Dzisiaj jest 30 lis 2024, 16:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 kwie 2014, 10:06 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Wiesz co wydaje mi się, że za krótko chodzi żeby świeca koloru złapała bo max pochodzi 1-2 min i gaśnie.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 29 kwie 2014, 10:12 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Dyszami ,iglicą regulowałeś




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 kwie 2014, 11:02 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Dyszkę mam tylko 65 i 62. Tak iglicą wiadomo, że regulowałem.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 kwie 2014, 11:08 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Cylek seria.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 kwie 2014, 11:31 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Tak cyl seria, jedynie napęd i wydech zmieniony. I jeśli to istotne to tłok Meteora, bo seria pierścień padł i uszkodził tłok.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 kwie 2014, 11:41 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
zmień to paliwo,i może trochę dyszę dać większą ,skoro już napęd zmieniany., miałem fabrycznie zamontowaną dyszę 67,5 ,gaźniku 16mm przy skuterku z salonu całkowicie zblokowanym




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 kwie 2014, 13:59 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Jak da rade u mnie na mieście kupić dyszke to kupie. Dobra sprawa wygląda tak. Wsadziłem świece 3 elektrodowa NGK od VW, podniosłem maksymalnie iglice, wyciągnąłem ta złota blaszkę pomiędzy filtrem i gaznikiem i jest tak: skuter nie odpali bez dodania gazu ale na obroty się wkreca i jedzie. Jadąc rozpedze się do 65 i zaczyna przerywać. Nie wiem co to moze być ze nie ma wolnych i przy dużej prędkości przerywa. Moze to wina jeszcze nie do końca wyregulowanego gaźnika bo swieca taka rudawa jest. I paliwo zmienione, wlane świeżutkie 95.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 kwie 2014, 14:13 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
teraz już musisz kombinować dyszami.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 kwie 2014, 22:57 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Tak mówisz? Myślę że coś z przedziału 70-75 będzie dobre no nie ?




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 kwie 2014, 23:03 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
No od 70 mozesz zaczac




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 cze 2014, 21:22 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Dobra to poszukam jutro u siebie, gdzieś może w jakimś sklepie coś znajdę. Bo samą dyszkę z neta zamawiać to nie bardzo się mi opłaca :/

-- 4 cze 2014, o 12:11 --

Dobra powracam do tematu. Kupiłem dyszki 70 i 75. Na obydwu to samo. Obecnie mam 70 i gaźnik w ogóle nie reaguje na regulację, iglica czy na górze czy na dole to nic nie daje bo skuter i tak nie ma wolnych obrotów. Gaźnik jest sprawny w 100%. Sprawdziłem króciec pod wpływem szczelności czy nie ma gdzieś lewego ale wszystko ok. Zaworek miał lekkie prześwity, rozkręciłem go i zobaczyłem że powierzchnia pod płytkami jest chropowata. Wziąłem naftę i wyczyściłem, wszystko pięknie przylega. Obecnie jestem na etapie, że skuter odpala, ale ciągle musi być na gazie, bardzo słabo się rozpędza i jedzie max 50 km/h, na starcie mogę go normalnie nogami przytrzymać. Iglica jest teraz na maxa opuszczona. Ma ktoś jakiś pomysł? Bo już dość go mam..

-- 5 cze 2014, o 21:22 --

Nikt nic ?




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 cze 2014, 19:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2014, 18:15
Posty: 126
Pojazd:
Skoro problem sie pojawil po tym jak wymieniles wal i uszczelniacze to istnieje duze prawdopodobienstwo ze przyczyną problemu sa te elementy lub czynnosci, ktore wykonywales w trakcie wymiany.

-Sprawdzales, czy cylek dobrze lezy na bloku, czy jest dokrecony, czy nie ma przewiewów na uszczelkach cylek/blok?
-Glowica dokrecona? Uszczelka pod glowicą ok?
-Obydwa uszczelniacze ok? Sa w dobrej pozycji? Idealnie dolegaja?
-Blok skladales na silikonie, czy tylko skręciłeś?
-Krociec dokrecony do bloku?




_________________

TPH - Stage6 Sport Pro, Laser X-Pro, Dellorto 17,5+E5, Multivar 2000
https://www.youtube.com/watch?v=Pdb9aeF0JzY




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 cze 2014, 13:42 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Silnik skutera mógłbym składać z zamkniętymi oczami, więc takie sprawy jak dokręcenie króćca czy też składanie karterów bez silikonu to wiadomo że takich błędów bym nie popełnił :) Wszystko co napisałeś jest ok, żadnej z tych dolegliwości w mojej Apce nie ma.

-- 9 cze 2014, o 00:16 --

Nikt nic już? Potrzebuję pilnie pomocy !

-- 12 cze 2014, o 10:44 --

No naprawdę nikt nic nie pomoże..?

-- 22 cze 2014, o 00:30 --

Widzę można na pomoc liczyć..
Dziś jeszcze raz podszedłem do tematu regulacji i porobiłem to i owo. Dysza 70, iglica 2 ząbek od góry, wyjęta blaszka z gaziora. Obecnie jest tak, że skuter ma wolne obroty ładne ale gdy się gwałtownie doda gazu to jest buu i gaśnie. Żeby ruszyć trzeba stopniowo dawać gazu i po chwili można już opów manetę odkręcić. Jednak gdy dojdzie do 65 km/h zaczyna go przydławiać, jakby go zalewało. Ma ktoś pomysł jak zaradzić z tym startem i zalewaniem przy większej prędkości?

-- 23 cze 2014, o 13:42 --

Znowu nikt nie pomoże...?




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy