Dzisiaj jest 30 lis 2024, 21:46



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 mar 2014, 20:04 
**

Rejestracja: 04 sty 2014, 9:50
Posty: 230
Pojazd: Swap
Siema mam juz cylek na wykonczeniu dmucha aby 6bar i nie wiem czy kupic chinska 70cc czy zrobic szlif 50cc"? Czy na 70 beda duzo wieksze osiagi i jak ze spalaniem ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 20 mar 2014, 20:20 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Jak pracujesz, masz nadzianych rodziców to zakładaj większy. Dochodzą do tego kolejne koszta.
Ja pracuję i już jestem pewien, że jak skończę fabryczny cylek to kupię Malossi sport 50cc lub inny markowy, do tego porting. Przyrost mocy będzie większy, ale spalanie też :D Kupiłem skuter ze względów ekonomicznych, nie opłaca mi się na obecną chwile utrzymywać samochód, bo jak ma mi palić to plastikowe pierdzikóło 7l/100km to wole wrócić do poruszania się samochodem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 mar 2014, 20:29 
**

Rejestracja: 27 gru 2013, 21:10
Posty: 403
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
nie polecam Ci chinczyzny własnie zajechałem w skuterze brata dzisiaj ten piep.ny cylinder 70... kup najlepiej markowy cylek. ten cylek co siedział u brata miał 2000+ km przejechane a docierany był przeze mnei w sposób idealny...




_________________

Barton falcon
SET :
-Dr Evo 70
- Wal motoforce
- yasuni c16
- Gaźnik dellorto 21
-Wariator stage6 oversize r/t
- Sprzęgło Hebo Racing 107
- Dzwon stage6 wingcooler 107




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 mar 2014, 20:45 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Trzeba zdać sobie sprawę z tego, że nikt nikomu nie sprzeda czegoś wartościowego tanio... Jak już napisałem, jak ma ktoś kasę na takie bajery to owszem. Przy cylku 70cc prosi się o zmianę tłumika, więeeekszy gaźnik, regulacja gaźnika (nie tylko śrubkami). Zawór membranowy. Gaźnik może potrzebować troszkę innego króćca ssącego, kombinacje z filtrem powietrza (bo trzeba zastosować taki, który ma większą przepustowość powietrza, przy tym samym zatrzymujący podobną ilość pyłów). To jest ogólnikowo praca przy samym "sercu". Dalej regulacja napędu, wario, sprzęgło... Dużo kosztownych pierdół. Koszta, które są związane z osiągnięciem swojego celu. Dolicz jeszcze koszta wymiany hamulców, bo rozpędzić się to można nawet biegnąc. Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 mar 2014, 20:52 
**

Rejestracja: 04 sty 2014, 9:50
Posty: 230
Pojazd: Swap
No dobra w takim razie zostaje mi szlif a duzo da rozwiercenie okna wydechowego ? i duzo ziwekszy sie spalanie ?
mam jeszcze gaznik 16 i wydech leo tt




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 mar 2014, 20:55 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Porównaj rozmiar kolanka z (nie oknem) kanałem wydechowym, jak cylek ma mniejszy to rozwiercaj. BTW najlepiej suwmiarką.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 mar 2014, 21:02 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2013, 19:14
Posty: 2609
Lokalizacja: Lubelskie.
Pojazd:
Ja bralbym chinska 70cc, przyrost mocy bedzie wiekszy niz na seryjnej 50cc, do tego wiekszy gazniczek np chinski 21mm jest bardzo dobry, nie sluchaj sie o tym ze tloki puchna z zestawu, fakt sa slabe ale lepsze chlodzenie zapewnic i bedzie latac. ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 mar 2014, 21:19 
*

Rejestracja: 20 lis 2013, 17:45
Posty: 176
Pojazd: Tgb 303rs Simson sr50
2

Ostrzeżenia: 2
Chińskiego nie polecam a zwlaszcza z allegro nie zdążysz dotrzec a już ci się zatrze po prostu są do dupy lepie zainwestowac i cos lepszego kupic juz takie masz od350zł dobre !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 mar 2014, 21:25 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
X2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 mar 2014, 6:27 
**

Rejestracja: 04 sty 2014, 9:50
Posty: 230
Pojazd: Swap
Ok. To juz wiem ze china jezt do dupy ,a teraz jeszcze chalbym sie dowiedziec czy duzo da te rozwiercenie i czy zwiekszy sie spalanie ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy