Dzisiaj jest 25 lut 2025, 4:44



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 mar 2014, 21:21 
**

Rejestracja: 25 lis 2013, 17:06
Posty: 247
Lokalizacja: KTA
Pojazd: Aprilia Rally AC
tłoki z tych chińskich zestawów poprostu się zacierają... "chwyta je" jak kupisz do tego tłoka jakiegoś meteora to wtedy polatasz na tym bo cylindry są z dobrego materiału:P a u mnie v-max jakieś 85-90km/h ale to tylko sport i to kupiony po konkretnym przebiegu (próg już jest) xD ale to tylko set chwilowy:P


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 20 mar 2014, 21:52 
**

Rejestracja: 06 paź 2013, 11:28
Posty: 235
Pojazd: Yamaha BWS Spirit 1992
OK. a jak bym powiedzmy wsadziłł w sam silnik 2000tyś zł to szedł by ze 120km/h?




_________________

Zajrzyj i pozostaw po sobie znak, a zrobie to samo ;) https://www.facebook.com/pages/Renovati ... 75?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 mar 2014, 22:02 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
pucolino15 pisze:
OK. a jak bym powiedzmy wsadziłł w sam silnik 2000tyś zł to szedł by ze 120km/h?

Tyle poleci bardzo mocny sport po porcie albo midrace lub racing.




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 mar 2014, 22:58 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
pucolino15 pisze:
OK. a jak bym powiedzmy wsadziłł w sam silnik 2000tyś zł to szedł by ze 120km/h?


Tuning jest wciągający, można się uzależnić, jak od wielu innych rzeczy, a jazda z prędkością 120km/h to nie takie hop, aby skuter rozpędzić do takiej prędkości trzeba wsadzić masę pieniędzy w silnik, ale to nie wszystko, bezpieczeństwo jest ważne, bo przy takiej prędkości i słabych oponach skutki były by tragiczne.

Przy tuningu takiej klasy należy sprawdzić wahacz, amortyzator, tuleje gumowo metalowe na wahaczu, oś koła przedniego, czy nie ma luzów, kołem nie trzepocze na boki, czy piasta jest w porządku, to samo tyczy się koła tylnego, tylko w nim osi nie ma, ale porządne dokręcenie nawet najmniejszej śrubki jest konieczne, bo jak wszyscy wiemy, te małe maszynki nie sa fabrycznie dostosowane do takich prędkości, 80, a 120, niby tylko 40km/h różnicy, ale jak się jedzie 80, a jak się jedzie 90 motorkiem, to jest różnica, nie wspominając o 120km/h. Także mała przestroga dla Ciebie, wszystko z głową, bo za niedługo jak będzie więcej takich ludzi, jak chłopak na roxie 16 lat się zabił wyprzedzając 2 auta, brak wprawy, sieka w głowie, brawura, popisywanie się, typowa młodzież, tutaj nie liczy się to ile lat masz w dowodzie osobistym, tylko jak bardzo dorosłeś psychicznie, nie tylko fizycznie, myślenie na drodze to podstawa, to nie jest Need For Speed, ze przy 270 uderzając w bandę obracamy się i jedziemy dalej, to jest życie realne i trzeba to doceniać, dlatego z tuningiem nie ma się co spieszyć, wszystko lepiej 3 razy sprawdzić, niż potem żałować.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 mar 2014, 17:09 
**

Rejestracja: 06 paź 2013, 11:28
Posty: 235
Pojazd: Yamaha BWS Spirit 1992
ja Ciebie doskonale rozumiem. Jeśli chodzi o zawieszenie to wszystko robie teraz a silnik w planach za rok.
I w planach mam koła od roxa i hamulce tarczowe i co do opon to z tyłu jakieś 140 szerokość. więc ja to rozumiem. i nie jestem tym który szuka tylko miejca żeby się popisać. skuter chce zrobić tak aby jezdzic w jakieś dłuższe trasy !!

-- 21 mar 2014, 18:09 --

a teraz pytanie odnośnie do tematu.. Co sądzicie o tych pierścieniach z tego cylindra za 60 zl? a jak bym dał tłok od cylindra który mam teraz aa pierscienie i cylinder od tego za 60 zł ? co sądzicie? zda to egazamin ?




_________________

Zajrzyj i pozostaw po sobie znak, a zrobie to samo ;) https://www.facebook.com/pages/Renovati ... 75?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 mar 2014, 19:27 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Jakub03 pisze:
bo jak wszyscy wiemy, te małe maszynki nie sa fabrycznie dostosowane do takich prędkości, 80, a 120, niby tylko 40km/h różnicy, ale jak się jedzie 80, a jak się jedzie 90 motorkiem, to jest różnica, nie wspominając o 120km/h. Także mała przestroga dla Ciebie, wszystko z głową, bo za niedługo jak będzie więcej takich ludzi, jak chłopak na roxie 16 lat się zabił wyprzedzając 2 auta, brak wprawy, sieka w głowie, brawura, popisywanie się, typowa młodzież, tutaj nie liczy się to ile lat masz w dowodzie osobistym, tylko jak bardzo dorosłeś psychicznie, nie tylko fizycznie, myślenie na drodze to podstawa, to nie jest Need For Speed, ze przy 270 uderzając w bandę obracamy się i jedziemy dalej, to jest życie realne i trzeba to doceniać, dlatego z tuningiem nie ma się co spieszyć, wszystko lepiej 3 razy sprawdzić, niż potem żałować.


x2 dobrze, ze dodałeś "motorkiem" bo nie oszukujmy sie, ale to są motorki :D
Ja proponuję poskładać mocnego sporta na zeliwie i to ci na pewno starczy.




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 mar 2014, 20:45 
**

Rejestracja: 06 paź 2013, 11:28
Posty: 235
Pojazd: Yamaha BWS Spirit 1992
a ten mocny sport na żeliwie ile pociśnie ?

-- 21 mar 2014, 21:43 --

mati-98 a tobie ile leci rox na tym secie ?

-- 21 mar 2014, 21:44 --

A co do tego chłopaka z forum co się zabił to kiedy on miał ten wytpadek ?

-- 21 mar 2014, 21:45 --

i poskładanie mocnego sporta to w granicach ilu złotych ?




_________________

Zajrzyj i pozostaw po sobie znak, a zrobie to samo ;) https://www.facebook.com/pages/Renovati ... 75?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 mar 2014, 20:46 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
pucolino15 pisze:
mati-98 a tobie ile leci rox na tym secie ?

wskazówka schodziła do czerwonej lampki od temperatury, czyli w realu dobre 100 bedzie, ale aktualnie jest sport 70 jutro moze będzie first run, tyle, ze wario na s6 R/T Oversize zmieniłem




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 mar 2014, 21:00 
**

Rejestracja: 06 paź 2013, 11:28
Posty: 235
Pojazd: Yamaha BWS Spirit 1992
oo to ładnie leci. a First run to dobra klasa tuningu ? bo nie wiem.




_________________

Zajrzyj i pozostaw po sobie znak, a zrobie to samo ;) https://www.facebook.com/pages/Renovati ... 75?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 mar 2014, 21:48 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
pucolino15 pisze:
oo to ładnie leci. a First run to dobra klasa tuningu ? bo nie wiem.


:D :D :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Firs Run, to pierwsze odpalanie, a nie klasa, cylinder mam sport 70 teraz i jutro chcę go pierwszy raz odpalić
Klasy to np. sport, midrace, racing, high end i nic więcej




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 mar 2014, 22:24 
**

Rejestracja: 25 lis 2013, 17:06
Posty: 247
Lokalizacja: KTA
Pojazd: Aprilia Rally AC
ze sporta 120km/h w życiu... (koło 100km/h to jeszcze jeszcze bo w końcu to cylinder który ma obrotowość prawie taką jak seria...) no chyba, że po full porcie i osprzęcie pod konkretnego racinga typu wszystko Oversize i dłuższe przełożenia to wtedy można myśleć o 120 (mowa o realnych prędkościach):P a taki piździk do 90km/h jeszcze jest w miarę stabilny a powyżej to już trochę strach:P (zależy jeszcze też jaki skuter):P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 mar 2014, 23:03 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
młody135 pisze:
ze sporta 120km/h w życiu... (koło 100km/h to jeszcze jeszcze bo w końcu to cylinder który ma obrotowość prawie taką jak seria...) no chyba, że po full porcie i osprzęcie pod konkretnego racinga typu wszystko Oversize i dłuższe przełożenia to wtedy można myśleć o 120 (mowa o realnych prędkościach):P a taki piździk do 90km/h jeszcze jest w miarę stabilny a powyżej to już trochę strach:P (zależy jeszcze też jaki skuter):P

A ja mówie o licznikowej, a nie w realu, a dla takiego sporta z c16 to 110 km/h jest mozliwe




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 mar 2014, 17:03 
**

Rejestracja: 25 lis 2013, 17:06
Posty: 247
Lokalizacja: KTA
Pojazd: Aprilia Rally AC
a no to licznikowej:P tylko 90% liczników w skuterach przy prędkości 100km/h zawyża 10km/h to tak lekko:P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 mar 2014, 12:23 
**

Rejestracja: 06 paź 2013, 11:28
Posty: 235
Pojazd: Yamaha BWS Spirit 1992
no w moim przypadku to skuter yamaha bws spirit. A co do tego mojego cylindra to będzie dobrze jak kupie ten cyl za 60 zł a tłok i pierścienie włożę od tego starego czyli seryjnego ;D ??




_________________

Zajrzyj i pozostaw po sobie znak, a zrobie to samo ;) https://www.facebook.com/pages/Renovati ... 75?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 mar 2014, 15:11 
**

Rejestracja: 25 lis 2013, 17:06
Posty: 247
Lokalizacja: KTA
Pojazd: Aprilia Rally AC
to lepiej te 60zł (czy tam trochę więcej) zainwestuj w tłok i szlif w dotychczasowym cylindrze:P tłoki power force nie są drogie a z tego co mi wiadomo to sprawują się całkiem całkiem:P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 mar 2014, 22:11 
**

Rejestracja: 06 paź 2013, 11:28
Posty: 235
Pojazd: Yamaha BWS Spirit 1992
zrobił bym tak gdybym nie miał zerwanego gwintu w miejcu gdzie montuję się wydech do cylindra!! ;)




_________________

Zajrzyj i pozostaw po sobie znak, a zrobie to samo ;) https://www.facebook.com/pages/Renovati ... 75?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 mar 2014, 22:23 
**

Rejestracja: 25 lis 2013, 17:06
Posty: 247
Lokalizacja: KTA
Pojazd: Aprilia Rally AC
przegwintuj na większy:P lub podpiłuj trochę żebro daj nakrętkę (jeśli to ten gwint na górze)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 mar 2014, 22:40 
**

Rejestracja: 06 paź 2013, 11:28
Posty: 235
Pojazd: Yamaha BWS Spirit 1992
ale to się dobrze nie ściska i leci olej z uszczelki.. bo nie jest szczelne.

-- 23 mar 2014, 23:40 --

no sprubuje i pokombinuje jeszcze :D




_________________

Zajrzyj i pozostaw po sobie znak, a zrobie to samo ;) https://www.facebook.com/pages/Renovati ... 75?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 mar 2014, 12:00 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Nagwintuj i daj większa śrubę tak jak pisał Młody i będzie o sprawie.




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 mar 2014, 22:24 
**

Rejestracja: 06 paź 2013, 11:28
Posty: 235
Pojazd: Yamaha BWS Spirit 1992
tylko nie mam za bardzo czym to nagwintować :D

-- 24 mar 2014, 19:05 --

ale popytam w okolicy

-- 25 mar 2014, 23:24 --

Wiecie może czy felga od roxa podejdzie na przód do seryjnego zawieszenia??




_________________

Zajrzyj i pozostaw po sobie znak, a zrobie to samo ;) https://www.facebook.com/pages/Renovati ... 75?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy