Dzisiaj jest 05 sie 2025, 22:53



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 90 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 kwie 2014, 18:10 
**

Rejestracja: 25 lis 2013, 17:06
Posty: 247
Lokalizacja: KTA
Pojazd: Aprilia Rally AC
co do meteora to złego słowa nie powiem a 2 kumpli lata na nim (mowa tylko o tych co mają to w minarelli i to w ac) jeden po 2 sezonach postanowił zrobić szlif i szarpnął się na vertexa dodam, że długo się nim nie nacieszył bo zaledwie 50km i zatarł się tak, że do niczego nie nadawał się xD (znam jeszcze parę przypadków znajomych mojego kuzyna którzy adaptowali tłoki od piaggio do podrasowanych simsonów i jakoś vertexy o dziwo wymiękały a meteory jeździły xD) nie sądzę, że vertexy to złe tłoki podaję tylko przykłady z życia a nie opinie teoretycznych znawców którzy twierdzą, że lepsze=droższe nie mając z tym styczności... meteor to koszt 136zł (cena z motor landu za tłok 2p) jeszcze jeśli chodzi o płytki to proszę bardzo
http://allegro.pl/plytki-zaworu-polini- ... 49651.html
wykonanie i spasowanie dużo lepsze od płytek z zestawu malossi sport 70 (ja mam u siebie właśnie od tego gościa tyle, że 0,35 i przylegają idealnie a z kumplem w neosie jak zakładaliśmy te malossi z zestawu to lekko przestawały ale w jeździe na nich nie było nic niepokojącego)

więc jak chodzi o ceny to ile to mamy...? 136+20 (przesyłka)=156zł (liczę meteora bo w lc on wg mnie nie ma prawa nie dać rady no chyba, że przez złą regulację albo złe pasowanie ale to każdy tłok wymięknie)
płytki 24zł+6zł przesyłka+ 2,50zł przelew= 32,50zł
cylinder 100zł + 20zł przesyłka= 120zł (ale nie jest powiedziane, że nie da się go taniej wyrwać)
uszczelki powiedzmy 30zł (zamawiając w paczce z tłokiem przesyłka nam odpada)=30zł
szlif u mnie na okolicy 43zł (sprawdzony szlifierz)
licząc koszty dojazdu po szlify 4x 5zł autobusem=20zł
i chyba wszystko:P
więc razem mamy 401,50zł

więc już różnica jest znaczna i nawet warto się szarpnąć 10zł na szpreja żeby wymalować cyl jeśli by był pordzewiały xD a 400zł a 550zł to już jest różnica więc warto za takim czymś się rozejrzeć i zrobić chłodną kalkulację na takiej właśnie zasadzie:P (jak ktoś nie ma w okolicy zakładu zajmującego się szlifami to automatycznie mu się to mniej opłaci) no chyba, że ojciec stawia to też bym to popierdolił xD ale przyznasz, że przy odrobinie kombinowania cena znacznie się różni od Twojej...


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 01 kwie 2014, 19:10 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Płytki kosztują 90 zł :D
http://shop.mieloch.pl/plytki-membrany- ... 6719.bhtml
młody135 pisze:
cylinder 100zł + 20zł przesyłka= 120zł (ale nie jest powiedziane, że nie da się go taniej wyrwać)

Kolega miał na sprzedaz przytartego streeta ale bez głowicy, za smieszne 30zł
Na Vertexie i tak dłuzej pojeździsz niz na Meteorze, ale wiadomo, ze takie Asso-Werke lub Wossner są o wiele lepsze




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 kwie 2014, 20:54 
**

Rejestracja: 25 lis 2013, 17:06
Posty: 247
Lokalizacja: KTA
Pojazd: Aprilia Rally AC
dedykowane to ja wiem ile kosztują:P ale widzisz, że koleś dorabia za 1/3 ceny xD i robi to bardzo dobrze:P no i sam mówisz, że kumpel za 30zł miał na sell więc takie coś jakby upolować to warto reanimować:P ja swojego malossiego też za tyle kupiłem xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 kwie 2014, 22:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 mar 2014, 10:13
Posty: 76
Pojazd: Yamaha Aerox
okej więc Dellorto 19mm jaka dysza? (ze stożkiem) i czy króciec ssący Motoforce 21mm będzie pasował?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 kwie 2014, 22:16 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Koło 85-95




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 kwie 2014, 8:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 mar 2014, 10:13
Posty: 76
Pojazd: Yamaha Aerox
A co z tym króćcem będzie okej?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 kwie 2014, 14:57 
**

Rejestracja: 25 lis 2013, 17:06
Posty: 247
Lokalizacja: KTA
Pojazd: Aprilia Rally AC
króciec ssący seryjny ma 20mm w środku z tego co pamiętam więc nie konieczna jest jego wymiana:P a dyszę dobierzesz dopiero podczas regulacji ale w tym przedziale co mati podał powinieneś ustrzelić chociaż pokusił bym się jeszcze o dyszę 80 (razem będzie 4 dysze 80, 85, 90, 95)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 kwie 2014, 16:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 mar 2014, 10:13
Posty: 76
Pojazd: Yamaha Aerox
ktoś jeszcze wypowie się na temat tego króćca? bo jak nie musze to nie bede wymieniał.
A i jeszcze jakie wario polecicie bo chciałem to s6 r/t ale czytałem że lipa jest z montażem pomijając demontaż rozrusznika

Myślałem o Top NG bo ma dużo możliwości regulacji bez dokupowania więc pod tą C16 3,5g i ta sprężyna co tam jest będzie okej? dodam że do sprzęgła zamontuje niebieskie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 kwie 2014, 16:48 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
AKRAPOVIC pisze:
A i jeszcze jakie wario polecicie bo chciałem to s6 r/t ale czytałem że lipa jest z montażem pomijając demontaż rozrusznika

Nie wiem czy taka lipa, mam, gorąco polecam. Nalezy usunąć rozrusznik i wszystko co z nim zwiazane, raczej rozrusznik może zostać, tylko te wszystkie zebatki i wolne koło, na instrukcji wszystko jest bardzo ładnie narysowane. Zakładamy tuleję zamiast tego wszystkiego, dzieki czemu odciżążymy wał, a później zakładamy wariator jak kazdy inny. Nie więc o co ci chodzi z tą lipą przy montażu?




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 kwie 2014, 17:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 mar 2014, 10:13
Posty: 76
Pojazd: Yamaha Aerox
Czyli do tego paska dayco sprzęgła pfr 3g oraz hebo manston wing moge montować bez problemu?

I cały czas nie wiem czy mi wejdzie dellorciak 19mm w seryjny króciec od roxa.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 kwie 2014, 18:07 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:04
Posty: 2270
Lokalizacja: Sochocin
Pojazd: Aprilia Rally70LC
Gaznik 19 wejdzie na seryjny króciec. Maksymalny to 21 , oprócz gaznika PWK.




_________________

Apka Rally :)
Stage6 Streetrace 70cc LC
Dellorto Black Editon 19MM/Filtr oryginał
Wariator Stage6 Sport Pro/Przeciwtalerz Stage6
Pasek Dayco
Sprzęgło Polini 3G/Dzwon Polini Speed Bell
Wał Top Racing Evo NG
Wydech Giannelli Shot V2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 kwie 2014, 20:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 mar 2014, 10:13
Posty: 76
Pojazd: Yamaha Aerox
okej więc biorę gazior 19 dellorto, co do waria to też chyba wezmę to s6 r/t.

Jeszcze mam takie pytanie, który wydech da lepsze rezultaty Yasuni C16 czy PFR4?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 kwie 2014, 21:07 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
AKRAPOVIC pisze:
Yasuni C16 czy PFR4?

Polini ma więcej mocy na niskich obrotach, a Yasuni na wysokich, yasuni mocniejszy




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 kwie 2014, 17:29 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
dodaj też że yasuni wymaga dość sporych obrotów żeby to się bujało jakoś, a PFR 4 to od samego dołu praktycznie na koło rwie i nie żyłuje tak cylka. Ale za to Yasuni lepiej wyżej kręci




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 kwie 2014, 17:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 mar 2014, 10:13
Posty: 76
Pojazd: Yamaha Aerox
http://shop.mieloch.pl/gaznik-dellorto- ... 3203.bhtml
Czyli ten gaźnik wejdzie w seryjny króciec?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 kwie 2014, 17:49 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Wejdzie, nawet 21mm wejdzie




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 kwie 2014, 20:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 mar 2014, 10:13
Posty: 76
Pojazd: Yamaha Aerox
Jakie łożyska na wał mi polecacie? Myślałem o SKF C4 Teflon a oprócz łożysz na wale coś jeszcze z tego typu rzeczy?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 kwie 2014, 9:26 
**

Rejestracja: 25 lis 2013, 17:06
Posty: 247
Lokalizacja: KTA
Pojazd: Aprilia Rally AC
łożyska dobre:P łożysko jeszcze na główkę korbowodu jakieś dobre zamów ale w łożyska polecam się zaopatrywać w jakiejś hurtowni bo na mielochu są ceny kilkukrotnie wyższe... bo takie łożysko na wał z teflonowym koszyczkiem nie kosztuje więcej niż 20zł za sztukę:P wiem bo często się zaopatruję np fag 6204 teflon to koszt 17zł/sztuka:P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 kwie 2014, 11:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 mar 2014, 10:13
Posty: 76
Pojazd: Yamaha Aerox
Jutro mam zamawiać te części, ale wciąż mam wrażenie że mógłbym złożyć coś lepszego niż to co podałem wcześniej a mianowicie myślałem nad:

Cylinder Kit DR Evolution 70cc
Króciec ssący Tec d.21mm
Gaźnik Tec Pro Black Edition PHBG 21mm
Filtr powietrza Malossi E13
Wydech Yasuni Carrera 20 Aluminium, tylko cz Doktorek sobie bez szlifu z nim poradzi? :D
Wariator Top Racing Next Generation
Dzwon sprzęgła Hebo Manston Wing d.107mm
Sprzęgło Tec Evo Racing d.107mm, regulowane
Pasek napędowy Dayco
Łożyska na wał SKF C4 teflon

czy

-Cylinder Motoforce Sport 70cc
-Króciec ssący Tec d.21mm
-Gaźnik Tec Pro Black Edition PHBG 21mm
-Wydech Yasuni C16
-Wariator Kit Stage6 r/t Oversize
-Sprzęgło Polini For Race 3g
-Dzwon sprzęgła Hebo Manston Wing
-Pasek napędowy Dayco wzmacniany, nie kevlar.
-Łożyska na wał SKF C4 teflon

Który byście wybrali?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 kwie 2014, 16:58 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
z tym c20 poleciałeś :D musiałbyś dobrego porta zrobić żeby dr evo ogarnął to. drugi zestaw też by prosił o porting :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 90 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy