Dzisiaj jest 25 lut 2025, 4:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 mar 2014, 22:19 
**

Rejestracja: 25 lis 2013, 17:06
Posty: 247
Lokalizacja: KTA
Pojazd: Aprilia Rally AC
i co niby sugerujesz GENIUSZU że korba czy jakakolwiek inna część wału jest mocniejsza? i że niby w super zajebistym sportowym wale nie może się ona przegrzać...? tak się składa że kumpel już 2 sezony lata boosterem 70ccm po full porcie na SERYJNYM WALE z 1996roku i jakoś nic nie przegrzało się ani się nie rozwaliło a najlepsze jest to, że łożysko na korbie ciąż nie ma luzu... więc sugerujesz, że ten wał jest jakiś nadzwyczajny? cuda się dzieją? czy może poprostu producenci "sportowych" wałów wołają grube pieniądze tylko za lepsze wypełnienie skrzyni korbowej i za lepsze wyważenie pod trochę cięższy tłok od 70ccm? (ale wyważyć można samemu i to nawet jeszcze lepiej) ja jednak w cuda nie wierzę i obstawiam tą drugą opcje xD


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 20 mar 2014, 15:39 
*

Rejestracja: 30 lis 2013, 17:42
Posty: 41
Pojazd: Aerox
Panowie spokojnie ;p
Tez mysle ze zakup 70 mnie ucieszy choc spalanie wzrosnie ale bede teraz tylko w weekendy smigał cos bo kasy szkoda a jej brak tez nie pozwala na duzo jazdy..w weekend mysle ze mechanik zrobi i trzeba docierac :D
W sprawie docierania jak trzeba docierac ? jezdze na oleju Mobil 1 półsyntetyk i trzeba troszke dolac do paliwa na lepsze smarowanie? z jaka predkoscia na poczatku ? moge sb tam np przez 100 metrów przycisnąc? 1 raz bede docierał to prosze o jakies porady xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 mar 2014, 15:42 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2013, 15:27
Posty: 1389
Lokalizacja: Okolice Gdańska
Pojazd:
Byle nie pełen gaz i jeździj ze zmiennymi obrotami, to wystarczy :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 mar 2014, 18:22 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
młody135 pisze:
i co niby sugerujesz GENIUSZU że korba czy jakakolwiek inna część wału jest mocniejsza? i że niby w super zajebistym sportowym wale nie może się ona przegrzać...? tak się składa że kumpel już 2 sezony lata boosterem 70ccm po full porcie na SERYJNYM WALE z 1996roku i jakoś nic nie przegrzało się ani się nie rozwaliło a najlepsze jest to, że łożysko na korbie ciąż nie ma luzu... więc sugerujesz, że ten wał jest jakiś nadzwyczajny? cuda się dzieją? czy może poprostu producenci "sportowych" wałów wołają grube pieniądze tylko za lepsze wypełnienie skrzyni korbowej i za lepsze wyważenie pod trochę cięższy tłok od 70ccm? (ale wyważyć można samemu i to nawet jeszcze lepiej) ja jednak w cuda nie wierzę i obstawiam tą drugą opcje xD


Ta to jak tak sądzisz to kup np. MHR Replice - klasa racing i jeździj na seryjnym wale, zobaczymy jak długo ci on potrzyma. Sam mam aktualnie załozoneo sporta 70 na seryjnym wale, bo spprt nie wykreci takich obrotów, ale już midrace wzwyż to co innego. A i kumplowi urwała się korba przy stage6 sport pro mkII na wale z 2006r. wiec jak dla mnie to jest to loteria. Sporta smiało bym wkłoadał na seryjny sportowy wał, ale midrace juz nie




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 mar 2014, 20:05 
*

Rejestracja: 30 lis 2013, 17:42
Posty: 41
Pojazd: Aerox
Chodzi o to ze ja nie bede katował jakis wypadzik w weekend i tyle xD czasem ze swiateł ostrzej rusze a tak to 50 czasami 60 xD mechanik mówił ze luzów na wale nie ma wiec powinno byc okej ;p nie wiecie jak bedzie mniej wiecej ze spalaniem?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 mar 2014, 20:12 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Roxi09 pisze:
wiecie jak bedzie mniej wiecej ze spalaniem?


Koło 5,5 może 6. Nikt dokładnie tego nie określi. Podałem tak mniej wiecej




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 mar 2014, 20:19 
*

Rejestracja: 30 lis 2013, 17:42
Posty: 41
Pojazd: Aerox
cholera duzo :P myslałem ze przy 50 km/h zmieszcze sie w 5 litrach xD gaznik mam 17.5mm ..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 mar 2014, 22:03 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Roxi09 pisze:
cholera duzo myslałem ze przy 50 km/h zmieszcze sie w 5 litrach xD gaznik mam 17.5mm ..

Nikt tobie tego dokładnie nie określi, zależy od stylu jazdy regulacji, szczelnosci zaworu membranowego....




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 mar 2014, 14:53 
*

Rejestracja: 30 lis 2013, 17:42
Posty: 41
Pojazd: Aerox
Co ma byc to bedzie ;d mechanik sie zna i zrobi tak jak ma byc a spalanie niech bedzie jakie chce wynagrodzi mi to lepsza jazda i wiekszym zapasem mocy xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 mar 2014, 14:59 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Jak się tuninguje to trzeba się liczyć ze spalaniem większym :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 mar 2014, 20:48 
*

Rejestracja: 30 lis 2013, 17:42
Posty: 41
Pojazd: Aerox
Wiadomo teraz też mniej czasu to będzie jazda tylko w weekendy :p myślę że w weekend będę miał roxane :d

-- 26 mar 2014, 21:48 --

Witam panowie ;p po długim bardzo długim oczekiwaniu aby Roxana latała tak jak chce w koncu jest juz w domu xD start jest nieziemski nie katowalem do konca tylko tak na małym odciknu odkreciłem do połowy moze troszke dalej xD ale patrzac na to przyspieszenie to boje sie o wał czy jak dotre i dam vmax wał sie nie sypnie? :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 mar 2014, 21:04 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Jeżeli korbowód nie ma luzu ( góra dół ) i łożyska są w dobrym stanie, to nic się nie posypie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 mar 2014, 17:14 
*

Rejestracja: 30 lis 2013, 17:42
Posty: 41
Pojazd: Aerox
Nawet jak czasami na 100 metrach dam vmax? Nie katuje i rzadko jeszcze szybko :p mechanik mi kazał docierać na średnich obrotach czy to dobrze ? Mniej więcej 50 ? Do paliwa wolałem zakrętke oleju :p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 mar 2014, 17:21 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2013, 15:27
Posty: 1389
Lokalizacja: Okolice Gdańska
Pojazd:
Roxi09, Ty się boisz o wał w aeroxie na sporcie? A co ja mam powiedzieć jak mam prawie najmocniejszy sport na seryjnym wale w TGB? (nie jest wypełniony w przeciwieństwie do aeroxa) XD


Cylek dociera się obrotami, a nie prędkością. Możesz jechać nawet te 60 km/h i baw się obrotami.

I wywal dozownik jak masz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 mar 2014, 18:01 
*

Rejestracja: 30 lis 2013, 17:42
Posty: 41
Pojazd: Aerox
Bawic sie obrotami tzn? jechac 50 -60 i tak jazowac na 100 metrach potem zwolnic i od nowa troche szybciej ? xD dozowznik mam ale koles ustawił mieszanke i do paliwa dolałem równiez na docieranie :P

-- 30 mar 2014, 19:01 --

Witam Pany :p jest mały problem .. polatałem roxana i było okej potem znowu pojechałem sie przejechac i zgasła popatrzyłem i nie było paliwa w filterku susza .. pogrzbeałem pobawiłem sie przewodami i odpalam na ssaniu i leciało i ok było :P teraz tez pojechalem docierac i zgasła znowu kopałem na ssaniu i bez ssania i filter suchy wiec pcham do domu i po 1km pchania patrze na filterek i paliwo znowu jest i odpalil i jechał nwm w czym problem pomocy :d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 mar 2014, 1:22 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Sprawdz kranik i przewody, moze jakiś syf Ci wpadł.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy