Dzisiaj jest 12 lut 2025, 8:06



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 kwie 2014, 14:27 
*

Rejestracja: 08 kwie 2014, 14:06
Posty: 2
Pojazd: Chinol Kingway Fennari
Witam.
Od 2008 roku posiadam chinolka Kingwaya Fennari. Silnik 4T GY6 wiadomo. Zrobiłem tym 6,8 k kilometrów. W tą zimę zrobiłem remont. Cylinder, tłok, głowica 80cc china. Skuter jedynie zrobił się głośniejszy i jest trooooszeczę mocniejszy. Założyłem rolki 5 g. Przy 60 km/h obroty są małe około 5 tyś. Skuter buczy na tych małych obrotach.

Moje pytanie brzmi:
Co zrobić żeby poprawić w tym skuterku osiągi ?
Co zrobić żeby mniej odczuwał górki ( z 60 spada nawet o 10-15 km mniej )

Prosiłbym o ewentualne propozycje zmian części i podanie najodpowiedniejszych ich rodzai.
Sam myślałem nad zmianą sprzęgła i paska skoro rolki 5 g nic nie dały.

Oprócz tego co wymieniłem w skuterze wszystko pozostałe jest seryjne. Denerwuje mnie to że wwaliłem tyle kasy a osiągi się nie poprawiły. Znajomy w swojej Sendzie zmienił tylko cylinder na chińczyka 70 cc i już mu prawie 80 km/h ciśnie. Nie liczyłem że będzie jechał 120 km/h.... Chciałbym żeby jechał chociaż te 65-70 ale cały czas a nie że jak jakaś górka czy pod wiatr to zaraz prędkość spada.

Proszę o pomoc.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 08 kwie 2014, 15:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 15:31
Posty: 239
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
Na pewno jest masa tematów jak wyregulować chińską 80... Zapewne większa dysza do gaźnika i to podstawa. Stożek, filtr seryjny nie da rady raczej. Z wydechem można się pobawić, żeby łatwiej mu było spaliny wyrzucać. Ja w chopperku chińskim po założeniu kitu 80ccm zrobiłem przelotowy układ, co oczywiście nie jest zbyt mądre ;) Napędu na razie nie ruszaj, wszystko inne seryjne zostaw. No i mam nadzieję, że wszystkie blokady pozdejmowane...




_________________

Romet Chart 210 silnik Derbi EBS:
-Airsal 70 port
-Porting i flow karterów
-Stage6 Racing Carbon
-Top Racing Race
-Arreche 21mm
-Conti CHR
-FAG C4

viewtopic.php?t=95648
http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Chart-210/114804




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 kwie 2014, 21:18 
*

Rejestracja: 08 kwie 2014, 14:06
Posty: 2
Pojazd: Chinol Kingway Fennari
No okey w sobotę sprawdzę. Pożyczę stożek od mechanika a z dyszą to zagadam z nim.

A powiedzcie mi czemu skuter tak odczuwa górki ? na nie wielkim pochyleniu terenu traci nawet 10 km/h :/

https://www.youtube.com/watch?v=JAJNkp04cB8
dlaczego tu ziomek sobie 80 km/h pogina
https://www.youtube.com/watch?v=R4ZkwLccpdQ
Tu 75 v-max

a ja ledwo 60 ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 kwie 2014, 7:57 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
To normalne że jak górka to prędkość spada nieco

Rozejrzyj się za jakimś lepszym wariatorem to zyskasz nieco v-max.+przyśpieszenie

Koleś z 1 filmiku miał raz z górki a raz pod górkę więc i miał te 80 ale czy mierzył GPS-em?
2 sprawa blokowane przełożenia

W stożki się nie baw




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 kwie 2014, 12:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 15:31
Posty: 239
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
Killer85, no to niech kupi całego airbox'a od większego motoru, bo w oryginalnym przelot jak do komarka tak? :roll: Chinolowi chiński stożek nie zaszkodzi, a przy dobrej regulacji pomoże. A przełożenia są blokowane w taki sposób, że są krótsze. Czyli na blokowanych jeszcze mniej powinien odczuć górki. Nie mąć chłopakowi w głowie. Najlepiej nagraj filmik jak to przyśpiesza, będziemy mogli szybciej ocenić co mu dolega.




_________________

Romet Chart 210 silnik Derbi EBS:
-Airsal 70 port
-Porting i flow karterów
-Stage6 Racing Carbon
-Top Racing Race
-Arreche 21mm
-Conti CHR
-FAG C4

viewtopic.php?t=95648
http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Chart-210/114804




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 kwie 2014, 20:14 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Stożek zaszkodzi bo ciężko takie coś wyregulować

W sprawie przełożeń zgadzam się




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 kwie 2014, 10:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 15:31
Posty: 239
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
Szkodzi bo ciężko wyregulować? :O Skąd Ty się urwałeś? Jak nie potrafisz wyregulować to będzie ciężko. Kwestia 5min.




_________________

Romet Chart 210 silnik Derbi EBS:
-Airsal 70 port
-Porting i flow karterów
-Stage6 Racing Carbon
-Top Racing Race
-Arreche 21mm
-Conti CHR
-FAG C4

viewtopic.php?t=95648
http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Chart-210/114804




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 kwie 2014, 18:22 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
wrzuć rolki 4g i napisz ile jedzie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 kwie 2014, 20:14 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Żwirex pisze:
Szkodzi bo ciężko wyregulować? :O Skąd Ty się urwałeś? Jak nie potrafisz wyregulować to będzie ciężko. Kwestia 5min.


Chyba Ty się urwałeś albo nie miałeś stożka w ręku

Po co mu w ogóle go polecasz?

Akurat w moim chinolu miałem i ciągle było za dużo powietrza,nie pomogło obwiązanie go bandażem kilka razy aby ciągnął mniej powietrza

Na seryjnym bez problemu poszła regulacja

To nie tylko moja opinia o stożku ale i userów




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 kwie 2014, 10:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 15:31
Posty: 239
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
Wystarczyło wrzucić większą dysze i po problemie. Skoro Killer85 jest najmądrzejszy, a nie potrafił wyregulować gaźnika to on sam doskonale Ci pomoże, moje wypowiadanie się chyba jest niepotrzebne. Pozdro




_________________

Romet Chart 210 silnik Derbi EBS:
-Airsal 70 port
-Porting i flow karterów
-Stage6 Racing Carbon
-Top Racing Race
-Arreche 21mm
-Conti CHR
-FAG C4

viewtopic.php?t=95648
http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Chart-210/114804




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 kwie 2014, 0:21 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Żwirex pisze:
Wystarczyło wrzucić większą dysze i po problemie. Skoro Killer85 jest najmądrzejszy, a nie potrafił wyregulować gaźnika to on sam doskonale Ci pomoże, moje wypowiadanie się chyba jest niepotrzebne. Pozdro


Słuszna uwaga, regulacja stożka nie jest trudna, jednak jeżeli robi się to nieumiejętnie to są efekty ''skuter jedzie maks 45 i strzela z wydechu'' ''zalewa po dodaniu gazu'' ''skuter nie odpala'' i tak można wymieniać i wymieniać, jak ktoś zaleca dyszę 70 pod stożek to pozdrowienia, na takiej dyszy wyregulowanie graniczy z cudem, a powiedziałbym nawet, że jest niemożliwe, dysza 85-90 jest optymalna do cylindrów 72cc w silniku 4 suwowym, przy gaźniku seryjnym. Osobiście montowałem masę takich zestawów, większość z nich najlepiej jeździ na dyszy 88 i stożku gąbkowym, zawsze zakładam taki sam, chyba, że klient zażyczy sobie inny, to wtedy regulacja przebiega inaczej, aczkolwiek, jeżeli komuś zależy tylko zmianie cylindra i filtrze stożkowym, to zawsze kupuje ten sam gąbkowy ( bez osłony ).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy