Dzisiaj jest 24 lut 2025, 20:57



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 kwie 2014, 10:46 
*

Rejestracja: 21 kwie 2014, 11:31
Posty: 26
Pojazd: Peugeot tkr 2009
Chcę stuningować mój pojazd za niedużą kwotę powoli zbieram doradźcie mi jakich części użyć ja chcę kupić coś takiego: http://www.scooterkingz.pl/filtr-powietrza-stozek-tunr http://www.scooterkingz.pl/dzwon-sprzeg ... cing-107mm
http://www.scooterkingz.pl/wydech-tecnigas-q-tre-4
Narazie mój budżet to 0zł ale szybko uzbieram na wydech
proszę też o opinie i propozycje jakich części użyć i czy będą pasować z góry dziękuję za każdą pomoc


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 23 kwie 2014, 11:54 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Stożka nie kupuj bo do serii się nie opłaca. Dzwonu sprzęgła nie zmieniaj, chyba ze masz przepalony. Lepiej kup wariator lub gaznik.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 kwie 2014, 14:14 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Dokładnie, stożka nie ma sensu do serii, dźwiękiem nie pojeździsz, rozejrzyj się lepiej za dellorto 17.5 chyba, że planujesz 70 w przyszłości, to 19mm poszukaj, do serii też się nada. Odnośnie dzwonu sprzęgła, jeżeli obecny jest krzywy/przepalony to wymień, ale ja na Twoim miejscu kupiłbym wariator, gaźnik, wydech.

Wydech używany LeoVince ZX-r
Wariator Top Racing NG
Gaźnik Dellorto 17.5/19 lub Tec Pro Black Edition 19.




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 kwie 2014, 18:01 
*

Rejestracja: 21 kwie 2014, 11:31
Posty: 26
Pojazd: Peugeot tkr 2009
dziękuję za informację pomyślę jeszcze nad cylindrem 70cc http://www.scooterkingz.pl/cylinder-mal ... -glowicy-2 http://www.scooterkingz.pl/cylinder-dr-evolution-70-5

-- 23 kwie 2014, 19:00 --

wpadła 100 ale wydałem na połamany przód :/ skuter mam od 5 dni i śmiga ale bez tuningu to tak trochę wstyd :<




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 kwie 2014, 21:45 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Optykę zostaw na koniec, pierw ma jechać, potem wyglądać, weź zestaw Dr Evolution ale z głowicą, dlaczego Dr Evo? Otóż ma lepszy tłok, a mianowicie asso-werke, lepszy i trwalszy niż w przypadku Malossi.




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 kwie 2014, 8:06 
*

Rejestracja: 21 kwie 2014, 11:31
Posty: 26
Pojazd: Peugeot tkr 2009
a co sądzicie wydechu Tecnigas TEC




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 kwie 2014, 3:00 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
A nie Tek przypadkiem? Jeśli tak to do cylindra 70 odpada, ten wydech tylko pod serie jest.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 kwie 2014, 11:21 
*

Rejestracja: 21 kwie 2014, 11:31
Posty: 26
Pojazd: Peugeot tkr 2009
mi właśnie na razie pod serie potrzebny z cylkiem większym pobawię się kiedy indziej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 kwie 2014, 16:22 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
No to bierz Teka :)




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 kwie 2014, 19:11 
*

Rejestracja: 21 kwie 2014, 11:31
Posty: 26
Pojazd: Peugeot tkr 2009
ok zbieram budżet jeszcze trochę i na wariator starczy

-- 29 kwie 2014, 20:09 --

v-max nie jest taki zły mam zawirowywacz spalin i chyba blokadę na wariatorku

-- 29 kwie 2014, 20:11 --

75km/h ale przyspieszenie jest słabe i w moim china 4t zamykam licznik bez tuningu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy