Dzisiaj jest 25 lut 2025, 0:09



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 kwie 2014, 11:36 
*

Rejestracja: 10 paź 2012, 20:25
Posty: 125
Pojazd:
Poszukałem trochę w internetach na ten temat, ale nic konkretnego nie znalazłem, same jakieś pierdoły i głupoty na ten temat. Otóż zrobiłem drobny tuning mojej Runnerki, ale niestety chłodzenie nie wyrabia. Postanowiłem naprawić ten problem, a jedynym rozwiązaniem będzie elektryczna pompa wody, ma ktoś jakieś informacje na ten temat? Z czego będzie pasować, czy elektryka uciągnie, co dokładnie trzeba będzie zrobić w tym kierunku no i wszystko co będzie mi potrzebne w tym temacie.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 06 kwie 2014, 14:41 
**

Rejestracja: 19 lip 2011, 20:19
Posty: 475
Lokalizacja: Turek
Pojazd: Moto Zeta Rally 70 Polini EVO
To masz tam Racinga że chłodzenie nie wyrabia ??
Nie ma co wymieniać pompy na elektryczną lepiej dać chłodnice od runnera 180 2t jest dużo większą ale się zmieści. :wink:




_________________

MotoZeta Rally SWAP P/G LC 70cc Polini Evolution III !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 kwie 2014, 18:40 
*

Rejestracja: 10 paź 2012, 20:25
Posty: 125
Pojazd:
Ale jakby chłodnica była zła to w zbiorniczku ciecz by była ciepła, a nie zimna. Mam MHR'a :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 kwie 2014, 19:24 
**

Rejestracja: 19 lip 2011, 20:19
Posty: 475
Lokalizacja: Turek
Pojazd: Moto Zeta Rally 70 Polini EVO
Ja mam seryjną pompę, 2 chłodnice i cylkowi jest za zimno nie może złapać 70*C ( chyba że pale gumę :twisted: )
Może masz zbyt ubogą mieszankę ? Przedstaw cały swój setup jaki aktualnie masz :wink:




_________________

MotoZeta Rally SWAP P/G LC 70cc Polini Evolution III !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 kwie 2014, 19:30 
*

Rejestracja: 10 paź 2012, 20:25
Posty: 125
Pojazd:
- Cyl. MHR Replica
- Wał Top Racing HT
- Wariator Malossi Multivar
- Sprzęgło S6 TC MKII
- Dzwon S6 R/T
- Gaźnik Mikuni TM24
- Pasek S6 wzmacniany
-Wydech spawak
-Zawór Stage6 VForce 3 Tassinari
-Króciec polini full przelot

Masz tu calutki setup. Jakie mam mieć proporcje mieszanki?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 kwie 2014, 21:06 
**

Rejestracja: 19 lip 2011, 20:19
Posty: 475
Lokalizacja: Turek
Pojazd: Moto Zeta Rally 70 Polini EVO
Mi chodzi o mieszankę paliwowo-powietrzną, jaki masz kolor świecy ?
Mieszankę olej-paliwo to 1:50
I napisz jak szybko dobija do wysokiej tem.




_________________

MotoZeta Rally SWAP P/G LC 70cc Polini Evolution III !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 kwie 2014, 6:51 
*

Rejestracja: 10 paź 2012, 20:25
Posty: 125
Pojazd:
Świeca czysta, paliwowo-powietrzna akurat jest ustawiona igła. A cylek gorący po kilometrze, nawet szybciej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 kwie 2014, 14:31 
**

Rejestracja: 19 lip 2011, 20:19
Posty: 475
Lokalizacja: Turek
Pojazd: Moto Zeta Rally 70 Polini EVO
Chodzi mi o kolor izolatora świecy.
Ale bardzo szybko się grzeje. Może na wirniku pompy popękały łopatki. Chłodnica po tym kilometrze jest gorąca ?? Szukaj również zagiętego przewodu chłodniczego




_________________

MotoZeta Rally SWAP P/G LC 70cc Polini Evolution III !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 kwie 2014, 18:19 
*

Rejestracja: 10 paź 2012, 20:25
Posty: 125
Pojazd:
Chłodnica jest gorąca, a przewody są normalnie osadzone pod lekkimi kątami, zero jakichś ostrych zagięć. Ja obstawiam właśnie pompe, bo nic innego, a jeżeli to ten wirnik no to nie wiem czy nie będzie lepiej wstawić elektryka, bo mam dostęp do części samochodowych za darmo, a zaś za zwykłą pompę wydam kasę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 kwie 2014, 20:52 
**

Rejestracja: 19 lip 2011, 20:19
Posty: 475
Lokalizacja: Turek
Pojazd: Moto Zeta Rally 70 Polini EVO
Mołdi,
Wstawisz elektryczną to praktycznie stracisz ładowanie w skuterze bo taka pompa dość mocno obciąża aku :wink:




_________________

MotoZeta Rally SWAP P/G LC 70cc Polini Evolution III !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 kwie 2014, 23:16 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Zawsze można zastosować większy akumulator, o większej pojemności, aczkolwiek zastosowanie 2 chłodnicy będzie dobrym pomysłem, mimo tego, że jest to MHR to wysoka temp. przy takiej krótkiej trasie jest niepokojąca, a czy w zbiorniczku jest płyn, czy płyn z bąbelkami powietrza. Masz zamontowany termometr ? Jeżeli nie zamontuj go, mierzenie temperatury na zasadzie przykładania ręki do cylindra to kiepski sposób, możesz kupić Pompę Wody SSP +40% wtedy chłodzenie się polepszy, aczkolwiek sprawdź pierw tą co masz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy