Dzisiaj jest 06 sie 2025, 15:03



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 mar 2014, 12:21 
*

Rejestracja: 27 lut 2013, 20:42
Posty: 19
Pojazd:
Czy warto kupić Dzwon sprzęgła Stage6 WingCooler za 80zł ? czy może lepiej nowy polini speed bell ?
Ponieważ moje seryjne sprzęgło ślizga się
na seryjnym przebarwionym dzwonie..
przez co mam odczuwalne wibracje na skuterze..

Malossi sport 70 jest w trakcie docierania, i mam mały problem ponieważ mam wrażenie ze dostaje za dużo paliwa ponieważ świeca po wykręceniu jest czarna i plówa olejem z wydechu ( castrol power racing 2t), mieszanke robię sam 100 ml na 5 l benzyny.
zmniejszałem dawki paliwa ale dalej jest to samo ; / a dysza 62 to i tak mała ; / aktualnie spalanie to około ponad 7l. Mam przejechane dopiero 150 km
Myślę nad wymianią wkładu filtra na malossi Red Sponge + dysza 70


poniżej daje linki do zdjęć dzwonu którego planuje kupić
http://www15.zippyshare.com/v/50946797/file.html

http://www15.zippyshare.com/v/20668080/file.html
http://www15.zippyshare.com/v/50946797/file.html

Setup:

Malossi sport 70
Yasuni r
Dellorto 17.5 dysza 62 + Seryjny filtr
Seryjne sprzegło
Polini speed control


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 23 mar 2014, 13:02 
**

Rejestracja: 06 sie 2012, 11:06
Posty: 460
Lokalizacja: brac kasę ??
Pojazd:
To niemożliwe trochę żeby aż tak dużo palił coś tu nie tak . Więc sprawdz zawór membranowy czy płytki nie prześwitują za bardzo . Nie cofa Ci może mieszanki do filtru powietrza ? I próbuj wyregulowac dobrze gaznik :) .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 mar 2014, 13:49 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
A moze po prostu sróbka od składu mieszanki jest zbyt bardzo wykręcona albo iglica za wysoko. Co do dzwonu to sie opłaca, ja bym brał. Na docierce proponuje lać 30ml oleju na litr benzyny, czyli na 5l 150ml oleju




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 mar 2014, 13:57 
**

Rejestracja: 06 sie 2012, 11:06
Posty: 460
Lokalizacja: brac kasę ??
Pojazd:
mati-98, na takiej mieszance to ładnie będzie kopcił skuter . 100ml na 5l w zupełności wystarcza , pierwszy bak paliwa który robił na dotarciu to tylko lepiej było tyle wlac . A o dzwonie zapomniałem , bardzo się opłaca :) bo stan fajny
mati-98 pisze:
A moze po prostu sróbka od składu mieszanki jest zbyt bardzo wykręcona albo iglica za wysoko.
hmm nawet jeżeli by to skuter był gaznik do regulacji to raczej nie jest możliwe żeby nawet na max ustawionej iglicy palił 7 l i zle ustawionej śrubce od paliwo/powietrze. I chyba się pomyliłeś , bo jeżeli wkręcasz śrubkę od paliwo powietrze to zmniejszasz dawkę , a odkręcając zwiększasz..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 mar 2014, 14:30 
*

Rejestracja: 27 lut 2013, 20:42
Posty: 19
Pojazd:
Dzięki za opinie na temat dzwonu :) teraz bez wątpliwości poczynię się za zakup :)
A co do membrany to nie ma prześwitu, lecz przez gaźnik trochę pyli paliwo do filtra, ale to tylko troszkę, w sumie miałem tak od zawsze, nawet przy pełni seryjnym silniku. W membranie mam wymienione płytki na karbonowe z zestawu cylindra malossi.

Może to coś wina gaźnika? a jaka jest różnica miedzy dellorto 17.5 przeznaczonego do minarelli a gaźnikiem dellorto przeznaczonym do piaggio po za tym ze śruby od regulacji są po innej stronie ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 mar 2014, 18:20 
**

Rejestracja: 06 sie 2012, 11:06
Posty: 460
Lokalizacja: brac kasę ??
Pojazd:
patryk5857, Jest w ogóle coś takiego jak gaznik dellorto do minarelli i do piaggio . Nie ma różnicy , może tak ktoś napisał , że dellorto do minerelli , bo po prostu skuter mógł miec oryginalnie montowany gaznik dellorto silniku minarelli. Z piaggio tak samo. :)Tu o tym co mówisz , że śruby od regulacji są po innej stronie to może dlatego , że nowszy typ gaznika . A co do płytek carbon , ja miałem takie założone do seryjnego zaworu i nie polecam , bo miałem prześwit na nowych płytkach. Jak sprawdzałeś czy nie masz prześwitu ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 mar 2014, 19:39 
*

Rejestracja: 27 lut 2013, 20:42
Posty: 19
Pojazd:
Tzn ja mam założone te płytki karbonowe na seryjnym zaworze. już kilka razu ustawiałem aby było dobrze, tak aby patrząc na zawór od środka skierowanego do słońca nie było widać szczelin.
Możliwe ze dalej coś jest nie tak.. lecz obroty dobrze trzyma i dobrze wkręca. A przypadkiem przy docieraniu cylindra nie wzrasta spalanie ?
Dodam ze śrubkę od biegu jałowego ( ta co podnosi przepustnice ) mam wkręconą prawie na maxa.
moje przypuszczenia są takie iż ten filtr seryjny ma zbyt gęsty wkład przez co dostaje za mało powietrza.
Ponieważ świeca nie ma takiego koloru jakiego być powinna ;/
Pobawię sie jak dostane paczuszkę z dzwonem stage6 WingCooler

Przy założonym stożku ( chińskim za 20zł) i dysza 85 jest duży przypływ mocy :) lecz spalania także ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 mar 2014, 12:06 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Doniu pisze:
I chyba się pomyliłeś , bo jeżeli wkręcasz śrubkę od paliwo powietrze to zmniejszasz dawkę , a odkręcając zwiększasz..


Czytać sie naucz, bo chyba postawówki nawet nie skończyłes, napisałem "wykręcona"
Doniu pisze:
Tu o tym co mówisz , że śruby od regulacji są po innej stronie to może dlatego , że nowszy typ gaznika .

Jak by tak było, to w każdym nowszym roxie, dostać sie srubokrętem do śrub od regulacji graniczyłoby z cudem, bo kartery by zasłaniały
patryk5857 pisze:
Ponieważ świeca nie ma takiego koloru jakiego być powinna ;/

Jaki ma kolor?
Jeśli rudawy, to za dużo powietrza
Jeśli czarny to za duzo benzyny.
Odpowiedni natomiast to kawa z mlekiem




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 mar 2014, 17:06 
**

Rejestracja: 06 sie 2012, 11:06
Posty: 460
Lokalizacja: brac kasę ??
Pojazd:
patryk5857 pisze:
Doniu pisze:
Tu o tym co mówisz , że śruby od regulacji są po innej stronie to może dlatego , że nowszy typ gaznika .

Jak by tak było, to w każdym nowszym roxie, dostać sie srubokrętem do śrub od regulacji graniczyłoby z cudem, bo kartery by zasłaniały
no , ale jeżeli pisał , że
patryk5857 pisze:
do piaggio po za tym ze śruby od regulacji są po innej stronie ?
to musiał gdzieś taki widziec , albo pomyliło mu się po prostu .

patryk5857 pisze:
Czytać sie naucz, bo chyba postawówki nawet nie skończyłes, napisałem "wykręcona"
to tutaj akurat zle doczytałem , ale jeżeli twierdzisz , że nie umiem czytac to jesteś smieszny , bo sam nie potrafisz.
mati-98 pisze:
patryk5857 pisze:
Ponieważ świeca nie ma takiego koloru jakiego być powinna ;/

Jaki ma kolor?
Jeśli rudawy, to za dużo powietrza
Jeśli czarny to za duzo benzyny.
Odpowiedni natomiast to kawa z mlekiem
patryk5857 pisze:
mam wrażenie ze dostaje za dużo paliwa ponieważ świeca po wykręceniu jest czarna i plówa olejem z wydechu
sam nie doczytałeś i zadajesz pytania na które jest już odpowiedz .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy