Dzisiaj jest 19 wrz 2024, 17:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 mar 2014, 13:59 
*

Rejestracja: 11 maja 2013, 9:26
Posty: 16
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
Siemanko mój zipp już działa :D Ale mam do was pytanie. Czy jeżeli wsadzę coś takiego http://allegro.pl/cylinder-100-glowica- ... 23158.html to czy będę musiał wymienić gaźnik czy wystarczy dysza? Jeżeli macie jakieś podobne zestawy piszcie!!! :D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 28 mar 2014, 13:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Dysza tylko. To jest zestaw 82cc a nie 100 . Głowica do tego obnizy sporo kompresje ,ja bym wsadził do tego głowice 72cc + wiekszezawory , ew od 63cc.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 mar 2014, 14:30 
*

Rejestracja: 11 maja 2013, 9:26
Posty: 16
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
A jakiej firmy brac 72 ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 mar 2014, 12:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Co głowice ? czy cylinder? głowice masz na necie praktycznie takie same wszystkie , bierzesz cylek 50mm + głowica z komorą na tłok 47mm z zaworami 18mm i 22mm.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 mar 2014, 7:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lut 2014, 23:10
Posty: 334
Lokalizacja: MMz
Pojazd: Aprilia sr
Nie potrzeba większego gaziora a wsadzanie 22 mm czy 24 to już moim zdaniem przesada.. Jak mój na oryginalnym gaźniku na dyszy 90 i na drugim rowku na iglicy zalewa się a na 85 jest dobrze to po co większy gaźnik ? . I pojemność to 82 cmm ;) .




_________________

ZAPRASZAM
Obrazek
aprilia-sr-morini-wtrysk-by-hqer-mmz-t392875.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 mar 2014, 22:36 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2012, 13:08
Posty: 1200
Pojazd: Szkutr
hqer, u mnie z gaźnikiem było tak że niezależnie od regulacji i ustawień, na 72cc już miał mało powietrza, nawet bez filtra, więc do 90cc gaźnik 22mm przynajmniej to dobra sprawa :)




_________________

Moja Malaga! malaguti-f12-midrace-racing-zapraszam-t406973.html
Malaga na FB - https://www.facebook.com/RadeckiGarage




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 kwie 2014, 15:18 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Gadanie, jeżeli gaźnik jest w dobrej kondycji i jest sprawny to większa dysza załatwi sprawę, czy 72, czy 90cc to nie kręci mega obrotów, więc o braku paliwa w wysokich partiach obrotów nie ma mowy, zastosowanie gasboxa pozwoli na jeszcze lepsza regulację, lepsza reakcja na gaz w niskich partiach obrotów poprawi dynamikę silnika, co w 4t jest ważne, więc gaźnik 18mm nawet wystarczy, aczkolwiek jeżeli już jest opcja kupienia tanio takiego gaźnika, to czemu, chociaż jeżeli seryjny jest sprawny to nie ma sensu. Sam osobiście składałem cylinder 90cc z głowicą, kompletny zestaw WM + napęd WM i seryjny gaźnik + dysza 102 oraz stożek malossi, powiem szczerze, był ogień, oczywiście na dotarciu nie powinno się tak jeździć, ale zamknięcie licznika to była kwestia kilku sekund, na prawdę, szybko budzik zamykał w porównaniu do 72cc któremu schodziło to o wiele dłużej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy