Dzisiaj jest 24 lut 2025, 23:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 90 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 kwie 2014, 9:03 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Niebieskie sprężynki Tec'a w zestawie ze sprzęgłem są chyba średnie, jak się nie mylę, dokup Stage6 Hard, są jeszcze twardsze, od czerwonych sprężynek Tec'a.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 06 kwie 2014, 11:33 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Jakub03 pisze:
Niebieskie sprężynki Tec'a w zestawie ze sprzęgłem są chyba średnie, jak się nie mylę, dokup Stage6 Hard, są jeszcze twardsze, od czerwonych sprężynek Tec'a.



Mylisz się, czerwone są średniej twardosci a niebieskie najtwardsze, natomiast w stage6 pomarańczowe są srednie a czerwone najtwardsze




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 kwie 2014, 12:47 
**

Rejestracja: 25 lis 2013, 17:06
Posty: 247
Lokalizacja: KTA
Pojazd: Aprilia Rally AC
z tymi sprężynami i sprężynkami to jest trzy światy jakby nie mogli jakiejś jednej skali ustalić albo coś...:P ale sprężynki pchał bym raczej jakieś najtwardsze bo u siebie jak miałem sprężynki topa (średnie) to sprzęgło kończyło puszczać jak silnik jeszcze nie był w rezonansie...:P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 kwie 2014, 14:18 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
mati-98 pisze:
Jakub03 pisze:
Niebieskie sprężynki Tec'a w zestawie ze sprzęgłem są chyba średnie, jak się nie mylę, dokup Stage6 Hard, są jeszcze twardsze, od czerwonych sprężynek Tec'a.



Mylisz się, czerwone są średniej twardosci a niebieskie najtwardsze, natomiast w stage6 pomarańczowe są srednie a czerwone najtwardsze



Masz rację, niebieskie są twardsze, zwracam honor, aż specjalnie poszedłem sprawdzić :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 kwie 2014, 19:14 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Jakub03 pisze:
Masz rację, niebieskie są twardsze, zwracam honor, aż specjalnie poszedłem sprawdzić

Trzy swiaty z tymi spręzynkami :D
młody135 pisze:
z tymi sprężynami i sprężynkami to jest trzy światy jakby nie mogli jakiejś jednej skali ustalić albo coś... ale sprężynki pchał bym raczej jakieś najtwardsze bo u siebie jak miałem sprężynki topa (średnie) to sprzęgło kończyło puszczać jak silnik jeszcze nie był w rezonansie...


Ja mam srednie polini, czyli zółte, ale podciągam jeszcze na sprzęgle, bo jest regulowane, ale by się przydały najtwardsze. Ale popieram, najlepiej najtwardsze, tylko nie Top'a bo pod wpływem temperatury tracą swoje właściwości




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 kwie 2014, 16:15 
**

Rejestracja: 25 lis 2013, 17:06
Posty: 247
Lokalizacja: KTA
Pojazd: Aprilia Rally AC
ja mam topy teraz najtwardsze i powiem Ci, że nie jest tak źle z tą utratą właściwości :P chociaż zbytnio nie mam porównania do innych sprężynek ale nie będę w to już inwestował (bo mam 2 szczękowe sprzęgło) bo będzie i tak inne sprzęgło:P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 kwie 2014, 16:19 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
młody135 pisze:
ja mam topy teraz najtwardsze i powiem Ci, że nie jest tak źle z tą utratą właściwości

Ja miałem czerwone, przy słabym secie, jeszcze przy 50cm przelatałem moze kilkadziesiąt kilomerów, źle nie było, teraz je ma kumpel przy ZX i multivarze, nie skarży sie, ale mi się wydaje, ze one przy takim midrace dopiero pokażą swoją zła stronę




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 kwie 2014, 16:24 
**

Rejestracja: 25 lis 2013, 17:06
Posty: 247
Lokalizacja: KTA
Pojazd: Aprilia Rally AC
nie tyle chodzi mi się wydaję o obrotowość seta tylko o to kto ile rusza:P bo jak ktoś jeździ trasy to całe sprzęgło a zarazem sprężynki nie powinny się grzać i tracić właściwości a jak ktoś jeździ dużo po mieście i ciągle startuje to wiadomo, że tarcie jest większe a co za tym idzie i temperatury są nie małe... i wtedy może rzeczywiście te topy nie ogarniają:P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 kwie 2014, 13:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 mar 2014, 10:13
Posty: 76
Pojazd: Yamaha Aerox
To brać tą C20 czy PFR4?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 kwie 2014, 13:23 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
AKRAPOVIC pisze:
To brać tą C20 czy PFR4?

Ja bym wolał POlini ze względu na to, ze wpada w rezo na niższych obrotach niż c20 i nie będzie tak cylka katował.




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 kwie 2014, 13:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 mar 2014, 10:13
Posty: 76
Pojazd: Yamaha Aerox
Chodzi mi tylko o osiągi, nie będą one lepsze na C20?
Na żywotności mi nie zależy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 kwie 2014, 14:35 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
No c20 jest mocniejsze, jednak ja do DR lub Topa brał bym jedynie c16 lub coś tego pokroju, bo c20 wydaje mi sie zbyt mocny. Ale zrób jak uwazasz, ja swoje zdanie wyraziłem. Chybaże chciał byś Motoforce Racing 70 i wtedy można zakładać c20




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 kwie 2014, 14:46 
**

Rejestracja: 25 lis 2013, 17:06
Posty: 247
Lokalizacja: KTA
Pojazd: Aprilia Rally AC
nie ma co panikować:P bierz c20 będzie urywać dupę:D ktoś pokazywał jak 50ccm sport lata na c20 i wg mnie bardzo dobrze sobie to radzi;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 kwie 2014, 15:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 mar 2014, 10:13
Posty: 76
Pojazd: Yamaha Aerox
A jak by dać Triopsa + S6 sport MKII?
czy też dr.evo + c20 mocniejszy?

Czy może wy macie jakąś propozycję tak żebym się zmieścił w 2500zł




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 kwie 2014, 20:24 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Spróbuj dorwać Mk1, chociaż wątpię, że Ci się uda, ze względu na to, że ich już nie produkują, a używane to wiadomo.. Hmm. Może by wsadzić Malossi Mhr 77 + C21 :) Tutaj moc była by już masakryczna, ale znowu wytrzymałość.. ale z tego co czytałem wyżej, zależy Ci na mocy, nie na wytrzymałości, więc to by było dobre rozwiązanie, ew. Dr Evo + C16, C20 też da radę, aczkolwiek możesz mieć lekkie zamulenie w zakresie dolnych obrotów, bo musi jednak wejść w rezonans, żeby uzyskać moc, ale skoro przy serii się dało C20 wyregulować, to i przy mocnym sporcie 70 się da, nie mówię tutaj o MHR akurat, bo to już sport nie jest, on by Cię zadowolił na pewno, a co do Mk2, mam swoje zdanie, te cylindry są kiepskie teraz, tak samo jak streetrace ( szitrejs ) jak to niektórzy określają, jedni jeżdżą i im się spisuje ten cylinder, a niektórzy ( większość ) narzeka na niego, ja również jestem temu przeciwny, aby Mk2 kupować.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 kwie 2014, 20:44 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
młody135 pisze:
nie ma co panikować:P bierz c20 będzie urywać dupę:D ktoś pokazywał jak 50ccm sport lata na c20 i wg mnie bardzo dobrze sobie to radzi;)



Był filmik na necie, chyba jakis włoch to miał z polinim sportem, ale z tego co słychać to on po prostu wyje a nie dobrze jedzie, bo na starcie ma muła, wiadomo przy 70 nie powinno być, zależy od regulacji
Jakub03 pisze:
Spróbuj dorwać Mk1

A nie lepiej Motoforce Racing 70




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 kwie 2014, 20:46 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Właśnie dodawałem filmik wyżej, jak pracuje polini sport 50 + Yasuni C20 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 kwie 2014, 21:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 mar 2014, 10:13
Posty: 76
Pojazd: Yamaha Aerox
Cylinder Kit DR Evolution 70cc
Króciec ssący Tec d.21mm
Gaźnik Tec Pro Black Edition PHBG 21mm
Filtr powietrza Malossi E13
Wydech Yasuni Carrera 20 Aluminium
Wariator Top Racing Next Generation
Dzwon sprzęgła Hebo Manston Wing d.107mm
Sprzęgło Tec Evo Racing d.107mm, regulowane
Pasek napędowy Dayco
Łożyska na wał SKF C4 teflon
i jakieś na korbowód igiełkowe

Czy seryjny wał to wytrzyma (nie ma luzów, przebieg 3600)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 kwie 2014, 22:11 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Ja bym się pokusił o wał, ten wydech da mu popalić, moim zdaniem, nawet jeżeli nie ma luzów, to jakby wydech kręcił martwe obroty, bo cylinder może w tak wysokich partiach nie ogarniać, to wał się może sypnąć.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 kwie 2014, 5:58 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Jakub03 pisze:
Właśnie dodawałem filmik wyżej, jak pracuje polini sport 50 + Yasuni C20

Ogladałem go już duzo wcześniej :mrgreen: Ale muł jest z dołu trochę
Jakub03 pisze:
Ja bym się pokusił o wał, ten wydech da mu popalić, moim zdaniem, nawet jeżeli nie ma luzów, to jakby wydech kręcił martwe obroty, bo cylinder może w tak wysokich partiach nie ogarniać, to wał się może sypnąć.



Ja tez tak myślę :lol: Wał najlepiej Top Racing Evlution wytrzymałosć do 18 tys obrotów, kolega ma bardzo dobry wał




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 90 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy