Dzisiaj jest 01 mar 2025, 7:10



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 lis 2009, 16:10 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Siema;) chcialbym w Moim Peugocie xpS 50ccm Wymienic tlok i pierscienie bo czas najwyzczy bo conajmiej co 2 sezony trzeba.... no i wlasnie jak dobrze dorzec ile km musze zrobic ?? ;)




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2009, 18:40 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Drifter16 pisze:
bo conajmiej co 2 sezony trzeba....

to ile km rocznie ty robisz ? ? z 20 tysięcy ?? :D




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2009, 18:57 
Zbanowany

Rejestracja: 21 paź 2009, 14:25
Posty: 30
Lokalizacja: Radzisz
Pojazd:
Te twoje Peżo to nie Cross więc nie ma potrzeby. To jest zwykle Enduro. Chyba, że robisz nie wiadomo ile km to tak.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2009, 19:11 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 8:49
Posty: 2257
Lokalizacja: Kasinka Mała/krk
Pojazd: Bmw e82
Jak ma kase to niech wymienia co was to obchodzi :| piszecie w ogóle nie na temat




_________________

facebook.pl/weldonespawmichalak
Spawanie TIG. MAG . MMA - aluminium, stal nierdzewna, stal czarna itp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2009, 19:13 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2009, 16:11
Posty: 348
Pojazd:
Drifter zmierz kompresję, aby nie wymieniać na darmo. Idąc tym tropem pól motoru musiałbyś wymienić. A że jest słaby - to tylko 50 ccm, więc nigdy nie będzie tak mocny jak 125ccm, nawet po tuningach. Więc reasumując - zmierzyć kompresję. Możesz to zrobić u zwykłego mechanika samochodowego (nie blacharza oczywiście), mają taki wichajster wkręcany w miejsce świecy zapłonowej i trzeba obrócić silnikiem (kpka, el. rozrusznik) i jest odczyt i wszystko wiadomo.
pozdr




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2009, 19:15 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
To mozecie powiedziec jak dobrze dotrzec i ile km trzeba zrobic ?!???




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2009, 19:31 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2009, 16:11
Posty: 348
Pojazd:
tak jak w serwisówce. chyba masz serwisówkę do minarelli am, prawda? chociaż szczerze wątpię, bo inaczej byś nie pytał.

z tego co pamiętam, to tłok/cylinder sprawdza się w minarelli am co 9 tyś km, a docieranie trwa 500 km, ale nie jestem pewien, trzeba sprawdzić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2009, 21:49 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
no wlasnie nie mam serwisowki jak bym mial to bym nie pytal... mozecie jakos tac ta serwisowke link albo cos ?!;]




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2009, 0:07 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2009, 16:11
Posty: 348
Pojazd:
kuźwa wystarczy w google wpisać i wyskakuje w pierwszym linku. no chyba że na googlach zabanowali no to bida, forum zostaje... linkowałem to chyba juz ze trzem osobom, dwóm na pewno. pomęcz wyszukiwarkę albo poszukaj po prostu w moich postach




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2009, 10:05 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Nie moge znalezc zadnej serwisowki w googlach... tak trudno ci zrobic kopiuj/wklej ?! ...




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2009, 12:15 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2009, 16:11
Posty: 348
Pojazd:
Tak trudno ci napisac grzeczniej?? Co ja jestem dyżurny odpisywacz czy kuźwa co? czy to jest mój obowiązek? grzeczniej trochę poproszę, i może by jakieś magiczne słowo

serwisówka: http://www.sgnc.dk/documents/00010.pdf




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2009, 19:09 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Dzieki ;) a po polsku nie bylo ??;p




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0


Ostatnio zmieniony 04 lis 2009, 19:09 przez Drifter16, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2009, 19:25 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2009, 16:11
Posty: 348
Pojazd:
załamka :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: w suahili może albo cyrylicą ci podeśle kolego




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2009, 19:40 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
nie no ale po polsku bym bardziej zrozumial xP :D:P




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2009, 20:19 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2009, 16:11
Posty: 348
Pojazd:
po polsku raczej nie ma zresztą dostałeś info na pw. dobrze ze chociaż po angielsku jest.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lis 2009, 23:58 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 15:54
Posty: 92
Lokalizacja: Kluczbork
Pojazd:
slawek5t, w 2t sie robi remonty co 2 sezony :mrgreen:




_________________

Max333




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2009, 21:13 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2009, 16:11
Posty: 348
Pojazd:
nie prawda - należy zbadać stopień zuzycia (kompresja, jakieś artefakty typu stuki, dzwonienie pierścieni), wg wskazań licznika kilometrów - zależy od stylu jazdy (wskazania producenta) lub wg licznika motogodzin.

pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2009, 23:13 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
No tak ALe co 2 sezony conajmiej trzeba a nie czekac na jakies komplikacje typu stuki puki bo wtedy juz za pozno bedzie ....




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2009, 23:42 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2009, 16:11
Posty: 348
Pojazd:
no w pewnym sensie masz rację, jak słychać, to już jest o wiele za późno. takie akcje przechodziły tylko w starych demoludach, jakichś wueskach czy jawach (jak w moim przypadku cz 350). nawiasem mówiąc to była zaj* jazda, odmierzałem mixol do wachy łyżkami stołowymi i robiłem jeszcze dużo innych fajnych rzeczy... aż szkoda, że to nie wróci

co do minarelli am, to producent podaje, że tłok wymienia się po osiągnięciu okreslonego przebiegu. chodzi oczywiście o silniki seryjne. tu instrukcja aprilii rx 50 z '96 aby nie być gołosłownym:

Obrazek


silniki "po tuningu" wymagają zajrzenia do nich częsciej, coś na zasadzie ginekolog mówi do pacjentki "jeszcze do pani zajrzę", więc tu masz rację, ale nie ma zasady kiedy coś tam trzeba wymieniać, bo jak ktos jeździ spokojnie to na pewno rzadziej niż u tego, kto palnikuje ile tylko może.

ogólna zasada o którj piszesz, żeby wymieniać tłok co jakiś ściśle określony czas, ma zastosowanie w silnikach wyczynowych, np. w motocyklach motocrossowych i hard-enduro 2T. Tam należy robic przeglądy i wymiany ściśle wg. licznika motogodzin i zaleceń producenta, bo inaczej - jeśli mamy pecha - rozpadnie się tłok i zrobi w silniku niezły meksyk.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2009, 14:21 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
No tak racje tez masz ale nie zaszkodzi sprawdzic niz zby czekac az pierscien peknie i porysuje caly cilinder ;] i nie wiadomo co jeszcze moze uszkodzić...;]




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy