Dzisiaj jest 14 lis 2024, 7:14



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 kwie 2014, 9:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 wrz 2012, 8:38
Posty: 386
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Piaggio Zip I
Witam, mam problem ze swoim Piaggio Zip I. To może najpierw set:
-Cylinder Malossi Sport 70
-Wydech Malossi MHR Replica II
-Flow
-Tec 19mm, dysza 82, ssanie ręczne
-Wariator Polini Eco Speed Control, rolki 4,9g
-Dzwon i sprzęgło seria d.110, sprężynki i centralka też.
-Filtr Polini Air Box d.32
-Pasek Polini Kevlar
-Łożyska (wał NTN), (przełożenia SKF)
-Simmeringi Motoforce,
-Króciec Motoforce,
-Nowy iskrownik,
-Cewkomoduł (czerwony) Ducati Energia
-Świeca BR9ES, (nowa)
-Fajka i przewód (nowe)
-Przełożenia Seryjne, takie jak w nrg
Skuter rusza ze średnich obrotów, do 50km/h troszkę lepiej jak seria, od 50km/h łapie niezłego kopa (rezo) i przy 70km/h zaczyna go blokować, tak jakby iskra nie nadążała się pojawiać, strzela z wydechu, głośne buuuuu.
Obstawiałem na zablokowany cewkomoduł, kupiłem już 3 i na wszystkich tak samo, pamiętam że kiedyś jechał 80 i był taki sam efekt. Wina przełożeń to na 100% nie jest.
Bardzo proszę o jakąś pomoc, piszcie co myślicie, może coś nakieruje mnie na problem.
Z góry dziękuję!
Zipek93




_________________

Projekt Piaggio Zip 93r.: [LINK]

FAN-PAGE CZYLI WIECEJ INFO W WAKACJE :[LINK]


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy