Dzisiaj jest 25 lut 2025, 0:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 kwie 2014, 22:47 
*

Rejestracja: 31 mar 2014, 19:00
Posty: 4
Pojazd: Keeway
Witam posiadam głowice Hebo i czy jest sens założenia jej do cylindra WM Motor 70cc i czy w jakis sposób poprawi to osiagi


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 04 kwie 2014, 12:30 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Weź 2 głowice do ręki i je porównaj, jeżeli wytłoczenie jest takie same i gwint świecy również to nic się nie zmieni.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 kwie 2014, 23:56 
*

Rejestracja: 31 mar 2014, 19:00
Posty: 4
Pojazd: Keeway
No według mnie jest różnica bo głowica z Hebo http://img32.tablica.pl/images_tablicap ... rev005.jpg ma dużo mniejsza komorę spalania niż ta z WM http://smmoto.pl/247-580-thickbox/glowi ... lka-4t.jpg co nawet widać na zdjęciach a co do gwintu to chyba się niczym nie różni




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 kwie 2014, 0:16 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Mniejsza komora- większa kompresja, większe zużycie silnika.
Większa komora- mniejsza kompresja, optymalne rozłożenie mocy, mniejsze zużycie silnika.

To już zależy od Ciebie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy