze ciut się tam rozszerzy, ale powodem zatarcia jest rozszerzenie sie tłoka a nie tulei geniuszu.
kamilsuder23 pisze:
street'a jest dużo łatwiej skońćzyć niż malossiego bo wystarczy że mu na zimnym przywalisz za mocno i tłok na gładzi się zatrzyma bo nie zdąży się rozszerzyć cylek, bo jest za ciasno spasowany.


Dla twojej wiadomości to cylindry są tak spasowane, by tłok jak sie nagrzeje do temperatury pracy miał miejsce.
Ty na prawdę jesteś głupi, jeśli tuleja się nagrzeje przypuśćmy, ze ma średnicę 10, to jak się rozszerzy to srednica się zwiększy na np 10,1 a wtedy tłok ma wiecej miejsca a nie mniej. Zatrzeć to sie może jak się skurczy, ale ty zdolny fizyku się lepiej doucz, a nie głupoty piszesz. Można ciebie uznać za ofiarę polskiej oświaty i systemu nauczania. Tyle ode mnie.




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 mar 2014, 13:57 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
mati-98 pisze:
kamilsuder23 pisze:
z takich metali czytaj Żeliwo oczywiście nie czyste bo tam z dodatkami innych metali ale w większości

Nie będę się kłócił bo ty chyba poziom podstawowy i fizyki i rozszerzalności cieplnej nie ogarniasz. Jak Każdy to każdy metal i nie ma takich które wgl się nie rozsrzerzają są takiego które robią to w małym stopniu


To ja nie mam zmiaru się kłócić z jakimś geniuszem, wiadomo, ze ciut się tam rozszerzy, ale powodem zatarcia jest rozszerzenie sie tłoka a nie tulei geniuszu.
kamilsuder23 pisze:
street'a jest dużo łatwiej skońćzyć niż malossiego bo wystarczy że mu na zimnym przywalisz za mocno i tłok na gładzi się zatrzyma bo nie zdąży się rozszerzyć cylek, bo jest za ciasno spasowany.


Dla twojej wiadomości to cylindry są tak spasowane, by tłok jak sie nagrzeje do temperatury pracy miał miejsce.
Ty na prawdę jesteś głupi, jeśli tuleja się nagrzeje przypuśćmy, ze ma średnicę 10, to jak się rozszerzy to srednica się zwiększy na np 10,1 a wtedy tłok ma wiecej miejsca a nie mniej. Zatrzeć to sie może jak się skurczy, ale ty zdolny fizyku się lepiej doucz, a nie głupoty piszesz. Można ciebie uznać za ofiarę polskiej oświaty i systemu nauczania. Tyle ode mnie.


dlugo tu mówić.. Tłoki i cylindry zwłaszcza w ALUMIUNIUM są spasowane tak że gdy się cylinder i tłok w trakcie rozszerzenia zachowuje cały czas te luz 0.05-0.07 i np. jak dasz na nie dogrzanym silniku mocno w pizdę to tłok się szybciej rozszerzy niż cylinder i wtedy masz zatarcie geniuszuuu :) bo niewiem czy cię uczyli w tym przedszkolu że każda substancja ma inną rozszeżalność a chyba wiesz że cylek i tłok niekoniecznie są zrobione z tych samych stopów. Wypraszam sobie bo ofiarą to ty jesteś jak widzę co ty piszesz nieraz.. I naucz się czytać ze zrozumieniem bo nic nie pisałem że się cylek kurczy czy też rozszerzająca się tuleja może doprowadzić do zatarcia.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 mar 2014, 18:29 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
kamilsuder23 pisze:
dlugo tu mówić.. Tłoki i cylindry zwłaszcza w ALUMIUNIUM są spasowane tak że gdy się cylinder i tłok w trakcie rozszerzenia zachowuje cały czas te luz 0.05-0.07 i np. jak dasz na nie dogrzanym silniku mocno w pizdę to tłok się szybciej rozszerzy niż cylinder i wtedy masz zatarcie geniuszuuu bo niewiem czy cię uczyli w tym przedszkolu że każda substancja ma inną rozszeżalność a chyba wiesz że cylek i tłok niekoniecznie są zrobione z tych samych stopów. Wypraszam sobie bo ofiarą to ty jesteś jak widzę co ty piszesz nieraz.. I naucz się czytać ze zrozumieniem bo nic nie pisałem że się cylek kurczy czy też rozszerzająca się tuleja może doprowadzić do zatarcia.



Dobra, nie mam juz zamiaru kłócić się z idiotą. Bo jak to ktoś bardzo mądrze powiedział "nie kłóć sie z idiotą bo sprowadzi cię do swojego poziomu i wygra doświadczeniem"

A i dla twojej wiadomości mechaniku z 1 klasy gimbazy to tłok od razu nie rozszerza się niewiadomo jak bardzo i nic ci sie nie zatrze od razu, chybaze cylinder nie jest jeszcze dotarty, to wtedy się zgodzę, bo tłok wtedy nie jest jeszcze tak odporny wa wys temperatury, jeszcze sie nie zahartował




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 mar 2014, 23:11 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
''Zahartowany tłok?'' pierwsze słyszę, tłoki odlewa się przecież z stopów aluminium, a procesu odlewania nie przeprowadza się w zamrażarce.. Przy docieraniu ważne jest, aby jeździć ze zmiennymi obrotami, chociaż to wie każdy, przy silniku chłodzonym powietrzem ważne jest, aby zapewnić mu dobre chłodzenie, a nie ogradzać silnika przeróżnymi plastikami i owiewkami, które blokują dopływ powietrza, oczywiście na początku nie można katować, żeby nie przegrzać cylindra, gdyż np. przy ubogiej mieszance paliwowo-powietrznej nasz silnik się przegrzewa, to samo tyczy się gaźników o małej gardzieli, dlatego zaleca się montaż większego gaźnika przy wymianie cylindra. Dlatego podczas 1st run bynajmniej od siebie zalecam ( i sam tak robię ) dać większą dyszę przy większym gaźniku, aby silnik miał więcej paliwa, dobrze, zdusi go trudno, lepiej jak ma więcej niż za mało, zwłaszcza przy 1szym odpaleniu i kilku przegazówkach.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 mar 2014, 13:20 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Jakub03 pisze:
''Zahartowany tłok?'

Pamiętasz moze był taki temat na forum, co ludzie wkładali na palnik chinskie tłoki z chinskich zestawów, by tak nie puchły, więc je hartowali




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy