Dzisiaj jest 21 wrz 2024, 10:56



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 mar 2014, 17:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 mar 2014, 17:31
Posty: 10
Pojazd: Derbi Senda Barikit 75
Siemano. Mam problem z kierunkowskazami Revo LED Demon. Na instalacji z DRD działało wszystko normalnie, tylko czasami mrygały szybciej. Teraz gdy zmieniłem na instalację oryginalną z Xtreme i dałem przerywacz do LEDów kierunki nie chcą działać. Jak podepnę wszystko to nic się nie dzieje, a jak np. dotknę pina w przerywaczu palcem, a drugiego palca przyłożę do ramy, to kierunki działają normalnie. Dodam, że najprawdopodobniej spalił mi się regulator napięcia i teraz nie mam nawet stopu i klaksonu. Jak dotknę palcem styku kierunkowskazów z instalacją to też działają normalnie, tak jakby potrzebowały dodatkowego oporu. Co zrobić ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 30 mar 2014, 18:04 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Na początek sprawdzić można masę przerywacza.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 mar 2014, 18:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 mar 2014, 17:31
Posty: 10
Pojazd: Derbi Senda Barikit 75
Tzn ? Mase ma napewno, jest podłączona pod " - " przy akumulatorze. Dokładniej to mam przerywacz KOSO na 3 piny. Minus, plus i od przerywacza w regulatorze. Najpierw plus był podpięty pod aku, później pod regulator i wtedy przestało działać wszystko. STOP, klakson i kierunki całkiem przestały działać. Wcześniej klakson i STOP działały, ale kierunki chodziły tak jak opisałem wcześniej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 mar 2014, 18:27 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Przerywacz w tym przypadku elektroniczny powinien być podłączony następująco :


Obrazek




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 mar 2014, 18:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 mar 2014, 17:31
Posty: 10
Pojazd: Derbi Senda Barikit 75
Możesz mi to wytłumaczyć jakoś, bo nie ogarniam do końca schematów elektrycznych. Mam przerywacz na 3 piny : G -masa, L - Plus i P - Od regulatora. O ile dobrze pamiętam tak to było. Teraz co, gdzie podpiąć ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy