Jakub03 pisze:
Cylinder: Dr Evo 70 + port średni od redusa
Wariator: Top Racing NG
Sprzęgło: Stage6 Torque Control MK2
Gaźnik: Tec Pro Black Edition 21mm
Wał: Top Racing Evolution NG
Łożyska: RMS SKF C4 Metal
Wydech: Tecnigas Triops/Yasuni C16
Bez wymiany łożysk i wału, przy takim cylindrze długo nie pojeździsz, dlaczego Dr Evo pewnie zapytasz? Otóż dlatego, że Dr Evo do silników Piaggio ma tłok 48mm, a nie 47mm, tak jak inne. Jest odczuwalna różnica, po za tym lepszy tłok niż Malossi, więcej przetrwa, póki co mam go krótko, ale wystarczy poczytać, jak ludzie zachwalają!
Ja z jego wypowiedzi wnioskuje, ze ma juz te części które wyzej podał. Ja kominek bym brał Technigas Triops, moc zbliżona do c16m, natomiast wykonanie o niebo lepsze