Dzisiaj jest 25 lut 2025, 0:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 mar 2014, 16:05 
*

Rejestracja: 30 lis 2013, 17:42
Posty: 41
Pojazd: Aerox
Witam zakładam temat dla kolegi chodzi o to ze jego aktualny cylinder przy Sendzie nie jest w najlepszym stanie i mysla nad nowym cylindrem a dokładnie 70cc ;p i tutaj nasuwa sie pytanie czy wybrac 50 czy 70-tke? podobno na 50 silnik ma ciezej bo sa bardziej wyzyłowane od 70 xD zamierza równiez zmienic wał .. jak cylinder mu polecacie ? jakiej marki w cenie 500-600zł ? myslał nad Airsalem ale chciałem popytac bardziej doswiadczonych poradzcie cos :D z góry dzieki


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 25 mar 2014, 16:13 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Ja od siebię polecam Malossi Sport 70, swietny cyylinder, airsal ma ponoś kiepskiej jakości nicasil.
Co do wału to Top Racing Evolution do 18 tys jest bardzo dobry




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 mar 2014, 16:19 
*

Rejestracja: 30 lis 2013, 17:42
Posty: 41
Pojazd: Aerox
Ok dzieki tylko nie moge znalesc do Derbi tego cylinda ;p pomozesz?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 mar 2014, 17:18 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
mati-98 pisze:
Ja od siebię polecam Malossi Sport 70, swietny cyylinder, airsal ma ponoś kiepskiej jakości nicasil.
Co do wału to Top Racing Evolution do 18 tys jest bardzo dobry

No no znajdź takiego cyla do Sendy to pogadamy. Senda to nie skuter kolego, do tego jest bardzo ubogi wybór cylindrów :(
Co do pytania, to prawie jedyna opcja to Airsal i niech kolega go kupi :)




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 mar 2014, 20:38 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Komor pisze:
No no znajdź takiego cyla do Sendy to pogadamy. Senda to nie skuter kolego, do tego jest bardzo ubogi wybór cylindrów

No mówi się trudno




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 mar 2014, 20:51 
*

Rejestracja: 30 lis 2013, 17:42
Posty: 41
Pojazd: Aerox
To nie ma innego wyjścia niż Airsal? Jakieś inne dobre marki też Polini itp.. :d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 mar 2014, 23:52 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
A jeszcze jedno, jaki to model i rok Sendy? Bo do starszej Sendy jest więcej cylków.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 mar 2014, 8:24 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Kumpel ma w derbiku Cylinder Polini 80 + wydech LeoVince V6, gaźnik 17.5mm, sprzęgło Stage6, przyspieszenie jest powalające, nie da się utrzymać kierownicy w rękach, także od siebie mogę polecić, co do zębatek, to 13/56.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 mar 2014, 20:34 
*

Rejestracja: 26 mar 2014, 20:15
Posty: 4
Pojazd: Derbi Senda
Siemka :D ta Senda to Xtreeme 2008rok :D
Pytanko: Lepszy aluminiowy czy żeliwny cylek ?? :d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 mar 2014, 21:05 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Żeliwo, w przypadku zatarcia robisz szlif i latasz dalej, żeliwo bardziej trwałe, moc również spora, ja bym brał żeliwo.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 mar 2014, 0:09 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
No to niestety z 70 masz tylko Airsala. Jest też Polini i Malossi ale to tylko 80 i to cylki wyższej klasy i tam juz trzeba by więcej części zmienić.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 mar 2014, 8:52 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Jakub03 pisze:
żeliwo bardziej trwałe

Zalezy, bo cylindry aluminiowe, poprawnie uzytkowane wytrzymuja dłuzej niż zeliwo podobno




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 mar 2014, 16:11 
*

Rejestracja: 26 mar 2014, 20:15
Posty: 4
Pojazd: Derbi Senda
Patrzę na necie za żeliwnymi cylkami i jest tylko jakiś "power force" mał ktoś z takim cylkiem do czynienia? :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 mar 2014, 17:24 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
.Senda08 pisze:
Patrzę na necie za żeliwnymi cylkami i jest tylko jakiś "power force" mał ktoś z takim cylkiem do czynienia?

O ile sie nie mylę jest to china z wyższej półki tylko za znaczkiem




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 mar 2014, 19:16 
*

Rejestracja: 26 mar 2014, 20:15
Posty: 4
Pojazd: Derbi Senda
jest jeszcze barikit... o taki o http://moto125.redcart.pl/p/1060/2110/c ... amaha.html lub moto125.pl/p/887/2309/cylinder-barikit-sport-zeliwo-74-cm3-d50b0-cylindry-tuning-mechaniczny-gilera-smt-rcr-smt-racing-50-gilera.html ale tylko czy głowica będzie pasować ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 mar 2014, 23:40 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
A czy przypadkiem w Sendzie z 2008 nie szedł już silnik Derbi? Bo mi się wlasnie tak wydaje ze AM6 juz tam nie bylo.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 mar 2014, 13:01 
*

Rejestracja: 26 mar 2014, 20:15
Posty: 4
Pojazd: Derbi Senda
A czy silnik derbi "d50b0" a "am6" nie jest praktycznie tym samym ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 kwie 2014, 18:39 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Z tego co wiem to różnią się. W Derbi od 2006 szedł D50B0 czyli silnik Piaggio, a AM6 to Minarelli.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 kwie 2014, 14:24 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Barikit to mocny i trwały cylinder, ale nie wiem jak sprawdza się na co dzień, jeździłem sendą na tym cylku z wydechem yasuni r1 i przełożeniami 14/55 i gaźnikiem 24mm powiem szczerze, że kierownice z rąk wyrywało dosyć mocno :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy