Dzisiaj jest 23 wrz 2024, 12:27



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 mar 2014, 20:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sty 2013, 22:43
Posty: 407
Pojazd:
Witam ! Mam syma silnik 2t. Wczesniej jeździłem nim było wszystko ok tylko mi ciezko zapalał na zimnym i musiał sie rozgrzać aby nie gasł bo jak odpale na zimnym po kilku kopnieciach i dodam gaz to buu a jak zaciagne ssanie to chodził i jak an zaciagnietmy ssaniu dodawałem gazu to było wszystko w porządku.Ciekł mi gaźnik amal od simsona to normalne dla tych gaźników to silikonem zasmarowałem pokrywke i tam gaźnik zostawiłem an nco zaschło skreciłem wszystko odpalam go odpalił ( po kilku kopnieciach ) no i na przejażdżkę ;p jade i ta do 60 i jakby mu odcieło zapłon odpusciłem gaz tak zwolinł do 50 w gaz znwo i jedzie później no i tak a póxniej to juz przy 20 tak sie robiło odkreciłem gaźnik wywaliłem ten silikon wyczysciłem tam dysze i to wszystko dałem nowy oring tam połaczniu króciec gaźnik i dalej to samo odpale go ze ssaniem puszcze ssanie daje gaz on buuuuuu na ssaniu chodzi . zakreciłem max powietrze reka zatkałem wlot powietrza do gaźnika i on chodził dłuzej jak tam lekką szczelien zrobiłem to chodził 'elegancko ;p Przez lewe powietrze tak sie dzieje ?




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0

KALAJ MIDRACE !!!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 20 mar 2014, 20:53 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Regulacja gaźnika, za dużo powietrza dostaje. Wkręć śrubkę od regulacji mieszanki o pół obrotu i spróbuj się przejechać. Oceń sytuację. jak jest dalej źle to wkręć ją o 1/4 obrotu i przetestuj. Ogólnie to odkręć i wyczyść gaźnik, paliwo niby czyste, filtry itp, ale z filtra powietrza przedostaną się pyły. O nim też nie zapomnij. Zerknij tez na stan świecy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 mar 2014, 21:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sty 2013, 22:43
Posty: 407
Pojazd:
no wiem ze duzo powietrza dostaje zakreciłem srube od powietrza do konca a on chodzi dalej dysza 85 przy cylu 60 i dawka na iglicy najwiecej paliwa tak było najlepiej wczesniej




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0

KALAJ MIDRACE !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 mar 2014, 21:11 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
To sprawdź przewody paliwowe, może któryś pękł i zasysa dodatkowe powietrze. Obczaj cały układ, najlepiej na włączonym silniku. Gdzieś jest za dużo powietrza, może króciec ssący. Wymyj i przyglądnij się, bez pośpiechu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy