Dzisiaj jest 27 lis 2024, 23:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 kwie 2014, 8:36 
*

Rejestracja: 14 kwie 2014, 18:43
Posty: 18
Pojazd: Inca Lambros
jak by masy nie było to by chyba miał problemy z paleniem a tu pali na dotyk nawet jak postoi 2-3 dni


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 19 kwie 2014, 8:40 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Szukaj czy jest podpięta.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 kwie 2014, 8:43 
*

Rejestracja: 14 kwie 2014, 18:43
Posty: 18
Pojazd: Inca Lambros
Sam dokręcałem...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 kwie 2014, 9:03 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Musisz sprawdzić stan rolek wariatora bo może już są kwadratowe, zmierzyć szerokość paska i porównać z nowym,




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 kwie 2014, 20:26 
*

Rejestracja: 14 kwie 2014, 18:43
Posty: 18
Pojazd: Inca Lambros
Temat rozwiązany. Do zamknięcia. Dzięki wszystkim za pomoc.
Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 kwie 2014, 20:39 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Awruk20 pisze:
Temat rozwiązany. Do zamknięcia. Dzięki wszystkim za pomoc.
i co słodka tajemnica ,podziel się może komuś się przyda.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 kwie 2014, 20:50 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Też jestem ciekaw...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 kwie 2014, 20:52 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Jak potrzebna pomoc to pw. czerwone nie nadążam czytać i już nowe,




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 maja 2014, 7:45 
*

Rejestracja: 14 kwie 2014, 18:43
Posty: 18
Pojazd: Inca Lambros
Witam.

Trochę długie ale sami chcieliście.

Pisaliście o napędzie ale że jestem uparty i uważałem, że niewiele ma on do rzeczy odpuściłem go sobie.
Jak już wcześniej pisałem nie dawała mi spokoju ta stała górna granica obrotów.
Uznałem, że trzeba szukać w zapłonie. Jako, ze nie ruszałem jeszcze statora i magneta spróbowałem podmienić, niestety bez rezultatu.
Wtedy się poddałem i zacząłem szukać serwisu, najlepiej z dowozem ale z kiepskim rezultatem.
Wtedy przypomniałem sobie, niedaleko w pewnej firmie mój ojciec kupował swoją Incę i mieli też serwis. Pojechałem, ale skuterami już nie handlują po zmianie właściciela a serwis tylko to co muszą czyli gwarancyjny. Pogadałem trochę z pracownikiem i kazał mi przyjść na drugi dzień to będzie ich serwisant co zęby zjadł na Inca-ch i może coś mi poradzi. Przy okazji kupiłem parę rzeczy do lambrosa, których się pozbywają, głównie z demontażu.
Do rzeczy.
Przyjechałem, streściłem gościowi w bardzo dużym skrócie temat a on na to że na 98% moduł.
Ja na to, że mam nowy a on pyta czy oryginalny.
Ja, że nie ale wcześniej też był nieoryginalny i jakoś normalnie jeździł.
W tedy powiedział że mogłem trafić na jakiś działający egzemplarz, który pewnie grzał się niemiłosiernie, aż w końcu się sfajczył.
Ale generalnie lambros i prawdopodobnie spartan pracują tylko na oryginalnych modułach.
Mówił, że jest jakaż zależność między zegarami a modułem ale nie zdążył tego dokładnie sprawdzić zanim się firma przebranżowiła.
Powiedział, żeby założy oryginał albo podłączyć ten co jest z ominięciem zegarów i powinno golić.
Z racji że oryginał jest drogi i trudno dostępny kupiłem u nich używkę blokowaną za 19zł
Wczoraj założyłem, odpaliłem i pomimo że gaźnik kompletnie rozregulowany to mało mi ze stopki nie odjechał. Maszyna goli jak złoto. Wyregulować i śmigać.

Pozdrawiam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 maja 2014, 9:46 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Awruk20 pisze:
Czy jest możliwość żeby to była wina modułu??Może kupiłem uszkodzony??
Kupowałeś ten moduł do twojego modelu, bo widziałem na allegro odblokowane do inca lambros,spartan, ,a gość wciska kity o zegarach bo chciał się pozbyć czegoś co i tak by mu leżało lub by musiał wyrzucić,do inca moduł AC czy DC? bo kupiłeś DC [pierwszy post] a ja widziałem AC,więcej info na skuterowo jest w tym temacie. 95% skuterów ma moduł DC, Inca AC




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 maja 2014, 15:57 
*

Rejestracja: 14 kwie 2014, 18:43
Posty: 18
Pojazd: Inca Lambros
W tej chwili mam 4 moduły.
AC nowy zamiennik - 1szt nie działa
DC nowy zamiennik - 2szt działają ale nie do końca(max 4tyś obr)
oryginał blokowany Giantco - gra i buczy.

Instalację mam DC. U mnie czerwono-czarny kabel z iskrownika nigdzie nie jest wpięty.
Kable w module:
Czarny zasilanie, zielony masa, czarno żółty wyjście na cewkę WN, niebiesko żółty wejście z impulsatora.

U mnie bez akumulatora nie da rady odpalić. Z tego co wiem większość skuterów ma właśnie AC.
Ci co piszą że moduł AC jest do Lambrosa i Spartana to podejrzewam nie wiedzą co piszą.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 maja 2014, 18:36 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Awruk20 pisze:
oryginał blokowany Giantco - gra i buczy.
Mógłbyś podać jego symbol?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 maja 2014, 19:02 
*

Rejestracja: 14 kwie 2014, 18:43
Posty: 18
Pojazd: Inca Lambros
HY50QT2-D100400A




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 maja 2014, 19:11 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Może masz rację ,ale czemu na allegro tak są wystawiane AC, były jakieś zmiany fabryczne w modelach skuterka? AC/DC? ,znalazłem oryginał odblokowany Giantco,taki sam symbol jak ten twój tylko bez litery "A" na końcu , cena 100zł http://www.sklep.skuteryostrow.pl/modul ... -1084.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 maja 2014, 6:44 
*

Rejestracja: 14 kwie 2014, 18:43
Posty: 18
Pojazd: Inca Lambros
Zmian fabrycznych nie było, bo katalog części do lambros-a przewiduje tylko jeden model modułu blokowany lub nie. W odznaczeniach różnią się tylko literą A na końcu.
Tez znalazłem ten co ty ale nie chciałem wydawać tyle kasy jeżeli nie miałem pewności czy to jego wina...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 maja 2014, 8:49 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Na skuterowo jest podana zmiana elektryki ,aby szlo dac inny modul,ale to sa wieksze koszty ,zmiana iskrownika itp,




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 maja 2014, 4:37 
*

Rejestracja: 14 kwie 2014, 18:43
Posty: 18
Pojazd: Inca Lambros
Witam ponownie.
Tak w formie informacji to jednak zegary nie mają nic do rzeczy ponieważ ostatnio grzebałem przy kierownicy i odpiąłem je ale na zamienniku modułu dalej max 4 tyś.
Wychodzi na to, że te zamienniki są po prostu g.... warte.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 mar 2015, 16:02 
*

Rejestracja: 19 mar 2015, 15:56
Posty: 1
Pojazd: inca spsrtan
Witam wszystkich.
Mam taką prośbę.
Czy może ktoś z Was zamieścić info na temat właściwego podłączenia przewodów do modułu cdi w ince spartan.
Nie posiadam oryginalnej kostki i nie wiem jak podłączyć właściwie przewody.
Z góry dzięki za info.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy