Ogólnie do wszystkich colibropodobnych skuterów stosuję stożek vicma+cylinder wm/mcn 70 oraz kompletny napęd WM, w większości wypadków, regulacja na sportowym napędzie odbywa się na zasadzie, centralka 22%, sprężynki miękkie, rolki 7g i prawie każdy skuter jedzie świetnie na tym i zamyka licznik. Dodatkowo w przypadku stożka zakładam dyszę 88 i reguluję, w przypadku seryjnego 80 ( odblokowanego filtra ). Zalecam wymianę modułu na taki z regulacją wychylenia kąta zapłonu, bądź o innej mapie zapłonowej, najlepiej współgra moduł WM Motor Sport ( złoty, żebrowany ). Dodatkowo, jeżeli masz zablokowane przełożenia, to więcej jak 70 będziesz miał biede jechać.
_________________
Swap Piaggio Zip2 AC * Dr Evo 70 * Tecnigas Triops * Top Racing Evolution NG * Top Racing NG * Malossi MHR Team VL 13 * Stage6 CNC * NTN Metal C3 * Polini Evo 20k * Tec Pro Black Edition 21mm * Stage6 Sport Pro * Stage6 WingCooler R/T * Malossi E5
|