Dzisiaj jest 22 lut 2025, 6:24



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 kwie 2014, 20:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 18:42
Posty: 252
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Piaggio NRG mc3 DR EVO 71cc
Siema. Tak jak wyżej. Dziś sprawdzałem na autostradzie v max :twisted: wynoszący 85km/h według GPSa :/ ( obroty 9tyś przy tej prędkości) . Czy byłaby jakaś możliwość poprawy tej prędkości do np 100 km/h GPS. ? Mój setup :

cylek DR EVO 70
wał Top Racing High Tech
gaźnik Tec Pro Black Edition 19mm ( dysza 80 + stożek)
wariator Stage 6 Sport Pro
Sprzęgło: Hebo N ( centralka Stage 6 medium, sprężynki sprzęgła zielone [ miękkie chyba] )
Wydech: Tecnigas RS 2

To napewno kwestia napędu. Dając np twardszą centralną da to jakiś efekt ? Proponujcie :)




_________________

piaggio-nrg-mc3-by-koral-3-t378697.html WPADAJ :D
Setup:
Cylek DR EVO 70
Wał: Top Racing High Tech
Gaźnik: 19mm Tec Pro Black Edition + Polini Air Box
Wariator: Stage 6 Sport Pro
Sprzęgło: Hebo N
Wydech: Tecnigas RS 70


Ostatnio zmieniony 16 kwie 2014, 18:16 przez koral1113, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 13 kwie 2014, 11:35 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Powiem Ci, niski vmax, ja nie testowałem jeszcze, ale jeżdżę z gpsem dla ciekawości, żeby sprawdzić licznik, czy jest skalibrowany dobrze i mając na liczniku 72, gps pokazuje 70/71km/h czyli prawie żadne przekłamanie, przy każdej prędkości od 5-75 km/h przekłamanie jest o 1-2km/h a miałem jeszcze spory zapas, docieram, to muszę póki co delikatnie z obrotami. Jakie masz rolki?

Ja mam obecnie taki setup, jak niżej w podpisie, dysza 82, również stożek, tyle, że gaźnik 21mm, rolki 4.75grama, docisk Stage6 Medium ( tak jak Ty ) sprężynki twarde Stage6, wkręca się super, przyspiesza płynnie, nie odnotowałem dziur w przyspieszeniu, aczkolwiek jeszcze ani razu nie odkręciłem całej manetki, maksymalnie 70% około i wtedy był licznik zamknięty więc 80km/h przy około 60% jedzie te +/- 70. Idąc tym tokiem, to na 10% odkręcenia manetki jedzie 10 więcej, ale nie wiem jak będzie w praktyce, muszę to sprawdzić, ale to jeszcze trochę km, potem podam tutaj v-max o ile nie zapomnę.




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 kwie 2014, 11:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 18:42
Posty: 252
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Piaggio NRG mc3 DR EVO 71cc
Rolki 8gram




_________________

piaggio-nrg-mc3-by-koral-3-t378697.html WPADAJ :D
Setup:
Cylek DR EVO 70
Wał: Top Racing High Tech
Gaźnik: 19mm Tec Pro Black Edition + Polini Air Box
Wariator: Stage 6 Sport Pro
Sprzęgło: Hebo N
Wydech: Tecnigas RS 70




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 kwie 2014, 11:46 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Wydech w ogóle wchodzi w rezonans przy tak ciężkich rolkach ? Spróbuj rolek rzędu 4.5-5.5 gram.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 kwie 2014, 11:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 18:42
Posty: 252
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Piaggio NRG mc3 DR EVO 71cc
Jestem zielony w sprawach dotyczących wydechów. Co to znaczy w rezonans ?




_________________

piaggio-nrg-mc3-by-koral-3-t378697.html WPADAJ :D
Setup:
Cylek DR EVO 70
Wał: Top Racing High Tech
Gaźnik: 19mm Tec Pro Black Edition + Polini Air Box
Wariator: Stage 6 Sport Pro
Sprzęgło: Hebo N
Wydech: Tecnigas RS 70




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 kwie 2014, 12:06 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Jest to partia obrotów, w której wydech osiąga swoją moc. Są wydechy różnych klas, różnie strojone, każdy wydech ma inną charakterystykę pracy, jedne wydechy ( niskoobrotowe ) wpadają w rezonans szybciej, przy mniejszych obrotach, co zapewnia dobre przyspieszenie od 0 ale w górnych partiach obrotów mocy już tyle nie mają, niskoobrotowe są dobre do cylindrów seryjnych ze względu na to, że nie wysilają ich tak jak wysokoobrotowe, wydechy wysokoobrotowe ( tak jak w Twoim wypadku ) wpadają w rezonans w wyższych partiach obrotów, dlatego, żeby wyeliminować zamulanie na początku, stosuje się twarde sprężyny, aby skuter ruszał z wysokich obrotów, co zapewnia płynne przyspieszenie i sporą moc, wydechy wysokoobrotowe są strojone wyżej i mają większą moc końcową ( przy większej prędkości obrotowej silnika ).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 kwie 2014, 17:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 18:42
Posty: 252
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Piaggio NRG mc3 DR EVO 71cc
Byłem teraz założyć rolki 7g które miałem w garażu. Jest tak że wyje bardzo, słabiej jedzie niż na 8g, więc założyłem z powrotem 8g.

Ma ktoś jeszcze jakiś pomysł, jak podciągnąć ten vmax ? Bo spodziewałem się więcej niż 85km/h przy tym secie...

Może twardsza centralka by tu pomogła ?




_________________

piaggio-nrg-mc3-by-koral-3-t378697.html WPADAJ :D
Setup:
Cylek DR EVO 70
Wał: Top Racing High Tech
Gaźnik: 19mm Tec Pro Black Edition + Polini Air Box
Wariator: Stage 6 Sport Pro
Sprzęgło: Hebo N
Wydech: Tecnigas RS 70




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 kwie 2014, 17:17 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2013, 15:27
Posty: 1389
Lokalizacja: Okolice Gdańska
Pojazd:
Ja bym na twoim miejscu kupił gaźnik 21mm, żeby wykorzystać w pełni moc tego cylindra :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 kwie 2014, 9:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 18:42
Posty: 252
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Piaggio NRG mc3 DR EVO 71cc
Dzisiejszy przelot : https://www.youtube.com/watch?v=kScwybY ... e=youtu.be

Jakieś sugestie ? Pomoże ktoś?




_________________

piaggio-nrg-mc3-by-koral-3-t378697.html WPADAJ :D
Setup:
Cylek DR EVO 70
Wał: Top Racing High Tech
Gaźnik: 19mm Tec Pro Black Edition + Polini Air Box
Wariator: Stage 6 Sport Pro
Sprzęgło: Hebo N
Wydech: Tecnigas RS 70




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy