Dzisiaj jest 10 paź 2024, 10:26



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 mar 2014, 18:17 
*

Rejestracja: 25 lut 2014, 16:11
Posty: 19
Lokalizacja: Łódź
Pojazd: Aprilia SR
Witam... mój problem jest taki! Jechałem sobie apka tak z 80 km/h aż tu nagle zgasła. Zrobiła takie buuuuuu i umarla. W domu chciałem zobaczyć co sie stało wiec przeciściłem gaźnik, sprawdziłem mębranki, czy jest masa itd. Potem zobaczyłem że paliwo dochodzi do gaźnika a dalej do cylindra nie dochodzi. Świeca jest sucha. Nic nie dalo nawet podlanie pod świece bezyny a iskra jest i to bardzo dobra. Nie wiem z kat ale słychać jak by powietrze uciekalo nie wiec co to tak syczy. Prosze o pomoc bo juz nie wiem co mogło sie stać.


PS-Silnik morini 2001 r.




_________________

Aprilia SR by <<<Kozaczek>>>

<<<Silnik MORINI>>>
Cylinder-Hebo Manston Replica
Tłumik-Hebo New Performer
Sprzęgło-Polini 3G
Pasek-Malossi Special
Gaźnik-21mm Dellorto

To na razie na tyle =D


Ostatnio zmieniony 24 mar 2014, 18:19 przez ApriliaKozi, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 24 mar 2014, 18:18 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2012, 10:32
Posty: 1409
Lokalizacja: Pruszków
Pojazd:
Sprawdź membrany i na wszelki wypadek cylinder.. :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 mar 2014, 18:20 
*

Rejestracja: 25 lut 2014, 16:11
Posty: 19
Lokalizacja: Łódź
Pojazd: Aprilia SR
Mebranki sa okej nie odstaja... "Srawdź cylinder" co masz namyśli?




_________________

Aprilia SR by <<<Kozaczek>>>

<<<Silnik MORINI>>>
Cylinder-Hebo Manston Replica
Tłumik-Hebo New Performer
Sprzęgło-Polini 3G
Pasek-Malossi Special
Gaźnik-21mm Dellorto

To na razie na tyle =D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 mar 2014, 18:24 
***

Rejestracja: 28 kwie 2013, 12:56
Posty: 685
Lokalizacja: Puławy/Polesie
Pojazd: Aprilia SR Stealth
zobacz uszczelniacze na wale




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 mar 2014, 18:25 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2013, 16:25
Posty: 1934
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Junak 305
Mogłeś go zatrzeć, czyli musisz sprawdzić np. kompresję lub rozkręcić najlepiej cyl.




_________________

Longjia Exactly 2008r. next Generic Trigger 2007r. now Junak 305 2016r.

ObrazekJunak 305 by Nikodem
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Where I am?

Facebook

Youtube




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 mar 2014, 18:58 
*

Rejestracja: 25 lut 2014, 16:11
Posty: 19
Lokalizacja: Łódź
Pojazd: Aprilia SR
Wał byl wymieniany 4000 km temu na Top performer hpc-jakos tak. Wiec to chyba nie to. Po odkręceniu tłumika było w nom tak z 300 ml bezyny czemu? I gdy jest za dużo paliwa w komorze spalania to moze nie odpalac?

-- 24 mar 2014, 19:35 --

Kompresja jest dobra bo przytykajac palcem tam gdzie jest swieca nie idzie go utrzymac a trzymam z calej sily... pod tłokiem jest dużo bezyny to dobrze?

-- 24 mar 2014, 19:58 --

Wypowie sie ktoś jeszcze?




_________________

Aprilia SR by <<<Kozaczek>>>

<<<Silnik MORINI>>>
Cylinder-Hebo Manston Replica
Tłumik-Hebo New Performer
Sprzęgło-Polini 3G
Pasek-Malossi Special
Gaźnik-21mm Dellorto

To na razie na tyle =D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy