Dzisiaj jest 23 sie 2025, 10:27



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 mar 2014, 14:31 
**

Rejestracja: 30 cze 2013, 18:22
Posty: 212
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd:
Mam już w koszyku cylinder http://shop.mieloch.pl/cylinder-kit-air ... 1593.bhtml
Głowice mam oryginalną i pytanie czy musze kupić uszczelki bo w zestawie ich nie ma i nie mam pojęcia czy da rade złożyć głowice bez uszczelek bo pisałem do sklepu i nic nie odpowiedzieli mi...


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 29 mar 2014, 17:43 
**

Rejestracja: 29 kwie 2013, 12:58
Posty: 354
Lokalizacja: Lodzkie
Pojazd:
NIE!! bedziesz mial lewe powietrze, prześwity bez uszczelki... kup jakis zestaw +/- 10zł




_________________

I love two strokes
"They made a horrible ring-ding noise..." -Graham Bell




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 mar 2014, 19:05 
**

Rejestracja: 30 cze 2013, 18:22
Posty: 212
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd:
Tutaj mam uszczelki http://shop.mieloch.pl/uszczelki-cylind ... 5496.bhtml
Ale one są do leżącego cylindra a ja mam stojący i jak napisałem do sklepu to powiedzieli że nie pasują :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 mar 2014, 19:53 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Możesz kupić arkusz i samodzielnie wyciąć. Maczasz palec w oleju, smarujesz powierzchnie, która ma być uszczelniona i odbijasz. Masz wtedy idealny wzór do wycięcia. Druga opcja to złóż na sucho, bez uszczelki i zakręć delikatnie, a najlepiej ręcznie wariatorem, by sprawdzić, czy denko tłoka nie bije o głowicę lub elektrodę świecy zapłonowej. Jak będzie ok to poxipol do metalu i składasz. Zyskasz wtedy na mocy, bo zmniejszysz objętość komory spalania. Stary patent, który stosowałem z kolegą ponad 15 lat temu w motocyklach JAVA 350. Wbrew pozorom demontaż głowicy nie jest trudny, wystarczy delikatnie podważyć płaskim śrubokrętem i ładnie się odkleja. Poxipol pod wpływem temperatury traci na tyle moc, że nie ma problemów z jego usunięciem. Jak wszystko będzie oki i skleisz poxipolem to nie odpalaj maszyny od razu, najlepiej składać pod wieczór, by przez noc mógł sobie spokojnie związać. Oczywiście powierzchnie klejone należy odtłuścić jakimś rozpuszczalnikiem, lub samą benzyną ale czystą.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 mar 2014, 16:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2013, 14:26
Posty: 107
Pojazd:
jaki sens jest kupować arkusz wycinać szkoda czasu jak masz http://shop.mieloch.pl/uszczelki-cylind ... 5569.bhtml za 16zł uszczelki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 mar 2014, 16:57 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Uszczelki muszą być. Profilaktycznie można je zrobić samemu, aczkolwiek jeśli silnik składamy na dłuższy czas i przyzwoicie to należałoby kupić kompletne uszczelki ze sklepu.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy