Dzisiaj jest 25 lut 2025, 0:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 mar 2014, 10:42 
*

Rejestracja: 08 sty 2014, 17:49
Posty: 88
Pojazd: Peugeot Jet Force
Witam!
Poniżej podam setup który w przyszłym tygodniu mam zamiar sobie sprawić lecz zanim chciałbym
poznać wasze opinie ponieważ ja jestem w temacie zielony.

-Cylinder Motoforce Sport 70cc
-Gaźnik Motoforce 17,5mm dysza 90
-Stożek Malossi E5
-Wydech Yasuni C16
-Wariator Kit Stage6 r/t Oversize 3,5g dociskowa różowa
-Sprzęgło Polini For Race 3g jakie sprężynki? białe/niebieskie?
-Dzwon sprzęgła Hebo Manston Wing
-Pasek napędowy Dayco wzmacniany, nie kevlar.
+ do tego jakieś łożyska na wał teflonowe ponieważ mój obecny wał oryginalny ma 3600km więc jest ok.
set do roxa.

Za wyrażenie swojej opinii i ew. uwagi z góry dziękuję!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 30 mar 2014, 10:53 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Gaźnik mógłbyś już kupić 19,




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 mar 2014, 11:02 
*

Rejestracja: 08 sty 2014, 17:49
Posty: 88
Pojazd: Peugeot Jet Force
Nie chcę większego bo mocy myślę i tak mi nie braknie przy C16 :D a spalanie będzie większe.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 mar 2014, 11:12 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Stage6power pisze:
a spalanie będzie większe.
A kto ci takich rzeczy naopowiadał? silnik będzie miał lepsze chłodzenie i lepszą charakterystykę pracy, sam miałem gaźnik 17,5 z dyszą 90 przy Malossi sport70cc i zmieniłem na 19




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 mar 2014, 11:22 
*

Rejestracja: 08 sty 2014, 17:49
Posty: 88
Pojazd: Peugeot Jet Force
Ale w 19 mi nie wejdzie ten stożek no i nie chce wymieniać króćca.
Poza gaziorem wszystko okej?
ten oversize i pfr 3g wyregulują tą c16 ? :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 mar 2014, 11:27 
*

Rejestracja: 04 cze 2013, 17:12
Posty: 76
Lokalizacja: Polska
Pojazd: Speedfight 2 LC
Zobacz na liczbę postów n0ooRt , chyba wie co mówi .....




_________________

Wybacz- nie toleruję Chiny- chyba, że ze SWAPem :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 mar 2014, 11:29 
*

Rejestracja: 08 sty 2014, 17:49
Posty: 88
Pojazd: Peugeot Jet Force
On może wie ale ty chyba nie, już powyżej wspomniałem że na 19 nie zamotuje tej E5 to raz a dwa nie chcę wymieniać króćca.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 mar 2014, 11:51 
*

Rejestracja: 04 cze 2013, 17:12
Posty: 76
Lokalizacja: Polska
Pojazd: Speedfight 2 LC
Wystaw na tablicę, może się chętny znajdzie i nie dołożysz dużo . Zrób tak, żebyś potem nie żałował bo tylko więcej możesz dołożyć hajsu.




_________________

Wybacz- nie toleruję Chiny- chyba, że ze SWAPem :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 mar 2014, 12:15 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Gaźnik 17,5 średnica od strony króćca 24mm
Gaźnik 19 średnica od strony króćca 25mm czyli spokojnie powinien wejść w gumę króćca tego co masz

Gaźnik 17,5 średnica od strony filtra powietrza 37mm /rozmiar dla filtra Mallosi E-5
Gaźnik 19 średnica od strony filtra powietrza 32mm/rozmiar dla filtra Revo S-type , ten filtr to samo co Mallosi ,tylko posiada w zestawie gumę redukujące na gaźnik 19, guma redukuje z 32/37mm, lub możesz samemu taką redukcję wykminić z rozmiaru 32mm na37mm i wtedy ten Malossi spokojnie podejdzie, a i wymieniłbym ten wariator i wydech np na .mulivar, yasuni r ,po co ci takie wysilone klamoty jak masz cylek tylko sport i wał seryjny


Ostatnio zmieniony 31 mar 2014, 17:32 przez n0ooRt, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 mar 2014, 20:20 
*

Rejestracja: 08 sty 2014, 17:49
Posty: 88
Pojazd: Peugeot Jet Force
Starałem się złożyć naprawdę mocny napęd żeby dał rade tej c16 i wycisnął wszystko z Motoforca na którym można osiągnąć nawet 10km czyli sport przekroju dr.evo i top trophy a o ile mi wiadomo to mocniejsze cylindry w swojej klasie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 mar 2014, 20:37 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
No to do tego potrzebujesz także gaźnika i wału jeśli chcesz go żyłować, tylko co za sens pakować się w sport? trzeba było wybrać coś z midrace lub racing.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 mar 2014, 21:07 
*

Rejestracja: 08 sty 2014, 17:49
Posty: 88
Pojazd: Peugeot Jet Force
Mam 2500zł raczej nie dam rady bo już to co napisałem 2200+ dodam iż chcę nowe części.
A uważam że yasuni r i zwykłe wario dadzą sporo gorsze rezultaty niż s6 r/t i c16.

Ale oczywiście piszę na forum po to żeby nie zrobić lipy więc czytam :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 mar 2014, 21:35 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
pakuj motoforce racing + wydech c20 ( używkę weź) gaźnik 19/21 by styknął + wał. Resztę setupu zostaw jedynie wario możesz na MHR, jak kupisz wydech, wario i gaźnik używkę to się zmieścisz w 2500 zł ja pełnego racinga za 1,5 k złożyłem. Mam na sell revo s-type, wario MHR i c20 ale pod P/G, Tak samo sprzegło pfr3 + dzwon :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 mar 2014, 22:03 
*

Rejestracja: 08 sty 2014, 17:49
Posty: 88
Pojazd: Peugeot Jet Force
Chce nowe części, btw. na tym secie co podałem zobacze 110+ licznikowe?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy