Dzisiaj jest 18 sie 2025, 13:14



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 kwie 2014, 17:31 
*

Rejestracja: 14 lip 2013, 14:01
Posty: 157
Pojazd:
Witam. Skuter nie wkręca się powyżej 10k. Moduł sprawny, zakładałem 2 na obydwóch to samo jest. Jakieś pomysły?
https://www.youtube.com/watch?v=RDLPrZ6EcPE




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 08 kwie 2014, 17:50 
**

Rejestracja: 27 gru 2013, 21:10
Posty: 403
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
na pewno moduł odblokowany?




_________________

Barton falcon
SET :
-Dr Evo 70
- Wal motoforce
- yasuni c16
- Gaźnik dellorto 21
-Wariator stage6 oversize r/t
- Sprzęgło Hebo Racing 107
- Dzwon stage6 wingcooler 107




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 kwie 2014, 17:57 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
10 000 i ma być zablokowany? Zapewne kres możliwości cylindra (jak seria). Może niech ktoś się jeszcze wypowie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 kwie 2014, 18:06 
***

Rejestracja: 13 cze 2012, 18:49
Posty: 1126
Pojazd: kymco s9
Jak moduł blokowany na obroty to może dobijać do 10 tyś , (np kymco s9 9,5 -10 tyś ) nawet seryjny cylinder powinien ponad 11tyś wykręcić oczywiście wpełni sprawny




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 kwie 2014, 18:15 
*

Rejestracja: 14 lip 2013, 14:01
Posty: 157
Pojazd:
Nie, nie jest seryjny, seryjny stąd to jest tylko zapłon. A zapłon PG spokojnie wykręca 13k.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 kwie 2014, 18:16 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
O ile moduł nie odetnie przy 6-7k obr/min. Na serii nie masz szans wycisnąć 10k w trakcie jazdy. To mi podchodzi już pod klasę racing. Na stopkach może mieć odcinkę powyżej 10 000 jak nie ma kontrolki ostrzegawczej przekroczenia obrotów, ale jadąc nie powącha nawet tych 10k.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 kwie 2014, 18:26 
*

Rejestracja: 14 lip 2013, 14:01
Posty: 157
Pojazd:
Brawo, trafiłeś. To jest racing ;). W trakcie jazdy powinien łapać z 13k, a on ledwo 10 i po temacie. Moduł w PG nie jest blokowany tak więc to nie to. Ale co to nikt nie wie.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 kwie 2014, 18:30 
**

Rejestracja: 25 lis 2013, 17:06
Posty: 247
Lokalizacja: KTA
Pojazd: Aprilia Rally AC
11 tys seria cylinder z wydechowym na 160*? haha! dobre żarty xD chyba tworzysz jakąś nową fizykę w tym momencie... jeszcze może powiesz, że na seryjnym wydechu xD?

a co do filmiku to widać, że to seria nie jest tylko dość konkretny set... i że ewidentnie coś z zapłonem bo tak odcina:P a sprawdzałeś chociaż świecę?:P i w ogóle coś ciężko ten set się wkręca moim zdaniem i dziwnie pracuje na wolnych:P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 kwie 2014, 18:35 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
młody135 nie wiem do kogo pisałeś, do mnie czy kolegi wyżej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 kwie 2014, 18:39 
*

Rejestracja: 14 lip 2013, 14:01
Posty: 157
Pojazd:
Właśnie dziwnie się wkręca, odcina zapłon itp... fajka, przewód, świeca wymieniona na nową więc wiesz...




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 kwie 2014, 18:43 
***

Rejestracja: 13 cze 2012, 18:49
Posty: 1126
Pojazd: kymco s9
młody pisał do mnie , a te ha ha to z niewiedzy czy głupoty ? jakby seria cyl nie kręciła ponad 10 tyś to bym nie kupował modułu za 200 zł , nie wierzysz że ukręci zapytaj na kymcowym ,, forum",


młody a próba wkręcenia jest na nóżkach czy podczas jazdy ? i na pewno widziałeś że i z chińczyka da się coś zrobić chińczyk kolegi http://www.youtube.com/watch?v=vc5lu-9F ... e=youtu.be


Ostatnio zmieniony 08 kwie 2014, 20:53 przez jarek2176, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 kwie 2014, 19:12 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
jarek2176 spoko, nie mam zamiaru Ciebie wyśmiewać, czy tez Tobie ubliżać. Sam jestem zaciekawiony tematem, bo najlepszy sposób na sprawdzenie modułu (wg mnie) to postawić na stopce centralnej i manetka do oporu. Skoro kręci dychę to moduł odpada. Sprawdź szczelność przewodów paliwowych (silnik przy obciążeniu podnosi się do góry). Może są sparciałe i gdzieś łapie powietrze? U mnie tak było, nie mogłem zmieszać Ogara 200. To samo tyczy się połączeń: filtr powietrza-króciec ssący. Sprawdź świece, jaki ma kolor to nie zajmuje dużo czasu, a może wiele powiedzieć. Jak wszystko ok to pozostaje kwestia kompresji, uszczelki maja to do siebie, że jak zostaną raz zamontowane i dostają temperatury to ponowne ich użycie pozostawia wiele do życzenia. Pominąłem gaźnik, bo skoro zainwestowałeś kasę w racing to chyba wiesz co robisz i masz o tym pojęcie :) Pozdrawiam!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 kwie 2014, 19:18 
**

Rejestracja: 25 lis 2013, 17:06
Posty: 247
Lokalizacja: KTA
Pojazd: Aprilia Rally AC
tak tak wykręci 11k i poleci 100km/h seria tak więc pytam po ptak robić tuningi xD? na podnóżkach może Ci 10k przekręci ale co z tego jak w jeździe 2-3k mniej... kumpel ma w simsonie obrotomierz elektroniczny od tzr125 i lekko podkręcony cyl to na postoju też kręci 11k i co z tego jak na 4b 8k i nic więcej... możliwe też, że w tym magicznym chinopodobnym wynalazku zwanym kymco masz coś nie tak z tym "obrotomierzem" xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 kwie 2014, 19:38 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Jaka ciepłota świecy ??
Gaźnikiem się jeszcze pobaw ;)




Mlody
Seria P/G ma kąt otwarcia około 185 :P




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 kwie 2014, 19:38 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Przecież piszę o tym od początku. Każdy motorower, motocykl inaczej reaguje bez obciążenia i z nim. Jadąc musi udźwignąć swoją masę (stąd stosunek mocy do masy pojazdu) i ciężar kierowcy. Zastanawia mnie tylko jedno, skoro to jest racing to powinien palić gumę, rwać na koło, itp. Oczywiście kwestia regulacji napędu pod dane upodobania.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 kwie 2014, 19:49 
*

Rejestracja: 14 lip 2013, 14:01
Posty: 157
Pojazd:
Miałem 9, teraz myślałem że może świeca nie łapie odpowiedniej temperatury i kupił 8, ale gówno to dało... Chyba trzeba wrócić do gaźnika 21. Z napędem też ciekawa sprawa bo co bym nie włożył to nic się praktycznie nie zmienia.

W piątek założę ponownie MVT, ale to też jest temat ostry, no ale mniejsza. Zagadka jest tego typu ile ustawić wyprzedzenie, to jak ustawić rotor już ogarnąłem.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 kwie 2014, 21:13 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Podaj dokładniejszy set :P
Świece do Racinga jak coś to 9 :P




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 kwie 2014, 16:21 
*

Rejestracja: 14 lip 2013, 14:01
Posty: 157
Pojazd:
MHR Replica
Napęd Overrange
Sprzęgło S6 TC II
Dzwon S6 CNC
Gazior Polini 23'
Zapłon MVT DD

-- 13 kwie 2014, 17:21 --

Problem nadal aktualny.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 kwie 2014, 16:11 
*

Rejestracja: 24 sty 2013, 7:08
Posty: 160
Lokalizacja: Gorzów WLKP
Pojazd:
jaki założyłes zapłon i jakie ustawienia zastosowałes




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy