Dzisiaj jest 24 lut 2025, 19:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 kwie 2014, 18:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2014, 10:04
Posty: 55
Pojazd: Roxrox!
Witam!
na początek setup:
Cylinder Stage6 SportPro MKII
Gaźnik Tec Pro 21mm 92
Filtr powietrza Revo S-Type
Wał Top Evo NG
Łożyska i uszczelniacze SKF C4 Teflon
Wariator Top SV1 3,6g
Sprzęgło TEC EVO RACING REGULOWANE /Niebieskie sprężynki /Czerwona Dociskowa Malossi
Dzwon Hebo Manston Wing
Wydech Stage6 R1200
CDI WM Motor

problem polega na tym że założyłem wszystkie części, wszystko pięknie ładnie, odpaliłem.
Daje mu w pióra na obrotomierzu 7tyś a rox zaczyna się toczyć... i teraz tak.

Nie ważne czy roli 6g czy 3,6 czy sprężyna seryjna czy Czerwona Malossi itp itd. buja się gorzej niż seryjna 50cc a v max od 50-70 i nie kręci więcej jak 7tyś!
O co chodzi? bo wyłożyłem kupe kasy a jest MASKARA!
DODAM ŻE DYSTANS POMIĘDZY GŁOWICĄ A CYLINDREM TO 0,07 tak jak w instrukcji Stage6...
Ręce mi opadają nie mam już pomysłów.




_________________

Lepiej zamknąć pi*de, niż błaźnić się zanim się zabłyśnie co nie?!


Ostatnio zmieniony 25 kwie 2014, 16:46 przez HKHL, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 24 kwie 2014, 20:59 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Ostatnio kolega miał identyczny problem, otóż kupił nowy dzwon Hebo i okazało się, że był krzywy i nie dało się tego naprawić, wymiana dzwonu pomogła, załóż twarde sprężynki, docisk medium, rolki 3.5/4g i inny dzwon, np. spróbuj na seryjnym.




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 kwie 2014, 21:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2014, 10:04
Posty: 55
Pojazd: Roxrox!
Mam tylko seryjną i czerwoną Malossi docisk, a teraz nie mogę kupić bo nie mam możliwości.
A jakie dać sprężynki sprzęgła bo mam niebieskie, w zestawie czerwone i żółte od serii.




_________________

Lepiej zamknąć pi*de, niż błaźnić się zanim się zabłyśnie co nie?!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 kwie 2014, 13:38 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Spróbuj na czerwonych, w przypadku tego sprzęgła niebieskie są twardsze od czerwonych.




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 kwie 2014, 16:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2014, 10:04
Posty: 55
Pojazd: Roxrox!
Nic się nie zmienia on wgl nie ma siły buja się do 70 gorzej jak seryjne 50cc a na takim setupie powinien latać... o co chodzi.




_________________

Lepiej zamknąć pi*de, niż błaźnić się zanim się zabłyśnie co nie?!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 kwie 2014, 17:37 
**

Rejestracja: 27 lut 2013, 18:46
Posty: 351
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd: Simson 83/5/2/2m / SR70 ported
a silnik bez obciążenia się wkręca? bo jak nie to regulacja napędu nic nie da... mi się wydaje, że silnik w ogóle nie wchodzi w rezonans... ja w podrasowanych simsonach zawsze zauważałem takie samo zjawisko gdy dostawały za mało powietrza (gdy miały filtr o zbyt małej przepustowości) może spróbuj czy się wkręci bez filtra:P




_________________

APRILIA SR 50 LC
-dr evo70 ported
-21mm
-s6 pro
-wario S6 R/T
wszystko w trakcie prac ;)
post2568568.html#p2568568

!!!SPRZEDAM LASERA X-PRO!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 kwie 2014, 17:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2014, 10:04
Posty: 55
Pojazd: Roxrox!
Problem w tym że się nie wkręca, nie wchodzi w rezo. Brez filtra jest to samo.




_________________

Lepiej zamknąć pi*de, niż błaźnić się zanim się zabłyśnie co nie?!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 kwie 2014, 17:58 
**

Rejestracja: 27 lut 2013, 18:46
Posty: 351
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd: Simson 83/5/2/2m / SR70 ported
a dyszami coś mieszałeś? cylinder masz nowy mam rozumieć? a i jeszcze widzę, że masz CDI z wm-a weź może zmień na jakieś inne albo coś:P no chyba, że wcześniej na nim chodził...:P




_________________

APRILIA SR 50 LC
-dr evo70 ported
-21mm
-s6 pro
-wario S6 R/T
wszystko w trakcie prac ;)
post2568568.html#p2568568

!!!SPRZEDAM LASERA X-PRO!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 kwie 2014, 19:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2014, 10:04
Posty: 55
Pojazd: Roxrox!
Nie mieszałem, cylinder nowy.
Mam cdi też oryginalne i jest to samo.




_________________

Lepiej zamknąć pi*de, niż błaźnić się zanim się zabłyśnie co nie?!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 kwie 2014, 19:49 
**

Rejestracja: 27 lut 2013, 18:46
Posty: 351
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd: Simson 83/5/2/2m / SR70 ported
może pobaw się dyszami:P u kuzyna na 50ccm po full porcie było podobnie... że w rezo nie chciał iść czasami z kołem w górze się wkręcił ale to czasami... dopiero na dyszy 90 w gaźniku 21mm zaczął się kręcić:P




_________________

APRILIA SR 50 LC
-dr evo70 ported
-21mm
-s6 pro
-wario S6 R/T
wszystko w trakcie prac ;)
post2568568.html#p2568568

!!!SPRZEDAM LASERA X-PRO!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 kwie 2014, 20:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2014, 10:04
Posty: 55
Pojazd: Roxrox!
bawiłem się i nic, poza tym mam tylko jedną 92 z kołem w górze kręci się do 8 i jest w rezo.
ogólnie na czysto bez wario kręci z 15 ale gdy tylko dostanie wario jest kiepsko.

Na tym setupie spodziewałem się 110-120 i na gume z gazu a uzyskałem niesamowitego muła i to do ledwo 70.




_________________

Lepiej zamknąć pi*de, niż błaźnić się zanim się zabłyśnie co nie?!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 kwie 2014, 20:35 
**

Rejestracja: 27 lut 2013, 18:46
Posty: 351
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd: Simson 83/5/2/2m / SR70 ported
czyli jednak szukaj w napędzie skoro bez niego skuter kręci dobrze...:P




_________________

APRILIA SR 50 LC
-dr evo70 ported
-21mm
-s6 pro
-wario S6 R/T
wszystko w trakcie prac ;)
post2568568.html#p2568568

!!!SPRZEDAM LASERA X-PRO!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 kwie 2014, 20:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2014, 10:04
Posty: 55
Pojazd: Roxrox!
Ale ja już w napędzie zrobiłem wszelkie możliwe kombinacje i nic.




_________________

Lepiej zamknąć pi*de, niż błaźnić się zanim się zabłyśnie co nie?!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 kwie 2014, 20:54 
**

Rejestracja: 27 lut 2013, 18:46
Posty: 351
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd: Simson 83/5/2/2m / SR70 ported
powiem Ci tylko tyle, że kumpel w boosterze ostatnio miał tak samo ale nie wiem czy coś z tym zrobił czy też nie... czasami się wkręcił ale miał taką ogromną dziurę przed rezo, że ciężko było się przez nią przebić właśnie pod obciążeniem nawet samego napędu...:P tylko u niego stało się to po wymianie wału i łożysk (cylinder i osprzęt ten sam co przed xD)




_________________

APRILIA SR 50 LC
-dr evo70 ported
-21mm
-s6 pro
-wario S6 R/T
wszystko w trakcie prac ;)
post2568568.html#p2568568

!!!SPRZEDAM LASERA X-PRO!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 kwie 2014, 21:10 
*

Rejestracja: 23 lis 2013, 22:25
Posty: 117
Pojazd: Roxi
Skoro już wszystkie kombinacje z regulacją przetestowałeś to sprawdź pasek, może to jego wina. Przy większej bieżni wariatora pasek powinien być deko dłuższy no chyba ze też zmieniałeś tylko zapomniałeś napisać :)




_________________

Zaprasza do mojego projektu :)
https://www.facebook.com/RoksanaPtaszka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 kwie 2014, 8:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2014, 10:04
Posty: 55
Pojazd: Roxrox!
Pasek mam nowy wzmacniany Dayco, próbowałem na starym jest to samo.




_________________

Lepiej zamknąć pi*de, niż błaźnić się zanim się zabłyśnie co nie?!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 kwie 2014, 8:54 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Jaki jest kolor świecy?

-




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 kwie 2014, 9:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2014, 10:04
Posty: 55
Pojazd: Roxrox!
Świeca jest nowa NGK o ciepłocie B8.




_________________

Lepiej zamknąć pi*de, niż błaźnić się zanim się zabłyśnie co nie?!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 kwie 2014, 9:20 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Chodziło mi czy już złapała kolor po jeździe




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 kwie 2014, 9:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2014, 10:04
Posty: 55
Pojazd: Roxrox!
A to nie wiem nie sprawdzałem... czy to może być wina ryski na cylku od strony silnika na samym początku ale w miejscu gdzie nie chodzi tłok? bo przy zakładaniu pierścionek musiał lekko zarysować jest to mała ryska. Zastanawiam się też czy przyczyną może być uszczelki pomiędzy głowicą a cylindrem? tzn. mierzyłem odpowiednim urządeniem i jest 0,07 tak jak być powinno są tam dwie uszczelki. Ale już sam nie wiem... on wgl. nie ma siły.




_________________

Lepiej zamknąć pi*de, niż błaźnić się zanim się zabłyśnie co nie?!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy