Dzisiaj jest 15 lut 2025, 13:59



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 kwie 2014, 16:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 mar 2014, 15:13
Posty: 81
Lokalizacja: mazowieckie
Pojazd: router metro city swap P/G
witam
dlaczego mój router po zmianie cylindra na 72 mcn rozpedza sie tylko do 62-64 km/h taki sam v max był na seryjnej 50. Blokady wszedzie zdjete.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł: Re: mały v max
Post: 27 kwie 2014, 21:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Ehh.... Tyle razy to było. Cylinder 72cc przy seryjnej glowicy podnosi moc , moment , przyspieszenie ,ale niekoniecznie vmax... Jak tak bardzo Ci zależy to regulacja napędu . Dysze w gaźniku zmieniałeś ? jaki filtr?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: mały v max
Post: 27 kwie 2014, 21:42 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2012, 13:08
Posty: 1200
Pojazd: Szkutr
A zmieniałeś dysze na większą? Dobrze też jest założyć fitr stożkowy, który ma większą przepustowość. I jak kolega wyżej mówi - może ale nie musi jechać szybciej. U mnie podniosło się przyspiesznie sporo ale maxymalna nie wiele.




_________________

Moja Malaga! malaguti-f12-midrace-racing-zapraszam-t406973.html
Malaga na FB - https://www.facebook.com/RadeckiGarage




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: mały v max
Post: 28 kwie 2014, 12:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 mar 2014, 15:13
Posty: 81
Lokalizacja: mazowieckie
Pojazd: router metro city swap P/G
dysza to 85 na wiekszej zalewa na 80 swieca biała tak mam filtr stożkowy gąbke




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: mały v max
Post: 28 kwie 2014, 14:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2014, 18:24
Posty: 221
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd: coliber
Sprawdź czy pasek wchodzi na samą górę na wariatorze, ogólnie sprawdź napęd.




_________________

Cylinder Airsal Sport 80cc | Głowica 50cc | Agresywny Wałek Rozrządu | Gaźnik Keihin 24mm | Filtr powietrza Polini Air Box | Wariator Stage6 Sport Pro + rolki 7g Motorforce | Pasek Malossi X-Kevlar | Sprzęgło Seria




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: mały v max
Post: 28 kwie 2014, 23:51 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Ogólnie do wszystkich colibropodobnych skuterów stosuję stożek vicma+cylinder wm/mcn 70 oraz kompletny napęd WM, w większości wypadków, regulacja na sportowym napędzie odbywa się na zasadzie, centralka 22%, sprężynki miękkie, rolki 7g i prawie każdy skuter jedzie świetnie na tym i zamyka licznik. Dodatkowo w przypadku stożka zakładam dyszę 88 i reguluję, w przypadku seryjnego 80 ( odblokowanego filtra ). Zalecam wymianę modułu na taki z regulacją wychylenia kąta zapłonu, bądź o innej mapie zapłonowej, najlepiej współgra moduł WM Motor Sport ( złoty, żebrowany ). Dodatkowo, jeżeli masz zablokowane przełożenia, to więcej jak 70 będziesz miał biede jechać.




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy