Dzisiaj jest 15 lis 2024, 23:57



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 mar 2014, 19:23 
*

Rejestracja: 22 lis 2013, 15:26
Posty: 157
Pojazd: Aprilia Sr
Zawleczka na 1 ząbku od góry to jest najmniej paliwa a najniższe (4) położenie na iglicy to najwięcej paliwa . Podsumowując czym niżej zawleczka wejdzie w zaworek ( w gaźniku) tym mniej paliwa dostanie skuter ;) na logikę :) ale raczej nie w tym tkwi problem , skoro na gaźniku wszystkiego próbowałeś to może czas się zająć elektryką ? Najpierw zacząć od tych najtańszych rzeczy typu :
-przewód W/N ( często zdarzają się przebicia , przez co jest słabsza iskra i go zalewa , kopając bez zapłonu dokładając do masy może być bdb iskra a w cylku jak dostanie komprechy i beny to go moment zalewa )
-fajka ( tu podobnie jak z przewodem w/n )
-cewka zapłonowa
Modułu zapłonowego bym na razie nie dotykał , chyba że już nic nie pomoże.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 19 mar 2014, 23:13 
*

Rejestracja: 17 sty 2014, 17:16
Posty: 24
Pojazd: Aerox
Wątpie żeby to było coś z elektryką, gdyż skuter chodził normalnie na poprzednim seryjnym gaźniku.

Źle ustawioną miałem iglicę, gdyż zawleczkę miałem na najniższym poziomie. Przełożyłem na najwyższy.
Bawiąc się dwoma magicznymi śrubkami udało mi sie go kilka razy odpalić na hmm 5 sekund?
Bawiąc się dalej aby skuter nie zgasł doszedłem do tego że w ogóle znowu nie chciał zapalić.

Jakieś wskazówki jak/ile obrotów wykręcić śrubę od powietrza/obrotów ?
Zapalać na ssaniu? Ma znaczenie też naprężenie linki gazu? Słyszałem że gdy jest luźna iglica może latać czy coś.

Wymontowany dozownik oleju, i zaślepiony wężyk raczej nie ma nic do rzeczy?
Tak jak zamknięcie obiegu chłodzenia w cylindrze? (tzn. z cylindra wychodziły dwa wężyki które chłodziły seryjny gaźnik, połączyłem je razem aby zamknąć obwód po zamontowaniu nowego gaźnika)

Wole o wszystko spytać, bo już nie mam siły do niego. I już wszystko wydaje mi się podejżane.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 mar 2014, 9:09 
*

Rejestracja: 22 lis 2013, 15:26
Posty: 157
Pojazd: Aprilia Sr
a jak wkładasz seryjny gaźnik to odpala normalnie ? śrubkę od mieszanki paliwo/powietrze wkręć na full i próbuj odpalić ,ale to raczej nie to .Ja jak poskładałem skuter z nowym gaźnikiem to odpalił z pierwszego na gaźniku całkowicie rozregulowany na dyszy 100 , a teraz po regulacjach mam dysze 75 .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 mar 2014, 12:51 
*

Rejestracja: 17 sty 2014, 17:16
Posty: 24
Pojazd: Aerox
Zamontuje seryjny filtr bo teraz paliłem bez.
Dokręce srubkę od powietrza, i moźe spróbuję na dyszy 60. Teraz miałem 50 wsadzoną, jeszcze mam 72 i 75.

A jak nie będzie dalej palił to wsadze seryjny gaźnik na próbe, tylko musze go poskładać po czyszczeniu.


Pamiętasz ile obrotów masz wykręcone śrubki od mieszanki i obrotów ? Na którym stopniu masz zawleczkę na iglicy?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 mar 2014, 15:13 
*

Rejestracja: 22 lis 2013, 15:26
Posty: 157
Pojazd: Aprilia Sr
Opisze ci mój set-up i jaką mam regulacje :
-CYLINDER DR EVO 70CC
-WAŁ HEBO PERFORMANCE
-TŁUMIK LEO VINCE RS
-WKŁAD FILTRA SERII MALOSSI RED SPONGE
-GAŹNIK DELLORTO 17,5MM DYSZA 75 ( lekko za duża ) , myślę włożyć 70 i powinno być ok . Na początku bez regulacji chodził na dyszy 100 , palił , wkręcał się nie zalewało go tylko pluł paliwem w wydech .
( iglica na 1 ząbek u góry ( najmniej paliwa ) , śruba regulacji po wkręceniu , wykręcona o ok. 3 obr.
a śruba regulacji obrotów to już według uznania , jakie obroty chcesz . I chodzi całkiem przyzwoicie , lecz go jeszcze trochę przylewa .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 mar 2014, 19:05 
*

Rejestracja: 17 sty 2014, 17:16
Posty: 24
Pojazd: Aerox
Yeah :)
Dopiero dziś znalazłem czas na zejście do garażu ;/
Zamontowałem seryjny filtr powietrza, wkręciłem śrubkę od mieszanki na maxa i wykręciłem 1,5 - 2 obroty i odpalił w końcu. Pozostaje mi tylko regulacja, a że jest niedziela to poczekam aż się ściemni żeby wyjechać nim na dwór, bo już cały garaż zakopciłem :twisted: Dysza główna jak narazie 50.

Dzięki za pomoc, myślę że regulacja już dobrze przebiegnie :)

-- 24 mar 2014, 19:05 --

No i niestety jest problem. Staram się go wyregulować i chyba miałem już wszystkie możliwe kombinacje śrubki od mieszanki, od na maxa wkręconej do na maxa wykręconej. Gdy dam full gaz niekiedy nawet połowę to go dusi i gaśnie. Po czym na kopa odpala od razu, i znowu gaz i gaśnie. Długo schodzi z wysokich obrotów, bardzo długo. Czy go zalewa? czy ma za mało/dużo powietrza?
Wymiana dyszy na większą może pomóc?
Zawleczka na samej górze iglicy, dysza główna 50. Posiadam jeszcze dysze 60 , 72 , 75.
Wymieniłbym jeszcze dzisiaj dyszę na 60 ale już nie mam chęci. I zanim jutro wymienię wolę spytać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 mar 2014, 19:22 
***

Rejestracja: 28 kwie 2013, 12:56
Posty: 685
Lokalizacja: Puławy/Polesie
Pojazd: Aprilia SR Stealth
za mało paliwa, podnieś iglicę czyli zawleczka na środek powinno być lepiej jak jeszcze nie to daj 60 dyszę




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 mar 2014, 19:52 
*

Rejestracja: 17 sty 2014, 17:16
Posty: 24
Pojazd: Aerox
Zawleczkę na iglicy dałem na 3 stopień od góry (z czterech) i dyszę 75. Śruba od mieszanki wkręcona na maxa. Więc zapewne i jeszcze większa dysza by mogła być, ale nie mam większej już. Śmiga dobrze :)

Dzięki za pomoc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy