Dzisiaj jest 18 sie 2025, 13:16



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 kwie 2014, 18:07 
*

Rejestracja: 07 kwie 2014, 17:54
Posty: 4
Pojazd: Keeway Hurricane
Witam :) Jestem tu nowy i chciałbym was spytać czy "tuning" jaki chcę wykonać daje radę bo ja się znam jako tako. Zamierzam włożyć w niego max 500 zł a chciałbym poprawić osiągi (nie wygląd) i dźwięk. Na chwilę obecną w skuterze nie było zmieniane nic a ma 6 tys przebiegu, 2008 rok i rozpędza się do 45 bardzo szybko a potem ciągnie powoli do 55 km/h.
Wydech za nieduże pieniądze bo ja mam seryjny (nawet kolanko nieodblokowane) http://allegro.pl/tlumik-sportowy-fact- ... tabsAnchor
Moduł http://allegro.pl/odblokowany-modul-rac ... 23804.html
Rolki http://www.racing-planet.pl/2770-rolki- ... m-70g.html nie wiem ale chyba rolki muszą pasować do tłumika. Ja w swoim mam na razie oryginalne czyli 15x12 i 5,8g.
Nie wiem co jeszcze bym mógł do niego dołożyć. Moglibyście coś doradzić? Przypominam że w skuterze nic nie było zmieniane od nowości ;) A i jeszcze mam taki problem, gdy odpalam skuter ze startera nożnego to mi obskakuje i w końcu za którymś razem załapie i stawia opór i dopiero wtedy mogę go odpalić. Czego to jest wina? :p
Z góry dziękuję
Pozdrawiam :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 07 kwie 2014, 18:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2013, 14:26
Posty: 107
Pojazd:
co do odpalania to zabierak lub pół księżyc do wymiany a co do tego wydechu co podałeś link to nie zawracaj sobie głowy bo gówno on da :) lepiej poszukaj jakiegoś markowego wydechu za dobre pieniądze jest ich w brud :) a dopiero pozniej regulacja napędu czyli rolki/ sprężynki/ centralna sprężyna :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 kwie 2014, 12:43 
*

Rejestracja: 07 kwie 2014, 17:54
Posty: 4
Pojazd: Keeway Hurricane
A jaki wydech polecacie do tego skutera za nieduże pieniądze?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 kwie 2014, 15:53 
*

Rejestracja: 07 kwie 2014, 18:50
Posty: 90
Pojazd: Kingway euroboy
jak do seri to leovince zx, stage6 pro replice




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 kwie 2014, 16:00 
*

Rejestracja: 31 mar 2014, 15:34
Posty: 5
Pojazd: Kymco Super9
tecnigas tek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 kwie 2014, 16:01 
*

Rejestracja: 07 kwie 2014, 18:50
Posty: 90
Pojazd: Kingway euroboy
tecnigas next-r tez by byl dobry




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 kwie 2014, 17:34 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
x2. Co do rolek to daj sobie spokój, jak masz seryjny napęd. Rolki masz dobrane wagowo do obecnego wariatora. Chyba, ze zmienisz również sprężynę centralna i sprężynki sprzęgła. Zacznij od tłumika (któryś z w/w), później gaźnik, jak masz seryjną 12 to zmień dyszę główna z zakresu 72-75, średnica 6mm (koszt jakieś10-12zł) i regulacja gaziora. Odczujesz różnicę. Jak Ci to przestanie wystarczać to gaźnik do wymiany na 19, później wariator. Dalsza zabawa to już nie na ekonomiczną kieszeń. Oczywiście na tym etapie możesz się pozbyć pierścienia na wario, ewentualna wymiana rolek na takie same jak już wytarte. Przy okazji możesz sprawdzić stan paska i innych bebechów.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 kwie 2014, 18:22 
*

Rejestracja: 07 kwie 2014, 17:54
Posty: 4
Pojazd: Keeway Hurricane
Czyli gdybym założył taki wydech http://allegro.pl/wydech-tecnigas-next- ... 59535.html wariator http://allegro.pl/wariator-tuning-skute ... 79367.html gaźnik http://allegro.pl/odblokowany-gaznik-5- ... 73264.html i sprężynki http://allegro.pl/sprezyna-centralna-to ... 22055.html http://allegro.pl/tuningowe-sprezynki-9 ... 61464.html to by już stykało? :D Twardość sprężyn co daje? Jak założę za twarde to coś się stanie? A i dysza główna to chodzi o to http://allegro.pl/dysza-glowna-gaznika- ... 48018.html ?

Dzięki ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 kwie 2014, 18:57 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
1. Wydech ok
2. Odpuść sobie
3. Odpuść sobie
4. To na koniec
5. To na koniec
6. Tak to dysza główna odpowiadająca za przepływ paliwa w trakcie jazdy

Zacznij od tłumika i sprawdzenia jaki masz w ogóle gaźnik. Co kilka lat wstawiali inne bebechy, mimo iż silnik pozostawał ten sam. Jak chcesz tym jeździć to zainwestuj w markowe podzespoły, a się nie zawiedziesz. Kupisz "odblokowany" gaźnik i za parę godzin wstawisz nowy post typu: "nie działa", "nie mogę wyregulować", itp. Przemyśl swoje możliwości finansowe i lepiej dozbieraj, a nie będziesz żałował, że się wydymałeś. Zrozum, że nikt Ci w w tym kraju nie sprzeda niczego dobrego za takie pieniądze. Za 50 zł ludzie kupują irydową świecę zapłonową, by mieć lepsze spalanie. Wpierw "napraw serce", później myśl o napędzie. BTW nie ma zablokowanych gaźników, gaźnik może mieć pierścień nad przepustnicą, za małą dyszę wkręconą fabrycznie, za małą przepustowość gardzieli albo być chińskim niewypałem. Sprawdź lepiej króciec ssący, czy nie ma przewężenia. Musisz to zdemontować wszystko, pomierzyć, poczytać (na forum tego mnóstwo). Nie ulepisz z gunwna (celowo) bata.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 kwie 2014, 19:14 
***

Rejestracja: 13 cze 2012, 18:49
Posty: 1126
Pojazd: kymco s9
Gummma świetnie napisane ,




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 kwie 2014, 19:41 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
jarek2176 nie wiem czy świetnie, wyraziłem tylko swoją subiektywną opinię w danym temacie. Zawsze znajdzie się ktoś, kto zamiast pomóc to zaszkodzi. Miło mi, że to doceniasz. Nie jestem za bardzo "aktualny" w plastikowych "komarkach". Ale staroci zreanimowałem troszkę:D Pozdrawiam i zdrowia życzę!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 maja 2014, 13:50 
*

Rejestracja: 07 kwie 2014, 17:54
Posty: 4
Pojazd: Keeway Hurricane
A mam jeszcze jedno pytanie pytanie.
Czytałem trochę i ktoś doradzał komuś żeby do hurricana kupił dyszę 70 i odblokował filtr powietrza.
Jak odblokować taki oryginalny filtr i czy to się opłaca czy może kupić jakiś stożkowy typu http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 228045bad6
Czy dyszę 70-75 opłaca się montować do orginalnego gaźnika + filtru i ile mniej więcej podskoczy spalanie?

Pozdrawiam :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy